Andy Tauer Andy Tauer

Andy Tauer

"اندی تاور " یک زندگی معمولی و آرام را پشت سر دارد . در شهری کوچک در سوییس ، در کنار خانواده ای که در رشته ی دارویی مشغول به کار بودند ، او با سگهایش بزرگ شد .

Amelie Bourgeois Amelie Bourgeois

Amelie Bourgeois

" آمِلی بورژوا " ، دانشجوی مدرسه ی آرایشی در فرانسه ، بیش از آنکه به لوازم آرایش و کرم های رطوبت جذب شود ، خود را شیفته ی عصاره های غنی عطرهای مختلف دید که لوازم آرایش را معطر می کنند.

Amandine Mare

" آماندین ماری " از نسل دوم خانواده ای است که تجربه ای بسیار طولانی در صنعت عطاری فرانسه داشته اند .

Ann Gottlieb

" آن گوتلیب " تحت نظر مستقیم خانم "استی لودر" که استادش بود به یادگیری علم و تجارت عطرسازی پرداخت و در سال 1983 شرکت خصوصی خود را تاسیس کرد .

Alberto Morillas

" آلبرتو موریاز " اهل اسپانیا ، یک عطار خود آموخته ، با حساسیت هنری عالی است

Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent YSL با بیش از 80 عطر در كارنامه خود یكی از نامدارترین برندهای قرن بیستم به شمار می رود.

Davidoff

هنری دَویدوف تاجر تنباکوی روسی تبار بود که در سال 1911 فروشگاه خود را جهت فروش تنباکو افتتاح کرد.

انتخاب عطر مناسب سفر

بهتر است که برای هر زمان و مکانی عطر مختص به آن زمان و مکان را داشته باشید، مثلا هنگام رفتن به مجالس و مهمانی یا در طول روز و رفتن به محل کار هر کدام عطر مختص به زمان خود را نیاز دارند. حال اگر قصد سفر دارید و در انتخاب عطر مناسب سفر خود مردد هستید که کدام یک را با خود ببرید، این مقاله مربوط به...

ارتباط رایحه عطر با رنگ آن

از زمان های قدیم تا کنون استفاده از عطر رواج داشته که امروزه بیشتر نیز شده است. زمانی که عطر تولید می شود، آن را داخل شیشه و بسته بندی هایی قرار می دهند. امروزه شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن ساخت، رنگ و طرح هر عطر را با توجه به مشخصات، رایحه و ترکیبات موجود در عطر طراحی می کنند و این قضیه...

فرق عطر و ادکلن و اسپری

به دلیل افزایش استفاده بیشتر مردم در طول روز از عطرها و ادکلن ها امروزه خرید عطر، ادکلن و اسپری با رایحه و برند های مختلف رواج زیادی یافته است چرا که نه تنها احساس فوق العاده ای را ایجاد می کند، بلکه بسیار آرامش بخش است.

RSS
123456789

انتخابگر پوسته