محبوب ترین عطرهای مردانه ورساچه در ایران
گالری عطر شقایق

محبوب ترین عطرهای مردانه ورساچه در ایران

ورساچه

از برندهای پرطرفدار ایتالیایی در صنعت مد و فشن است که اولین ادیشن عطر خود را در سال 1981 با نام “جیانی ورساچه” عرضه کرد. محبوبیت این برند ایتالیایی چنان در بین ایرانی ها هم فراگیر شده است که هر کسی حداقل یک بار از عطرهای این برند استفاده کرده و یا با عطر آن جادو شده است.

1- ادوپرفیوم ورساچه اروس فلیم

اروس فلیم عطری گرم و شیرین با رایحه ادویه تازه، آروماتیک و پودری است که برای استفاده در فصول بهار، پاییز و زمستان تولید و عرضه شده است.

نت آغازین این محصول پرتقال ماندارین، چنتو، رزماری، فلفل و لیمو شیرین؛ نت میانی رز، فلفل و  گل شمعدانی و نت پایه آن نعنای هندی، چوب معطر صندل، خزه بلوط (نوعی گلسنگ)، سرو، لوبیای تونکا و وانیل است.

ادوپرفیوم ورساچه اروس فلیم

2- ادوتویلت ورساچه او فرش

این عطر مردانه ورساچه توسط طراح شناخته شده الیویر کرسپ طراحی شده و با گروه رایحه‌ای مرکبات، آروماتیک، میوه‌ای، چوبی و ادویه‌ای به عنوان عطری خنک برای استفاده در فصل تابستان معرفی شده است.

رایحه آغازین او فرش با عطر هل، لیمو شیرین و ترنج آغاز شده و اندکی بعد با فلفل، ترخون، سرو و مریم گلی در هم می‌آمیزد. نت پایه اوفرش در انتها با عطر مشک، عنبر، زعفران و درخت چنار ماندگار می‌شود.

ادوتویلت ورساچه او فرش

3- ادو تویلت مردانه ورساچه

آلبرتو موریلاز طراح این عطر آروماتیک و گلی است که آن را برای استفاده در فصل تابستان طراحی و به بازار جهانی مد و فشن معرفی کرده است.

نت ابتدایی این محصول با قدرت انتشار متوسط با عطر بهار نارنج، ترنج، رز و لیمو شیرین آشکار شده و نت‌های میانی و پایه آن به ترتیب از رایحه سرو، سنبل، گل شمعدانی، مریم گل و مشک و عنبر تشکیل می‌شود.

ادو تویلت مردانه ورساچه

4- عطر مردانه ورساچه عود نویر

این محصول با گروه بویایی شرقی چوبی و طبع گرم در سال 2013 عرضه شد. ورساچه عود نویر با رایحه‌‌ای بر پایه عود و ادویه‌های معطر آغاز شده و در مرحله پایانی با عطر چرم و چوب‌های جنگلی ماندگار می‌شود.

عطر مردانه ورساچه عود نویر

5- ادوتویلت ورساچه دریمر

ورساچه دریمر عطری است گرم و تلخ که در سال 1996 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. رایحه ابتدایی این محصول با بوی تلخ و گیاهی تنباکو آغاز شده و اندکی بعد با عطر شیرین و گرم دانه تونکا و در پایان با رایحه ملایمی از گل‌ها پایدار می‌شود.

ادوتویلت ورساچه دریمر

 

مطلب قبلی منتخبی از عطرهای زرجوف Xerjoff در فروشگاه شقایق
مطلب بعدی بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته