بهترین عطرهای دنیا بهترین عطرهای دنیا

بهترین عطرهای دنیا

هنگامی که قصد خرید عطر دارید، به عوامل مختلفی توجه می کنید به غیراز بوی عطر عواملی چون پخش بو، ماندگاری عطر، تناسب و سازگاری آن با شخصیتتان حائز اهمیت است.

عطرهای لوکس Chaugan عطرهای لوکس Chaugan

عطرهای لوکس Chaugan

چوگان، ورزشی به یادگار مانده از روزهای درخشان تمدن پارس است. ورزشی که نام آن با هنر، صلابت، فرهنگ، ظرافت و اصالت پیوند خورده است. لاین عطرسازی چوگان با الهام از این عنوان و شکوه تمدن ایران، مخاطبان عطرسازی فاخر را به سفری بویایی به مهد هنر و تمدن، دعوت می نماید.

خرید سمپل عطر

شاید برایتان پیش اومده باشد که عطر یا ادکلنی را خریداری کرده باشید ولی بوی آن را دوست نداشته باشید و عطر مدنظر شما نباشد و مجبور شده باشید که همان عطر را برای چند سال استفاده کنید. برای رفع این...

اسانس عطر چیست؟

امروزه بهتر است برای خرید عطر یا ادکلن مورد نظر خود با اصطلاحات و معنای آن ها آشنایی داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم که شما را با تعدادی از آن ها از جمله مفهوم این که اسانس عطر چیست آشنا کنیم...

عطر با رایحه گل رز

به طور کل، گل ها یکی از اصلی ترین منابع تولید عطر می باشند. گل رز عصاره بسیار قوی و خوشبویی دارد که به دلیل رایحه و عطر فوق العاده،  ماده اصلی سازنده بسیاری از عطرها می باشد.

عطر درمانی

 عطر ماده ای خوشبو است که مواد اولیه معطر سازنده اش از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌شوند.

 

عطر با اسانس قهوه

عطرها و ادکلن ها می توانند رایحه های متفاوت، از جمله شیرین، تند و تلخ داشته باشند که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از این رایحه ها را انتخاب کنید.

RSS
123456789

انتخابگر پوسته