معرفی برند عطرسازی Fragrance Du Bois
گالری عطر شقایق

معرفی برند عطرسازی Fragrance Du Bois

برند عطرسازی Fragrance Du Bois فرگرنس دو بوآ یکی از نام‌های معتبر و شناخته شده مارکت عطرسازی نیش و به‌طور ویژه، ساخت عطرهای لوکس و سفارشی است. در شرایطی که هر ساله برندها و لاین‌های مختلفی با طرح‌ها و ایده‌های متنوع وارد مارکت عطر نیش می‌شوند؛ طراحی و ارائه روایحی که توانایی اثرگذاری و جذب مخاطبین در این حیطه را داشته باشند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در مارکت کنونی عطرهای لوکس موفقیت و تداوم فعالیت‌های یک خانه عطرسازی دارای ابعاد مختلف و متعددی است که توجه به تمامی این عوامل، راز تمایز و ماندگاری یک لاین عطرسازی خواهد بود. برند عطر فرگرنس دو بوآ با نگاهی عمیق به عطرسازی هنری و رویکردی متفاوت در این زمینه، امروزه در میان بهترین و معتبرترین لاین‌های عطرسازی فاخر و لوکس، جایگاه دست‌نیافتنی و ممتازی به خود اختصاص داده است. برای آشنایی بیشتر با این خانه عطر نیش در ادامه مطلب با معرفی برند عطرسازی Fragrance Du Bois همراه ما باشید.

برند عطرسازی Fragrance Du Bois فرگرنس دو بوآ

شروع فعالیت ها و تاریخچه برند عطرسازی Fragrance Du Bois

شروع فعالیت ها و تاریخچه برند عطرسازی Fragrance Du Bois  فرگرنس دو بوآ به سال‌های آغازین دهه 2010 بازمی‌گردد. در این سال‌ها گروهی متشکل از طراحان و سازندگان مطرح عطر نیش و تأمین‌کنندگان بزرگ روغن‌های پایه و مواد اولیه عطرسازی، مشغول راه‌اندازی یک برند عطرسازی با اهداف و نگرش ویژه شدند. این گروه با تمرکز بر طراحی و ساخت روایح شرقی و چوبی، مجموعه وسیع و متنوعی از بهترین مواد اولیه لازم برای ساخت چنین عطرهایی را فراهم کردند. ماده کلیدی و اصلی ساخت عطرهای این برند عود است. بهترین و گرانقیمت‌ترین گونه‌های عود که از منابع تجدیدپذیر درخت آکیلاریا در سرزمین‌های جنوب شرقی آسیا مانند هند، لائوس، کامبوج و تایلند تهیه شده است؛ در ساختار عطرهای این خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصان عصاره‌گیری در برند عطر فرگرنس دو بوآ با بکارگیری تکنیک‌ها و روش‌های ویژه، مجموعه‌ای از غنی‌ترین و پالوده‌ترین عصاره‌ها و روغن‌های پایه را در اختیاران طراحان و عطرسازان برند می‌گذارند. نتیجه سال‌ها دقت، وسواس و تحقیق معرفی یک نام جدید در مارکت عطر نیش بود: برند عطرسازی Fragrance Du Bois. این برند فرانسوی نخستین عطرهای خود را با مجموعه‌ای تحت عنوان Shades Du Bois و شامل هشت عطر لوکس در سال 2013 معرفی کرد.

 

فلسفه و رسالت برند عطرسازی Fragrance Du Bois

چنانچه اشاره شد، عصاره و اسانس طبیعی عود اصلی‌ترین ترکیبی است که در محصولات برند عطر فرگرنس دو بوآ به‌کار می‌رود. با توجه به این مطلب که مارکت عطر نیش در سالیان اخیر استقبال خیره‌کننده‌ای از عود و عطرهای شرقی داشته است؛ خطر نابودی درختان آکیلاریا و از بین رفتن منابع تهیه عود طبیعی در میان است. بر همین اساس فلسفه و رسالت برند عطرسازی Fragrance Du Bois بر پایه تولید پایدار و حفاظت از منابع اولیه است. این خانه عطرسازی مواد اولیه و اسانس‌هایی را که برای ساخت عطرهای خود به‌کار می‌برد از منابع تجدیدپذیر فراهم می‌کند. همکاری با دولت‌ها و تولیدکنندگان محلی در راستای ایجاد یک چرخه پایدار و حفظ منابع اولیه طبیعی، مهم‌ترین رسالت برند عطر فرگرنس دو بوآ است. ساخت عطر لوکس بر پایه عصاره‌های گرانقیمت عود و چوب صندل که با توجه به این نگرش شایسته احترام تهیه شده؛ برند عطرسازی Fragrance Du Bois را به یک نام ممتاز و ستودنی در عرصه عطر نیش تبدیل کرده است.

 

نحوه طراحی و ارائه محصولات برند عطرسازی Fragrance Du Bois

می‌توان ادعا کرد که برند عطر فرگرنس دو بوآ یکی از بهترین تولیدکنندگان عطرهای سفارشی و فوق لوکس در مارکت عطر نیش است. نحوه طراحی و ارائه محصولات برند عطرسازی Fragrance Du Bois بر اساس ارتباط و تعامل گسترده با مخاطبان و درک عمیق از توقعات و سلایق آن‌ها شکل گرفته است. بعنوان یک لاین طراحی و ساخت عطر لوکس، برند عطر فرگرنس دو بوآ علاوه بر ساخت عطرهایی با تیراژ بالا برای مارکت عطر نیش، نگاه ویژه‌ای به ساخت عطرهای سفارشی و اختصاصی دارد. عطرهای این خانه ترکیب متعادل و جدیدی از همراهی نوت‌ها و آکوردهای شرقی مانند چوب صندل، عود، ادویه‌ها، صمغ‌ها و بخور با ساختارهای غربی و مدرن عطرسازی ارائه می‌کنند.

علاوه بر عطرهای اصلی و پرطرفدار برند عطر فرگرنس دو بوآ علاقمندان به عطر های لوکس می‌توانند در بوتیک‌های اختصاصی این برند، عطر مورد نظر خود را سفارش دهند. طراحی این روایح توسط اساتید و هنرمندان این برند انجام می‌شود. ساخت هر یک از این عطرها زمان و هزینه قابل توجهی به خود اختصاص می‌دهد که در نهایت به رایحه‌ای منحصربفرد و عطری گرانبها ختم می‌شود. عطرها و محصولات معطر خانه عطر فرگرنس دو بوآ در تمامی فروشگاه‌های بزرگ و معتبر عطر نیش سراسر جهان عرضه می‌شوند. همچنین برند عطرسازی Fragrance Du Bois چندین بوتیک در کشورهای مالزی، سنگاپور و تایلند دارد و فروشگاه‌های اختصاصی و لوکس آن در دبی و هنگ‌کنگ، جزء مهم‌ترین آتلیه‌های طراحی عطر فوق لوکس و سفارشی حال حاضر به‌شمار می‌روند.

 

هنرمندان عطرساز برند عطرسازی Fragrance Du Bois

تیم هنرمندان عطرساز برند عطرسازی Fragrance Du Bois  را گروهی از بهترین اساتید عطرساز حال حاضر جهان عطر که عمدتاً در زمینه طراحی و ساخت عطر نیش فعالیت دارند تشکیل می‌دهند. خانه عطر فرگرنس دو بوآ روایح نفیس و ارزنده‌ای که از تلفیق عطرسازی مدرن و غربی با ساختارهای شرقی شکل گرفته‌اند ارائه می‌کند. بر همین اساس طراحان و عطرسازان این لاین عطر لوکس، هنرمندانی هستند که تخصص بالا و آثار موفقی در این شاخه جدید از طراحی عطر نیش دارند. کریستین پِرووِنزانو (Christian Provenzano)، کریستین کاربونل (Christian Carbonnel) و حمید مرآتی کاشانی سه عطرساز بزرگ و صاحب سبکی هستند که در شکل‌گیری فضای شرقی-غربی آثار خانه عطر فرگرنس دو بوآ نقش مهمی دارند. از دیگر اساتید عطرساز مطرح و به‌نام که تأثیر زیادی بر موفقیت این لاین عطر نیش داشته‌اند می‌توان به اولیویه پشو (Olivier Pescheux)، استفان بِنگانا (Stéphane Bengana)، کارولین ساباس (Caroline Sabas) و ناتالی گارسیا-چتو (Natalie  Gracia-Cetto) اشاره کرد.

 

سخن پایانی

خانه عطر فرگرنس دو بوآ یک دهه در بالاترین سطح از مارکت عطر نیش حضور داشته است. ماحصل این حضور موفق طراحی و خلق روایحی نافذ و مسحورکننده است که در نقاط مختلف جهان مورد استقبال طرفداران عطرهای لوکس و روایح سفارشی قرار گرفته است. برند عطرسازی Fragrance Du Bois حدود چهل رایحه در مارکت عطر نیش ارائه کرده است که کیفیت، شفافیت و ظرافت ویژگی اصلی و مشترک همگی آن‌ها به‌حساب می‌آید.

جهت دریافت مشاوره و یا سفارش محصولات خانه عطر فرگرنس دو بوآ می‌توانید از طریق وبسایت شقایق2 یا فروشگاه‌های شقایق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطلب قبلی معرفی عطر Oud Rose Intense Fragrance Du Bois
مطلب بعدی 5 عطر خنک تابستانی مردانه
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
4.5
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته