عطر با اسانس قهوه

عطر با اسانس قهوه

عطرها و ادکلن ها می توانند رایحه های متفاوت، از جمله شیرین، تند و تلخ داشته باشند که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از این رایحه ها را انتخاب کنید.

 ادکلن با رایحه تلخ

بعضی ادکلن ها رایحه تلخ دارند، استفاده از این ادکلن ها معمولا توسط آقایان در مراسمات رسمی کاربرد دارد، چرا که عطر تلخ آن سبب جدیت ومصمم جلوه دادن فرد می شود و جذابیت خاصی دارد از این عطرها به دلیل  رایحه تلخ وسنگینی که دارند در فصل زمستان استفاده می شود.

شاید برایتان سوال ایجاد شده باشد که منشا این رایحه از چیست؟ رایحه تند، از ترکیب شدن اسانس   قهوه، دارچین، جوزهندی، میخک و... به دست می آید.

قهوه در حالت عادی بوی تلخی دارد از این رو از قهوه برای تهیه عطر با اسانس تلخ استفاده می شود. اگر به بوی قهوه علاقه دارید می توانید از ادکلن هایی که عطر با اسانس قهوه دارند استفاده نمایید.

 عطر با اسانس قهوه

در ادامه می خواهیم چند ادکلن و عطر با رایحه تلخ و اسانس قهوه را معرفی نماییم:

ادکلن های مردانه

  • کلوین کلاین مدل CK free EDT
  • ریو کالکشن مدلDunlop EDP
  • تیری موگلرمدل A Men Pure Wood
  • آنجل شلسرمدلEssential EDT
  • ژیوانشی مدلPlay Intense
  • ادو تویلت ولنتینو مدل Uomo

 کلوين کلاين Ckfree

این ادکلن، حاوی ماندگاری خوب و رایحه تلخ است ومحصول امریکاست. در ابتدا پس از اسپری اسانس انیستون ستاره ای را احساس می کنید سپس به راحیه قهوه و جیر می رسید و در آخرعطر نعنا هندی و سدر تلخی را استشمام می کنید. اگر به اینکه در معرض توجه قرار گیرید علاقه مند هستید، می توانید از این ادکلن خوشبو استفاده کنید.

ریوکالکشن Dunlop EDP  

این عطر ساخت کشور امارت می باشد. ادکلن ارزان قمیتی است که بوی تلخی دارد و برای کسانی که ازاین رایحه خوششان می آید مناسب است. در ابتدا، رایحه قهوه را احساس می کنید سپس در نت میانی به عطر بادام تلخ میرسید و در نت پایانی رایحه چوب صندل را خواهد داشت.

 

تیری موگلر  A Men Pure Wood

این ادکلن ساخت کشور فرانسه است و  به دلیلی رایحه گرمی که دارد برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب می باشد. ظاهر بسیار جذابی دارد در اولین اسپری، عطر چوب را احساس می کنید سپس به نوت میانی قهوه، چوب و نعناع هندی میرسیم و در آخر بوی وانیل احساس می کنیم.

 

آنجل شلسرEssential EDT

این ادکلن به دلیل طبع ملایمی که دارد درهر فصل سال می توانید از آن استفاده کنید.

 در هنگام اسپری، عطر میوه وگیاهان را احساس می کنید سپس به دلیل داشتن قهوه و ادویه های شرقی بوی تلخی هم استشمام می شود و گزینه مناسب برای انتخاب عطر با اسانس قهوه می باشد.

 

 ژیوانشی Play Intense

این ادکلن ساخت کشور فرانسه است، بوی ماندگار و بسیار تند و گرمی دارد. در ابتدا که از آن استفاده می کنید عطر خوش نارنج و پرتقال ماندارین را احساس می کنید، پس از آن به ترکیبی از بوی قهوه، فلفل صورتی و آمیریس می رسیم و درآخر عطر گل لادن فرانسوی، گیاه پاتچولی، علف وتیور و دانه تونکا را استشمام می کنیم.

 

ادو تویلت ولنتینو Uomo

ادکلن ولنتیو عطر گرمی دارد و ساخت کشورایتالیاست که به دلیل گرمی و تندی منحصر به فردش برای فصول پاییز و تابستان انتخاب فوق العاده ایست. در ابتدا پس از اسپری عطر گیاهان و رایحه نارنجی را احساس می کنید سپس به بوی شکلات، قهوه و فندق می رسید و در آخر رایحه چرم سدر را استشمام می کنید که باعث احساس نشاط، شادابی و اعتماد به نفس می شود.

 

عطر های زنانه

  • ایوسن لوران مدل Black Opium
     
  • کارولینا هررا مدل Good Girl
  • جورجیو آرمانی مدل Armani Code Ultimate Femme
  • آمواژ مدل  Interlude

ایوسن لوران Black Opium

پرفیوم زنانه ایوسن لوران مدل تریاک سیاه، یک عطر فرانسویست که ماندگاری خوب و بوی طبیعی دارد.

 ظاهر مشکی عطر، نشان دهنده تلخی آن است و برای افراد دارای روحیه جدی بسیار مناسب می باشد. درابتدا ترکیب اسانس های شکوفه ی پرتقال، گلابی وفلفل صورتی را استشمام می کنید سپس به ترکیب بوی قهوه و گل یاسمین می رسید و در پایان ترکیب رایحه وانیل، گیاه جادویی پاتچولی وچوب درخت سرو را احساس می کنید. این ادکلن بسیار مناسب علاقه مندان به موزیک راک می باشد.

 

کارولینا هررا Good Girl

کارولینا هررا یک عطر بسیار خوشبوی آمریکایست که به دلیل ظاهر جذابش مورد علاقه بسیاری از بانوان می باشد.

 زمان استفاده از عطر،  در ابتدا عطر بادام تلخ و قهوه را احساس می کنید سپس اسانس گل مریم و یاسمن را دارد و در آخر به رایحه تونکا و کاکائو می رسید. از ترکیب این اسانس ها باهم ادکلن       good girl ساخته شده که یک عطر بسیار خوشبو با اسانس قهوه می باشد

 

جورجیو آرمانی Armani Code Ultimate Femme   

 این عطر ساخت کشور ایتالیاست و در سال 2014 بهترین عطر شناخته شده است. این عطر، به دلیل بوی تند و گرمی که دارد، استفاده از آن در فصول پاییز و زمستان توصیه می شود.

 پس از اسپری کردن ادکلن روی پوست، در ابتدا بوی قهوه، گل یاسمین و شکوفه پرتقال را احساس خواهید کرد  در نهایت به وانیل و چوب میرسیم که ترکیب بسیار خوب و گرما بخشی است.

ادکلن آمواژ Interlude

آمواژ، ادکلنی گرم و تند می باشد که ساخت کشور عمان است. به دلیل عطر خوش و ماندگاری بالا شهرت و محبوبیت زیادی را نصیب خود کرده است.

به دلیل رایحه گرم و تندی که دارد استفاده از آن در فصول سرد توصیه می شود.

درابتدا پس از اسپری، عطر گریپ فروت، گل همیشه بهار، نارنج  و زنجبیل را احساس می کنید در نت میانی عطر رز، یاس، کندر، شکوفه، پرتقال، کیوی، قهوه، عسل، گردو و چوب مواجه می شوید و در پایان عطر وانیل، عنبر، چوب صندل، مشک و چرم احساس خواهید کرد که ترکیب فوق العاده ای است و احساس خوب و نشاط آوری را ایجاد می کند.

سخن آخر

امیدواریم از میان عطر های موجود بتوانید عطر با اسانس قهوه مورد نظر خود را پیدا کرده و در مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. همچنین برای خرید عطر با برند های معتبر نیز به محصولات سایت عطر شقایق مراجعه بفرمایید.

مطلب قبلی آشنایی با خانه عطرسازی EIGHT & BOB
مطلب بعدی عطر درمانی
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته