قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-خرداد-1395 03:28 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
مسابقه شماره 2
 47 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
صفحه 2 از 10 << < 12345 > >>
نویسنده پیام ها
محمدرضا انصاری
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
16-اردیبهشت-1395 07:55 ق.ظ
با سلام و خسته نباشید خدمت شما که همواره تو ارایه خدمات خوب و عطرهای اصیل نمره تون 20 .
امروز میخوام در مورد عطری بنوسیم که فوق العاده دوسش دارم و البته شاید کار خاصی واسه عطرباز ها ی حرفه ای بحساب نیاد اما تقریبا همه پسنده و اون کار چیزی نیست جز acqua di gio essenza.
همونطور که از اسمش برمیاد یک کار آکواتیک با رایحه خنک و البته تلخ .همین اول بگم که من حدود 10 سال پیش ورژن اصلی این کار رو داشتم و واقعا عاشق بوش بودم تا اینکه سه سال پیش این ورژن اسنزا رو گرفتم و البته بنظر من کار نسبتا متفاوتی نسبت به ورژن اصلی هست.و تلخی و مردونگی این کار خیلی بیشتر از ورژن اصلی هست .ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی داره طوری که به راحتی یک روز رو لباس میمونه .استارت کار با رایحه برگاموت و گریپ فروت هست که تو پس زمینه اون روایح دریایی حالت خنکی بهش میده ، ترکیب هنرمندانه این سه نت رایحه بسیار دلپذیر و معطر رو بوجود آورده به فاصله کمی اضافه شدن فلفل باعث تندی خفیف کار میشه رایحه با قدرت جلو میره و پخش فوق العاده ش ادامه داره با اضافه شدن روایح فلورال عطر کمی حالت زنونه به خودش میگیره که حضور ریحان باعث میشه اون حالت لطافت زنونه کمتر بشه و رایحه بالانس بشه و حس کمی سبز و گیاهی به خودش بگیره ، با ورود عنبر و نعنا هندی کار حالت مردونه تری به خودش میگیره . من نت تلخی این کار رو واقعا دوست دارم .یک کار خوب .واسه اسنفاده روزانه تو فصول بهار و مخصوصا تابستون . امیدوارم تونسته باشم توصیف خوب و درستی ازین کار زیبا و همه پسند آلبرتو موریلاس کبیر ارایه کنم .
ممنون و سپاسگذار .
آرمین ذوالفقار
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
16-اردیبهشت-1395 10:21 ق.ظ
با سلام به همه دوست داران عطر
میخوام تجربه ام رو از Burberry Touch Eau De Toilette For Men براتون بنویسم
فکر کنم اواخر تابستان پارسال بودش که ادکلن بربری تاچ رو به عنوان سوغاتی هدیه گرفتم
برای من اولین تجربه ام از برند بربری بودش
اوایل که استفاده میکردمش با خودم میگفتم کاشکی یک عطر بهتری رو کادو میگرفتم تا اینکه بمرور زمان علاقه ام به رایحه اش بیشتر و بیشتر شد
وقتی که اسپری می کردمش یک گرمی ملایم رو استشمام میکنم که تلخی سبکی رو داخل خودش داره برای من بوی مشکش کاملا قابل احساسه
خودم خیال میکردم که ماندگاری نداره ولی با فیدبک هایی که از اطرافیانم گرفتم همگی میگفتن که چقدر بوی خوب و باکلاسی داره
از اون عطرهایی هستش که هر دفعه که استفاده میکردم خودم با بوش خیلی حال میکردم و وافعا سر حال میشدم
نه سر تون رو درد میاره نه پخش بوی عالی داره نه چیز خاصیه ولی برای من بوش باکلاس و موقره مثل یک جنتلمن انگلیسی
بیخود نمیگن که : بهترین عطر عطریه که وقتی میزنی خودت با بوش حال کنی سرحال بیارتت
بربری تاچ هم برای من همین حالت رو داره


behnam Gh
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:48


--
16-اردیبهشت-1395 10:50 ب.ظ
سلام
عطرOmbre Indigo Olfactive Studio
اول از حسه این عطر بگم من زمانی که خیلی ناراحتم از این عطر استفاده می کنم حسی که به این عطر دارم حس یه کودک هست که دست مادرش ول می کنه مادرش ازش دور میشه یه حسه ترس تنهایی تمام وجودش میگیره و سریع به طرف مادرش میره وقتی دست مادرش میگیره یه لذت عجیب بهش دست میده دقیقا حسی هست که من به این عطر دارم حسه ترس تنهایی حسه لذت دست مادر .
حالا در مورد رایحه این عطر :
وقتی این عطر اسپری می کنی 3 رایحه با هم وارد مشام ادم میشه ترکیب الو خس خس و چرم تو این هجوم قدرت الو و چرم از همه بیشتره دقیقا رایحه الو سیاه داره کنار رایحه الو که کمی هم ملس هست چرم داریم که پیچیده شده تو رایحه دودی مانند خس خس هست کم کم که از دقایق اولیه عطر رد میشه یه تم چوبی به عطر اضافه میشه که کمی هم حسه سبز باهاش هست ولی نه سبز با طراوت بیشتر شبیه سبزه های یک مرداب هست که تو مه محو شده
محمدرضا احمدی
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
17-اردیبهشت-1395 02:31 ب.ظ
یک نفر هست که از پنجره‌ها / نرم و آهسته مرا می خواند
گرمی لهجه بارانی او / تا ابد توی دلم می ماند
یک نفر هست که در پرده شب / طرح لبخند سپیدش پیداست‌
مثل دوران خوش کودکیم‌ / پر ز عطر نفس شب‌بوهاست‌
The Library Collection Opus IX Amouage
روزی را که برای خرید عطر اونتوس به یک عطر فروشی رفته بودم، کاملا به یاد دارم. به نظرم از اقبال خوش من بود که در آن فروشکاه اونتوس موجود نبود و کاملا اتفاقی من با این شاهکار آمواژ دست دوستی دادم. چون عطر جدیدی بود، هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشتم ولی مثل همیشه به آمواژ اعتماد کردم.
از لحظه ای که این عطر رو روی پوستم اسپری می کنم، تا چند دقیقه هیچ نتی قابل کشف نیست. کاملا مرموز و در هم پیچیده. شاید این پیچیدگی نشان از این دارد که هر کسی شایستگی پی بردن به اسرار این عطر را ندارد. همین عامل است که باعث می شود کسانی که در کنار شمایند، در عین گیجی و سرمستی ، خودشان را تا جایی که می توانند به شما نزدیک کنند تا بتوانند شانس خود را در گشودن این گره زیبا امتحان کنند. پس مطمئن باشید کسی نمی تواند در لحظه، نظرش را نسبت به این عطر به شما بگوید.
پس از این عشق بازی و گره گشایی، گل یاس و کاملیا کاملا آمیخته با هم دور شما می رقصند. بوی یاس این عطر کاملا ملایم است و به نظر من با این هدف در این عطر قرار داده شده تا در کنار رایحه عسل و عنبر خود نمایی کند. از دل این رنگ های روشن و فضای شیرین، بوی جسورانه فلفل شما را قدری جدی نشان می دهد تا اطرافیان کاملا به شخصیت محکم و دو بعدی شما پی ببرند. این عطر لوکس از جمله عطر هایی است که برای استفاده از آن نیاز به «تقوا» دارید! ... بله تقوا. ترکیب مشک، عنبر و یاس در این عطر آن قدر دل رباست که شهوت را در دل شما و دوستان شما شعله ور می کند. حسی که هیچ یک از نت های این عطر قادر به خاموش کردن آن نیست.
روح خود را به این عطر بسپارید تا در سرمای زمستان، قلب شما را به گرم ترین حال و هوا پرواز دهد.
SINA EE
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
17-اردیبهشت-1395 03:46 ب.ظ
سلام*
میخوام راجب یکی از عطرهایی که خیلی دوسش دارم بنویسم به نام Tobacco Vanille Tom Ford.
از نظر بنده این عطر بسیار بوی دلنشین و گرم و پر از لطافتی داره، یکی از بهترین عطرهاییه که تو عمرم به مشامم خورده. راستش یک رشته حس های تمام نشدنی در درون من با این عطر به هم گره خورده که دوست دارم این عطرو همیشه داشته باشم و بتونم بوش کنم.بدون اینکه بخوام به پخش و ماندگاریش توجهی داشته باشم از رایحه ای که داره نهایت لذتو میبرم گرچه پخش و ماندگاری قابل قبولی هم داره.
در روند بویایی این عطر از نظر من مانند اسمش از همون ابتدا بوی تنباکو و وانیل به طور واضح حس میشن که بسیار ترکیب هنرمندانه و لطیفی رو با هم میسازن که این دو تا آخرین لحظات حضور رایحه ابراز وجود میکنن مثل دوتا رفیق که همراه با هم دارن پیوسته جلو میرن ، یه تندی ای رو میشه لابلای این رایحه حس کرد که انگار میخواد بگه منم هستم بابا به منم توجه کنین که شاید دلیلش یه سری ادویه جات باشه نمیدونم شاید فلفل ، توی این بستر شیرین و گرم و لطیفی که تو این عطر حس میشه بوی کاکائو میاد و این فضارو خوش فرم تر میکنه بطوریکه دستی به سر و گوشش میکشه و چیزی بهتر تحویل میده ، راستش یه کمی هم رایحه های چوبی به مشامم میرسه در پس پرده که زیاد نمایان نیستن و پشت این گرمای شیرین پنهان شدن.
برای بنده عطری بسیار دوست داشتنی است.
با آرزوی سلامتی و سربلندی*
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
صفحه 2 از 10 << < 12345 > >>