منتخبی از عطرهای زرجوف Xerjoff در فروشگاه شقایق

منتخبی از عطرهای زرجوف Xerjoff در فروشگاه شقایق

خانه عطر زرجوف Xerjoff

یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین برندها در مارکت عطر نیش جهان است. این خانه عطرسازی که در شهر تورین ایتالیا فعالیت می‌کند مجموعه‌ای ارزنده و متنوع از روایح را در بالاترین سطح از کیفیت و استاندارد طراحی و عرضه می‌کند. برند زرجوف یا زِرژوف برای بسیاری از طرفداران روایح فاخر و خاص، اولین و بهترین گزینه برای انتخاب یک عطر لوکس به‌حساب می‌آید. بیش از دو دهه از فعالیت‌های خانه عطر زرجوف در عرصه عطر نیش می‌گذرد و بر تعداد روایح محبوب و موفق این خانه عطرسازی اضافه می‌شود. از نخستین سال‌های فعالیت این برند، فروشگاه شقایق منتخبی از بهترین عطرهای زرجوف را در اختیار مخاطبان و طرفداران عطرهای لوکس در ایران قرار داده است. به بهانه ارائه منتخبی از عطرهای زرجوف در فروشگاه شقایق، در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری جهت خرید عطر زرجوف و آشنایی با این برند حضور شما ارائه می‌شود.

 

تاریخچه برند عطر زرجوف Xerjoff

شروع فعالیت‌ها و تاریخچه برند عطر زرجوف Xerjoff به سال‌های آغازین قرن 21 و دهه 2000 میلادی برمی‌گردد. در این سا‌ل‌ها طراح ایتالیایی، سرجیو مومو، با هدف ساخت روایحی خاص و مدرن، طراحی عطرهای زرجوف را آغاز کرد. مومو در مقام طراح هنری و ایده‌پرداز این مجموعه، مدیریت و رهبری این لاین عطر نیش را هم بر عهده گرفت. وی با الهام از موضوعات مختلف و به‌طور ویژه تاریخ، هنر و سفر کار ساخت عطرهای زرجوف را آغاز کرد. توجه دقیق و عمیق به ساختارهای کلاسیک و خانواده‌های بویایی دنیای عطر یکی از اصول بنیادین خانه عطر زرجوف است. وسواس و دقت به این موضوع، در کنار زیر پا گذاشتن محدودیت‌ها و استقبال از فضاهای جدید عطرسازی از همان سال‌های نخست فعالیت، سرلوحه کار سرجیو مومو و طراحان برند زرجوف قرار گرفت. استفاده از مواد اولیه و عصاره‌های مرغوب و باکیفیت، یکی دیگر از اهداف این لاین عطر نیش بود. مجموعه این اهداف و تفکرات در نهایت به خلق روایحی زیبا و اثرگذار منتهی شد که معرفی آن‌ها طرفدارن عطر های لوکس را شگفت‌زده کرد. خانه عطر زرجوف نخستین مجموعه از آثار خود را در سال 2007 و در قالب مجموعه XJ 17/17 را تقدیم مخاطبان عطر نیش کرد.

Sergio-Momo

مجموعه روایح برند عطر زرجوف Xerjoff

خانه عطر زرجوف از سال 2007 تا به امروز حدود بیست مجموعه عطر لوکس را طراحی و عرضه کرده است. مجموعه روایح برند عطر زرجوف Xerjoff طیف گسترده و متنوعی از گروه‌های بویایی و ساختارها را شامل می‌شود. ارائه این عطرها که با استقبال گسترده مخاطبان عطر نیش همراه شده؛ الهام‌بخش بسیاری از برندها و لاین‌های عطر لوکس و فاخر شده است. در هر یک از این مجموعه‌ها تعدادی از موفق‌ترین روایح برند زرجوف و آثار جریانساز دنیای عطر نیش قرار دارد. استاد عطرساز مشهور اسپانیایی، کریستین کاربونل Christian Carbonnel، که خالق بسیاری از عطرهای خاطره‌انگیز و بیادماندنی برند زرجوف است؛ نقش بسزایی در موفقیت این مجموعه‌ها دارد. مهم‌ترین مجموعه‌ها از روایح خانه عطر زرجوف بر اساس سال عرضه آثار آن‌ها به بازار عبارتند از:

  • (2007-2021)  XJ 17/17

  • (2009-2021)  Casamorati 1888

  • (2009-2023)  Shooting Stars

  • (2011-2021)  XJ 1861

  • (2012-2020)  OUD Stars

  • (2012-2022)  Join the Club

  • (2016-2021)  Velvet Collection

  • (2018-2020)  Coffee Break

  • (2023)  Kemi Collection

 

عطرهای برند زرجوف در فروشگاه شقایق

فروشگاه شقایق یکی از نخستین فروشگا‌های عطر ایران است که منتخبی از بهترین آثار خانه عطر زرجوف را برای طرفدارن عطر نیش در ایران گردآوری و عرضه کرده است. برای انتخاب و خرید عطر لوکس، خانه عطر زرجوف یکی از بهترین گزینه‌ها است که با مراجعه به فروشگاه‌ها و وبسایت شقایق می‌توانید رایحه ایده‌آل خود از این برند را انتخاب کنید. از مجموعه‌های مهم خانه عطر زرجوف، روایح پرطرفدار و ویژه‌ای در فروشگاه شقایق ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با عطرهای برند زرجوف در فروشگاه شقایق در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

عطرهای مجموعه Casamorati 1888 برند زرجوف در فروشگاه شقایق

CASAMORATI

مجموعه Casamorati 1888 یکی از پرطرفدارترین کالکشن‌های خانه عطر زرجوف و البته از موفق‌ترین لاین‌های مارکت عطر نیش جهان است. در حال حاضر بسیاری از روایح محبوب این کالکشن در فروشگاه شقایق و وبسایت شقایق2 ارائه می‌شوند. عطرهای مجموعه Casamorati 1888 برند زرجوف در فروشگاه شقایق به شرح ذیل است:

CASAMORATI-1888

رایحه‌ای گرم، شیرین و تلخ، ملایم و چند لایه که نوت‌های غالب کهربا(آمبر)، روایح ادویه‌ای و چوبی، گل رز و میخک فضای اصلی آن‌را تشکیل داده‌اند.

 

La-Tosca-xerjoff

عطر لاتوسکا یکی از پرطرفدارترین آثار برند عطر زرجوف است. عطری ملایم و شاداب که نوت‌هایی مرکباتی، اوکالیپتوس، مشک و برگ بنفشه رایحه افسونگر آن‌را پدید آورده‌اند.

 

Gran-Ballo

طرفداران روایح گل‌بو وانیلی از استشمام این عطر زرجوف حیرت‌زده خواهند شد. رایحه‌ای ملایم و مطبوع که نوت‌هایی مانند پیچ امین‌الدوله، وانیل و کارامل رایحه‌ای نشاط‌بخش و جذاب به آن بخشیده‌اند.

 

Dama-Bianca

شفافیت و ظرافت رایحه این عطر، یکی از بهترین عطرهای گل‌بو و پودری مارکت عطر نیش را پیش روی شما می‌گذارد. رایحه‌ای ملایم و مطبوع که از ترکیب زنبق و بنفشه با مرکبات و وانیل ساخته شده است.

 

Dolce-Amalfi

رایحه این عطر ترکیب منسجم و ملایمی از وانیل و روایح صمغی با ادویه‌های شرقی و روایح میوه‌ای است.

 

Fiore-d'Ulivo

یکی از خاص‌ترین عطرهای خنک در مارکت عطر نیش این عطر محبوب برند زرجوف است. عطری با محوریت رایحه لیمو و ریحان که با زمینه‌ای از نوت‌های گل‌بو آراسته شده است.

 

Bouquet-Ideale

عطری گرم، شیرین و متوازن که بازی نوت‌های ادویه‌ای و چوبی بر پایه‌ای از صمغ و وانیل، رایحه فراموش‌نشدنی آن‌را پدید آورده است.

 

LIRA

لیرا یکی دیگر از آثار موفق برند عطر زرجوف است. نوت‌های مرکباتی در کنار روایح ادویه‌ای تازه، در تقابل با گرما و شیرینی وانیل و کارامل رایحه خاص و جذابی به این عطر بخشیده‌اند.

 

Regio

این عطر یکی از آثار منحصربفرد خانه عطر زرجوف و مارکت عطر نیش است. رایحه‌ای پرصلابت از ساختار کلاسیک مبتنی بر نوت‌های اسطوخودوس، مرکبات، ادویه‌ها و پچولی؛ عطر رجیو را به یکی از موفق‌ترین عطرهای زرجوف تبدیل کرده‌ است.

 

Mefisto-Gentiluomo

رایحه‌ای شاداب و پر انرژی از همراهی اسطوخودوس و بنفشه با مشک و مرکبات، این عطر را به گزینه‌ای کامل برای انتخاب یک عطر لوکس مردانه تبدیل کرده است.

 

 

عطرهای مجموعه Shooting Stars برند زرجوف در فروشگاه شقایق

Shooting Stars

یکی دیگر از لاین‌های پرطرفدار و شناخته شده خانه عطر زرجوف، مجموعه Shooting Stars است. روایح شفاف، پالوده و چند وجهی که بر اساس تلفیق تکنیک‌های عطرسازی مدرن با سنت‌های عطرسازی شرقی طراحی شده‌اند؛ مشخصه اصلی آثار این مجموعه است. در ادامه با منتخب عطرهای مجموعه Shooting Stars برند زرجوف در فروشگاه شقایق بیشتر آشنا خواهیم شد.

LUA-xerjoff

رایحه‌ای پودری، میوه‌ای و ملایم که از ترکیب زنبق و بنفشه با نوت‌های میوه‌ای مانند خربزه و مرکبات ساخته شده است.

 

La-Capitale-xerjoff

طرفداران عطر نیش همواره از عطرهای چرمی مدرن استقبال می‌کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب چنین روایحی این عطر زرجوف است. نوت‌های توت فرنگی و هلو در کنار کارامل، روایح صمغی و رز، ساختار چرمی منحصربفرد این عطر را شکل داده‌اند.

 

​​​​​​​Starlight-xerjoff

یک رایحه گرم و جذاب که هل، دارچین، بادام و روایح چوبی نوت‌های اصلی آن هستند.

 

​​​​​​​APOLLONIA

ظرافت و لطافت نوت‌های زنبق و مشک در تقابل با رایحه حیوانی و سرکش گل‌های سفید، آپولونیا را به یکی از روایح منحصربفرد مارکت عطر نیش تبدیل کرده است.

 

​​​​​​​UDEN-OVERDOSE

رایحه پر ظرافت و نوازشگر این عطر را باید یکی از زیباترین روایح گل‌بوی مارکت عطر لوکس دانست. عطری ملایم، درخشان و لطیف با شیرینی متعادلی که از همراهی نوت‌های شکوفه تنباکو، مرکبات و زنجبیل، رایحه‌ای مقاومت‌ناپذیر عرضه می‌کند.

 

​​​​​​​Amber-and-Musk-xerjoff

این عطر در واقع مجموعه‌ای نفیس شامل دو عطر Amber Star و Star Musk است. هر دو عطر قابلیت استفاده به‌عنوان یک عطر کامل با رایحه‌ای بی‌نظیر را دارند. عطر Amber Star رایحه‌ای گرم، شیرین، چندلایه و پرظرافت از بهترین و کمیاب‌ترین مواد اولیه مانند عنبر سائل، روایح صمغی و گل‌بو دارد. عطر Star Musk هم رایحه‌ای ملایم و جذاب از همراهی مشک با نوت‌های زنبق و روایح چوبی ارائه می‌کند. زیبایی و شگفتی این مجموعه دو عطری هنگامی به اوج می‌رسد که هر دو عطر را همزمان استفاده کنید. این ترکیب و لایه‌بندی دو عطر به ریحه‌ای شگفت‌انگیز و جادویی ختم می‌شود که در هر استفاده با نسبت‌های متفاوت از دو عطر، ابعاد تازه‌ای از آن تجربه خواهید کرد!

 

​​​​​​​Amber-Rose-xerjoff

این کالکشن دو عطری یکی از گرانقیمت‌ترین آثار خانه عطر رجوف و البته مارکت عطر نیش است. منتخبی از عصاره‌های کمیاب و گرانبها با صرف وقت و دقت بالایی در ساخت ترکیب این دو عطر مورد استفاده قرار گرفته است. عطر Amber Gold رایحه‌ای جادویی و خیال‌انگیز از شکوفه‌های بهاری و ادویه‌های تازه را در فضایی چوبی و شرقی ارائه می‌کند. Rose Gold عطر دیگر این دوگانه است که رایحه‌ای درخشان و روح‌نواز از همراهی گلبرگ‌های رز و شمعدانی با پایه‌ای غنی از روایح چوبی و ادویه‌ای به نمایش می‌گذارد. هر علاقمند عطر لوکس پس از استشمام همزمان رایحه این دو عطر، دوگانه Amber Rose را به‌عنوان اولین و بهترین انتخاب خود در نظر خواهد گرفت.

 

عطرهای مجموعه XJ 1861 برند زرجوف در فروشگاه شقایق

XERJOFF1861

مجموعه XJ 1861 یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های خانه عطر زرجوف است. این مجموعه که تعدادی از زیباترین روایح برند زرجوف را در خود جای داده است؛ تعدادی از عطرهای موفق و جریانساز یک دهه اخیر دنیای عطر نیش را معرفی کرده است. ظرافت، شفافیت و کیفیت مشخصه اصلی عطرهای ای مجموعه است. روایح طبیعی و کلاسیک که در عین حال ویژگی‌های بارز عطرسازی مدرن و شرقی را هم در خود دارند، یکی دیگر از دلایل موفقیت عطرهای این کالکشن است. در ادامه مطلب با سه عطر منتخب از عطرهای مجموعه XJ 1861 برند زرجوف در فروشگاه شقایق آشنا خواهیم شد.

​​​​​​​NAXOS

بسیاری از طرفداران عطرهای تنباکویی، ناکسوس را بهترین عطر لوکس مارکت عطر با محوریت تنباکو می‌دانند. ترکیب یکپارچه و ظریفی از تنباکو، عسل و دارچین با مرکبات و اسطوخودوس، این رایحه شیرین و گرم و متوازن را شایسته چنین عنوانی می‌سازد.

 

​​​​​​​Renaissance-xerjoff

عطرهای اندکی در دنیای عطر های نیش پیدا می‌شوند که چنین رایحه طبیعی و قدرتمندی از نوت‌های مرکباتی ارائه کنند. عطر Renaissance اکسیری جادویی و پرنشاط از همراهی میوه و برگ مرکبات با روایح گل‌بو است.

 

​​​​​​​Zefiro-xerjoff

عطر Zefiro یک انتخاب کامل و ایده‌آل برای طرفداران روایح چوبی و دودی است. ترکیب نافذ و خلاقانه صمغ‌ها و نوت‌های چوبی با ادویه‌ها و روایح دودی، این عطر را به یکی از خاص‌ترین آثار خانه عطر زرجوف تبدیل کرده است.

 

عطرهای مجموعه OUD Stars برند زرجوف در فروشگاه شقایق

OUD-STARS

همان‌طور که از عنوان این مجموعه مشخص است، عطرهای این کالکشن از خانه عطر زرجوف با محوریت رایحه عود طراحی شده‌اند. در کنار استفاده از بهترین و کمیاب‌ترین روغن‌های عود در عطرهای این مجموعه، عود در ساختارها و فضاهای متفاوتی به‌کار گرفته شده است. روایح چوبی و شرقی که به زیبایی در گروه‌های بویایی و ساختارهای کلاسیک و مدرن عطرسازی غربی جریان یافته‌اند؛ ویژگی برجسته عطرهای این مجموعه است. عطرهای مجموعه OUD Stars برند زرجوف در فروشگاه شقایق عبارتند از:

​​​​​​​ALEXANDRIA-II-xerjoff

عطر Alexandria II موفق‌ترین عطر کالکشن عود استارز است. این عطر از یکسو رایحه‌ای چوبی، دودی و ادویه‌ای ارائه می‌کند و از سوی دیگر فضایی دلنشین و درخشان از همراهی اسطوخودوس، نوت‌های میوه‌ای روایح گل‌بو را با عود و نوت‌های چوبی همراه می‌کند.

 

​​​​​​​alexandria-iii

این عطر دنباله‌ای بر عطر الکساندریاII است. تفاوت این عطر با عطر قبلی در استفاده جسورانه و سخاوتمندانه طراحان برند زرجوف از حجم بالای عصاره‌های گرانبهای عود لائوس و عود تایلندی است که با رزوود، گل رز و چوب صندل همراهی می‌شوند.

 

​​​​​​​luxor

برای انتخاب یک عطر لوکس متفاوت و خاص، عطر Luxor انتخابی ایده‌آل و بی‌نقص است. این عطر رایحه‌ای دودی، تلخ و حیوانی دارد که در نهایت ظرافت و هنرمندی از هارمونی بین نوت‌های عود، تنباکو، روایح ادویه‌ای و چرم پدید آمده است.

 

عطرهای مجموعه Join the Club برند زرجوف در فروشگاه شقایق

یکی از موفق‌ترین کالکشن‌های خانه عطر زرجوف، لاین جوین دِ کلاب Join the Club است. این مجموعه شامل روایحی خلاقانه و جسورانه است که تفسیر جدیدی از عطر نیش ارائه می‌کنند. در هر یک از عطرهای این مجموعه نوت‌ها و ترکیبات خاص و کمتر استفاده شده در عطرسازی در قالب یک ساختار یا خانواده بویایی شناخته شده و کلاسیک به‌کار گرفته شده است. ویژگی اصلی عطرهای این لاین روایحی بکر و جدید است که در عین خاص بودن و نوآوری، حسی آشنا و خوشایند با خود به ارمغان می‌آورند. در ادامه با منتخبی از  عطرهای مجموعه Join the Club برند زرجوف در فروشگاه شقایق آشنا خواهی شد.

عطر Comandante یکی دیگر از عطرهای موفق برند زرجوف با محوریت رایحه تنباکو است. این عطر رایحه‌ای گرم، شیرین، دودی و ادویه‌ای دارد که در عین حال شفاف و درخشان است. تنباکو، عسل، روایح میوه‌ای و نوت‌های ادویه‌ای ترکیبات اصلی این عطر هستند.

 

یک عطر لوکس متفاوت و در عین حال جذاب که رایحه‌ای مدرن و در عین حال کلاسیک دارد. روایح آلدهیدی، ریشه زنبق و عنبر سائل فضای پودری گیرا و منحصربفرد این عطر را شکل داده‌اند.

 

عطر Ascot Moon رایحه‌ای خاص و بی‌مانند برای طرفداران عطرهای کلاسیک چهار فصل است. این عطر رایحه‌ای گیاهی، خزه‌ای و شاداب دارد که خزه، علوفه تازه و روایح ادویه‌ای نوت‌های غالب آن به‌شمار می‌روند.

 

خانه عطر زرجوف روایح ارزنده و تحسین‌برانگیزی در گروه عطرهای پودری و گل‌بو دارد. عطر مارکی یکی از این آثار است که فضای پودری و جذاب آن از نوت‌های بنفشه، گل رز، نوت‌های میوه‌ای و وانیل ساخته شده است.

 

عطر Don یک عطر نیش کامل و جسورانه است. طرفداران روایح جذاب و خاص از این عطر به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای برند زرجوف یاد می‌کنند. رایحه گرم، شیرین، دودی و ادویه‌ای این عطر از همراهی نوت باروت با تنباکو و ویسکی پدید آمده است.

 

عطر More Than Words یکی دیگر از آثار موفق لاین جوین د کلاب است. این عطر رایحه‌ای چوبی و صمغی از عود و عنبر دارد که به زیبایی با حجم بالایی از نوت‌های میوه‌ای و روایح گل‌بو به تعادل رسیده است.

 

این عطر زرجوف پیشنهادی بی‌نقص برای طرفداران روایح خنک و آکواتیک(آب‌بو) است. ترکیب نمک دریا و گیاهان دریایی با چوب سدر و اکالیپتوس، رایحه نشاط‌بخش و متفاوت ین عطر را به‌وجود آورده است.

 

عطرهای مجموعه Velvet Collection برند زرجوف در فروشگاه شقایق

این مجموعه یکی از لاین‌های ترکیبی خانه عطر زرجوف است. این لاین در کنار ارائه چندین عطر جدید، تعدادی از عطرهای موفق و مطرح لاین سوسپیرو را هم در خود جای داده است. روایح گل‌بوی شیرین و غنی با هویت و امضای شرقی که با نوت‌های میوه‌ای و چوبی همراهی می‌شوند ویژگی اصلی بسیاری از آثار این کالکشن است. عطر Accento Overdose نماینده عطرهای مجموعه Velvet Collection برند زرجوف در فروشگاه شقایق است.

عطر Accento یکی از آثار موفق برند زرجوف است که چندین دنباله برای آن ساخته شده است. موفق‌ترین این فلنکرها(دنباله‌ها) عطر Accento Overdose است. رایحه شیرین، گرم، اغواگر و گیرای این عطر حول محوری از یاس و زنبق دره طراحی شده است که با حجم بالای نوت‌های میوه‌ای همراهی می‌شوند. اوکالیپتوس و صمغ کاج، ابعادی دودی و چوبی به این رایحه گل‌بوی قدرتمند می‌بخشند.

 

عطرهای مجموعه Coffee Break برند زرجوف در فروشگاه شقایق

پیشرفت تکنولوژی و علم شیمی امکان بازسازی یا شبیه‌سازی بسیاری از مولکول‌ها و ترکیبات معطر را در شرایط آزمایشگاهی فراهم کرده است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از برندهای عطر نیش ابعاد و قلمروهای تازه‌ای در ساخت فضاهای بویایی جدید را تجربه کنند. یکی از مواد معطری که در سالیان اخیر زمینه‌ساز معرفی روایحی مدرن در مارکت عطر نیش شده؛ نوت قهوه است. بازسازی و ارائه نمایش‌های متفاوتی از رایحه قهوه در قالب آکوردها و ساختارهای مختلف، مورد توجه بسیاری از طراحان و برندهای عطر نیش قرار گرفته است که خانه عطر زرجوف یکی از نام‌های موفق در این عرصه است. این برند سه عطر با محوریت رایحه قهوه و کاکائو در مجموعه کافی بریک Coffee Break طراحی و عرضه کرده است. روایحی چند بُعدی، پیچیده، گورماند(خوراکی) با شیرینی مطبوع و متعادل، ویژگی سه عطر این مجموعه است. در ادامه با عطرهای مجموعه Coffee Break برند زرجوف در فروشگاه شقایق آشنا خواهیم شد.

در عطر Golden Dallah رایحه‌ای دلنشین و گرم با شیرینی متعادل و مطبوعی از همراهی حجم بالای قهوه، کاکائو و فندق ارائه می‌شود. این رایحه وسوسه‌انگیز با ورود به هاله‌ای از روایح دودی، حیوانی و ادویه‌ای پیچیده و حیرت‌انگیز می‌شود.

 

عطر Golden Green جدیدترین عضو مجموعه کافی بریک است. همچون دو عطر دیگر این مجموعه این عطر نیز رایحه‌ای چند وجهی و پیچیده دارد. نوت‌های قهوه، هل و جوز هندی رایحه‌ای دلپذیر و صمیمی به فضای عطر می‌بخشند. در مقابل، ترکیبی از وتیور، توت اُرس، روایح صمغی و ادویه‌ای لایه‌هایی چرمی، حیوانی و خاکی در این رایحه ایجاد می‌کنند.

 

جمع بندی

بالغ بر 170 عطر و حدود بیست مجموعه، ماحصل دو دهه حضور خانه عطر زرجوف در بالاترین سطح عطر سازی نیش است. ارائه روایحی پالوده، مدرن و پر ظرافت که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند؛ از مهم‌ترین عوامل موفقیت و ماندگاری زرجوف به‌عنوان یک تولید کننده عطر لوکس است. مجموعه شقایق در در طول سال‌های حضور و فعالیت این خانه عطر نیش، همواره با ارائه منتخبی از بهترین آثار این برند در کنار طرفداران عطرسازی فاخر در ایران بوده است. در پایان این مقاله و جمع بندی آن لازم به ذکر است که عطر Golden Green، عطر Golden Dallah، عطر Amber and Musk و عطر Starlight به‌عنوان جدیدترین آثار خانه عطر زرجوف در فروشگاه شقایق، در کنار دیگر عطرهای این برند قابل تهیه هستند.

جهت خرید عطر های زرجوف و خرید عطر از سایر برندهای لوکس و نیش می‌توانید به وبسایت شقایق2 یا فروشگاه‌های شقایق مراجعه بفرمایید.

مطلب قبلی عطرهای نیشان و معرفی خانه عطرسازی NISHANE
مطلب بعدی محبوب ترین عطرهای مردانه ورساچه در ایران
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته