قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-خرداد-1395 03:28 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
مسابقه شماره 2
 47 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
صفحه 3 از 10 << < 12345 > >>
نویسنده پیام ها
وحید منوچهری
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:1


--
17-اردیبهشت-1395 04:01 ب.ظ
جاده آنقدر ساکت بود که میتوانستی صدای نوازش هر قطره باران بر صورت برگها و چمن های دشت را بشنوی . آسمان غمگین تر از همیشه بود و دلش پر بود. این را از اشکهایش میتوانستی بفهمی...
lorenzo villoresi patchouli
هر زمان که این عطر را استشمام میکنم یاد عصرهای پاییزی ، رایحه برگ و چوب های خیس خورده درختان جنگل و بوی خاک در خاطرم زنده می شود. عطری اسرار آمیز ، قوی و مردانه گویی درختان خیس شده با دستان آسمان میخواهند بگویند: با همه وجود " استشمام کن "
اگر میخواهید این احساس را تجربه کنید و زبان درختان و گرد و خاک جاده ای دور افتاده در اعماق جنگلهای فرانسه را بشناسید و یا در روزی بارانی و خلوت با قلبی پر از اندوه به قصرها و دشت های بیکران قدم بگذارید چشمانتان را ببندید و چند قطره از معجزه ی رهایی بخش لورنزو ویلاروسی پچولی را به دنیایتان بیافشانید...

وحید منوچهری

سيد محمد علي قرشي
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:11


--
17-اردیبهشت-1395 09:38 ب.ظ
سلام و وقت تمام دست اندرکاران محترم شقایق 2 بخیر و شادی
از برند بسیار فاخر و با شکوه PARFUM D`EMPIRE تعداد 16 تا از کارهاش رو تست کرده ام. کارهای این برند عظیم ، نمونه اي از خوش ساخت ترين و با كيفيت ترين برندهايي است كه تا كنون تست كرده ام . كيفيت همه ، بسيار بسيار بالا است و تصور ميكنيد كه داريد از منبع اصلي يك رايحه طبيعي ، استشمام ميكنيد. به "سليقه بويايي بنده" همه ادکلنهای اين برند به نوعي تكراري بود . به اين معني كه رايحه شون رو در ادكلنها و برندهاي ديگه به نوعي قبلا استشمام كرده بود. اين چيز بدي نيست. چون مقايسه كيفيت عطرها و برندها ، امر متداولي هست . با تست اين برند متوجه ميشويد كه با چه اعجوبه اي از نقطه نظر كيفيت ساخت و بالانس رايحه ها ، مواجه شديد. تنها رايحه دو تا از لاين هاي اين برند برام ، جديد و شاداب و نو بود. ادکلن EAU DE GLOIRE EDP و همچنین ادکلن CORSICA FURIOSA EDP رو به همون دلیلی که در بالا عرض کردم، در حد عالی پسندیدم و ممکنه بزودی اونها رو به مجموعه ام اضافه کنم. اینجا سعی میکنم رایحه های این دو تا ادکلن رو توصیف کنم :
1- Eau de Gloire Parfum d`Empire for women and men
ادكلني با رايحه گياهي – ادويه اي - صمغي
نتيجه تست اين ادكلن ، در ابتدا پس از اسپری کردن ، رايحه اي گياهي و ادویه ای و مرکباتی آبدار و شاداب و كمي پودری ، با حسي کاملا مردانه هست. حس نسبتا شيرين گياهي ، از لاوندر ( اسطوخودوس ) كه بيشترين نقش رو از ابتدا تا انتهاي عمر عطر بازي ميكنه و حس پودري ، از وجود ادويه ها و حس مركباتي ، از برگاموت یا همون ترنج و ليمو و نارنگي و مخصوصا شكوفه بهار نارنج ( نرولي ) هست . در مرحله بعدي شيريني خاكي انيس و شيرين بيان ، بیشترین رایحه و نقش رو در تغيير نتهاي اين ادكلن داره و سپس به مقدار جزئی هم بوی با طراوت گل دگمه ای و همچنين رایحه ضعیفی از مرکبات از نت اول وجود خواهند داشت . در مرحله بعد رايحه نتها ، تاریک و كمي سنگين و كمي تلخ ميشن كه ناشي از وجود نتهاي چرم و تنباکو و همچنين گل لادن و نتهای قوی رزینی و بالساميكي كه از كندر ناشي ميشه ، هست . در اواخر اين مرحله رایحه ای معطر گیاهی کاملا تاریک و کمی پودری داريم كه كاملا حس خاكي داره .
بطور كلي ميشه گفت رايحه غالب اين ادكلن وقتي كه با مقداري فاصله ، استشمام بشه ، شبيه بوي ادكلنهاي نفيس و عالي است و به محض اينكه از نزديكتر بو كنيم ، به وضوح عمق و حس تاريكي رو بطور نه چندان سنگين ، حس خواهيم داد.اين ادكلن ، از نوع مديترانه اي با حسي خاكي اورينتال هست و رايحه هاي اون ، حقيقتا ، ظريف و خلاقانه و تر و تازه ، طراحي شده. همچنين رايحه ها ، كاملا روشن و شفاف و تميز حس ميشن و ساخت دقيق و خلاقانه اون ، از نظر بالانس رايحه نتها ، فوق العاده هست ، طوري كه باعث خلق كيفيتي بسيار بالا شده است.
پخش رایحه این ادکلن ، بيشتر از متوسط و موندگاری آن متوسط است.
2- Corsica Furiosa Parfum d`Empire for women and men
ادكلني سبز بو - ادويه اي - با طراوت - بالساميكي
این ادكلن با انفجاري از رايحه نتهاي سبز، شروع مي شود و شروعي بسيار علفي و خزه اي، به همراه نت گوجه فرنگي دارد .
يك نوع تلخي و تندي به همراه نتهاي مركباتي ترش و تازه و رايحه سبز علفي با رايحه تلخ گلي و يك آكورد قوي صمغي و بوي كندر، حس و حال عجيبي به اين كار ميدهد و درعين حال حسي كاملا سبز چسبناك و رزيني با طعم ميوه اي تلخ و شيرين دارد.
اين روايح بعد از چند دقيقه كم كم نرمتر و شيرين تر و ظريف تر و دلپذير تر و كمي خنك و خزه اي تر مي شوند و روي هم رفته يك بمب سبز قدرتمند هست.
نكته جالب اين است كه عليرغم ذكر نشدن نت چرم در اين ادكلن ، در ميانه كار، نت چرمي بخوبي قابل تشخيص است .
رايحه اين ادكلن بسيارعميق و با طراوت و روايح كاملا بالانس و با كيفيت هستند .
اين ادكلن از ديگر رايحه هاي برند d'Empire قدرتمند تر و ماندگارتر است و ظاهرا غلظت بيشتري نيز نسبت به بقيه دارد .
پخش و موندگاري اين ادكلن هر دو خوب هست و براي مصرف در روزهاي بهار و تابستان پيشنهاد ميشود.
امید نعمتی
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:5


--
17-اردیبهشت-1395 10:21 ب.ظ
سلام بر دوستان گرامی.
عطری که میخوام دربارش بنویسم از برند kenzo هست که فکر میکنم در تولید کارهای خنک با قیمت مناسب و کاملا رقابتی ،یکی از بهترین برند ها است(از نظر بنده).نام این عطر L'eau Par Kenzo هست که بویی بسیار لطیف و دلنشینی داره.البته برای نوشتن از عطر ها ،گزینه های بسیار زیادی وجود داشت که بنده تصمیم گرفتم از آخرین عطری که به تازگی تهیه کردم برای دوستان عزیز بنویسم.این عطر بویی بسیار دلنشین و لطیف دارد که کاملا میتوان به آن کلمه ی مخملی و نوازش کننده را نسبت داد.این کار بوی خنکی دارد که مناسب فصل های گرم سال است.در این عطر میتوان روایح مرکباتی را به مقدار بسیار کم یافت کرد که با کمی دقت روایح گیاهی بسیار لطیفی هم میتوان متوجه شد.با گذشت زمان بوی گلی در این کار بیشتر میشود که واقعا با سلیقه ی بنده سازگار است و لطافت کار را بیش از پیش میکند.درباره ی پخش بوی این کار هم باید عرض کنم که بنده نمره ی متوسط به این کار میدهم.ولی یک توصیه به تمام عزیزانی که از عطر ها استفاده میکنند دارم و این است که به هیچ وجه برای پخش یک کار از خرید آن منصرف نشوید بلکه از رایحه لذت ببرید و با تمام علاقه و عشقتان عطر های خود را انتخاب کنید که بوی شما نشان از شخصیت و طرز تفکر و احساسات شما دارد.پس از انتخابتان لذت ببرید.
موفق باشید
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
18-اردیبهشت-1395 11:29 ق.ظ

پست شده توسط سید مهدی هاشمی پورنظری بر 15-اردیبهشت-1395 02:47 ب.ظ
عرض ادب
عجب سوژه خوبی عطری که خیلی دوسش دارم ؟!خوب خیلی زیادن از ادکلنهای برند جووی گرفته تا آمواژ و حتی ادکلنهای معمولی خیلی سخته مثل اینکه به یه پدر بگین کدوم بچه تو بیشتر دوستداری!! ولی باشه بواسطه تابستون میرم سراغ ادکلنی که بعد 8سال که از تولیدش میگذره هنوز هر تابستون مهمونمه و اون چیزی نیست جز روداستر از برند کارتیه وای که عاشق بوی نعناش هستم با اینکه بعد از این همه سال دیگه قدرت پخش روزای اولشو نداره ولی هنوز بازخوردشو میبینم و هنوز که میپرسن آقا ادکلنتون اسمش چیه و اونجاست که میگم دوستم دمت گرم هنوز میدرخشی !! روداستر در وحله اول شاید شکل ظاهری اش چندان مورد استقبال قرار نگیرد اما در درون قابلیت های زیادی داره یشتر تداعی کننده بوی نعناست و در ادامه رگه هایی از ترشی نیز در ان احساس می شود.برای بنده این ادکلن چیزیست میان Starwalker و Farenheit 32 و از نظر پراکندگی نیز Victor Rolf Antidoteبرایم مجسم می شود با این تفاوت که عطر و بوی ویکتور رولف به شدت باعث سردرد می شد اما این یکی هرگز برایم این گونه نبوده است.احساس می کنم تا حدودی نیز با Guerlain Homme و Very Irresistible Fresh Attitude که البته این ها را استفاده کرده ام دارای مشابهت هاییست.شاخصه اصلی این ادکلن نیز ماندگاری بالایش می باشد و بنده که سابقه استفاده از عطرهای خنک زیادی را داشته ام تا به حال به لحاظ ماندگاری هیچ یک را مثل این یکی ندیده ام(به جز کارهای نیش) در کل شریک روزای گرم تابستونمه یک کلام عاشقشم .


با سلام
اقای پور نظری
بله عطر خوبی هست این عطر منتها تو بهار نقش اصلیش رو بازی میکنه ، من تو تابستون نمیتونم از این عطر استفاده کنم بعلت فضای وانیلی که در پس زمینه احساس میشه ..
ممنون بخاطر ارسال و شرکت در مسابقه ....
( من نظر شخصی خودم رو میگم و هیچ دلیلی بر درست یا نادرست بودنش نیست )
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
18-اردیبهشت-1395 11:34 ق.ظ

پست شده توسط نجات اله افشار بر 15-اردیبهشت-1395 03:03 ب.ظ
Serge Lutens Ambre Sultan یکی از بهترین عطرامه. در لحظه اول که اسپری میکنید بوی گیاهی و دارومانندی داره که برای خیلی ها ناخوشاینده ولی رفته رفته این بو فروکش میکنه و میتونید یه بوی گرم و شیرین خوشایندی رو استشمام کنید. یه بوی شیرین خوشمزه و ادویه ای به همراه بوی صمغ رزینی. خاصیت این عطر اینه که فقط اهلش رو به خودش راه میده. کسی که مرحله اول سختی رو به جون میخره و گول ظاهر اولیه ناخوشایند رو نمیخوره، به باطن و حقیقتش راه پیدا میکنه.این عطر حس عجیب، رمزآلود و صوفیانه ای داره. حس حضور در جایی با کلی اشیا و کتابای قدیمی در زمان های گذشته. دوست دارم همیشه یه شیشه از این عطر داشته باشم.

با سلام
یکی از بهترین کهربا هایی هست که منم تست کردم خیلی خوب هست این عطر اون ته بوی ادویه ای و سبز مانند که میره در پس زمینه کهربا میشه خیلی خوبه ... منم از ترس اینکه تموم بشه کم استفاده میکنم !
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
صفحه 3 از 10 << < 12345 > >>