قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-خرداد-1395 03:28 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
مسابقه شماره 2
 47 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
صفحه 1 از 1012345 > >>
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
15-اردیبهشت-1395 12:56 ب.ظ
    با سلام و احترام
    در این نوبت لطفا عطری را که خیلی دوستش دارید ، به اون عطر نزدیک هستید ، حسِ خوبی دارید به اون عطر و یا حسِ خوبی ندارید ... در مورد اون عطر بنویسید ، احساسات ، نت هایی که براتون قابل تشخیص است و .... هر مطلب و یا نکته ای که درباره ی اون عطر به نظرتون میاد بنویسید .
    - لطفا پاسخ های شما کمتر از 3 خط نباشد ( البته همه ی پاسخ های ثبت شده در قرعه کشی شرکت خواهند داشت و در این مرحله صرفا حضور شما خواهد بود )
    - لطفا نت نویسی نفرمایید ( یعنی عطر را براساس نت های ذکر شده تحلیل نکنید و فقط برداشت و نگاه خود را با کمک نت ها یادداشت فرمایید )
    - پاسخ های این نوبت را لطفا در همین محل ارائه فرمایید و در این نوبت برای ما ایمیل نفرمایید .
    - جایزه این نوبت یک عدد عطر از برند Lorenzo Villoresi به قیمت 5850000 ریال به انتخاب شما .
    - زمان ارسال شرح عطر ( پاسخ ها ) تا پایان روز 29 اردیبهشت خواهد بود .
    قبلا از همراهی شما سپاس گذاریم
    15-اردیبهشت-1395 02:47 ب.ظ
    عرض ادب
    عجب سوژه خوبی عطری که خیلی دوسش دارم ؟!خوب خیلی زیادن از ادکلنهای برند جووی گرفته تا آمواژ و حتی ادکلنهای معمولی خیلی سخته مثل اینکه به یه پدر بگین کدوم بچه تو بیشتر دوستداری!! ولی باشه بواسطه تابستون میرم سراغ ادکلنی که بعد 8سال که از تولیدش میگذره هنوز هر تابستون مهمونمه و اون چیزی نیست جز روداستر از برند کارتیه وای که عاشق بوی نعناش هستم با اینکه بعد از این همه سال دیگه قدرت پخش روزای اولشو نداره ولی هنوز بازخوردشو میبینم و هنوز که میپرسن آقا ادکلنتون اسمش چیه و اونجاست که میگم دوستم دمت گرم هنوز میدرخشی !! روداستر در وحله اول شاید شکل ظاهری اش چندان مورد استقبال قرار نگیرد اما در درون قابلیت های زیادی داره یشتر تداعی کننده بوی نعناست و در ادامه رگه هایی از ترشی نیز در ان احساس می شود.برای بنده این ادکلن چیزیست میان Starwalker و Farenheit 32 و از نظر پراکندگی نیز Victor Rolf Antidoteبرایم مجسم می شود با این تفاوت که عطر و بوی ویکتور رولف به شدت باعث سردرد می شد اما این یکی هرگز برایم این گونه نبوده است.احساس می کنم تا حدودی نیز با Guerlain Homme و Very Irresistible Fresh Attitude که البته این ها را استفاده کرده ام دارای مشابهت هاییست.شاخصه اصلی این ادکلن نیز ماندگاری بالایش می باشد و بنده که سابقه استفاده از عطرهای خنک زیادی را داشته ام تا به حال به لحاظ ماندگاری هیچ یک را مثل این یکی ندیده ام(به جز کارهای نیش) در کل شریک روزای گرم تابستونمه یک کلام عاشقشم .
    نجات اله افشار
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:1


    --
    15-اردیبهشت-1395 03:03 ب.ظ
    Serge Lutens Ambre Sultan یکی از بهترین عطرامه. در لحظه اول که اسپری میکنید بوی گیاهی و دارومانندی داره که برای خیلی ها ناخوشاینده ولی رفته رفته این بو فروکش میکنه و میتونید یه بوی گرم و شیرین خوشایندی رو استشمام کنید. یه بوی شیرین خوشمزه و ادویه ای به همراه بوی صمغ رزینی. خاصیت این عطر اینه که فقط اهلش رو به خودش راه میده. کسی که مرحله اول سختی رو به جون میخره و گول ظاهر اولیه ناخوشایند رو نمیخوره، به باطن و حقیقتش راه پیدا میکنه.این عطر حس عجیب، رمزآلود و صوفیانه ای داره. حس حضور در جایی با کلی اشیا و کتابای قدیمی در زمان های گذشته. دوست دارم همیشه یه شیشه از این عطر داشته باشم.
    نجلا خیامی
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:4


    --
    15-اردیبهشت-1395 07:51 ب.ظ
    Miracle by lancome
    این عطر رو دفعه اول هدیه گرفتم که متاسفانه زیاد دوستش نداشتم وای هرچه استفاده کردم بیشتر عاشقش شدم. در نهایت ملایمت و زنانگیش،ماندگاری و پخش خیلی خوبی داره. معجونی کاملا بالانس شده از گل ها ادویه هاست. توی بهار از بهترین انتخاب های یه خانم ترجیحا بالای 25 سال محسوب میشه از نظر من. رایحه لایچی خیلی شدیدی نداره و زودهم جای خودشو به گلها و ادویه مخصوصا زنجبیل میده. ولی در تمام مدت بوی خیلی ضعیفی از لایچی و مرکبات گلها رو همراهی میکنن.عطر زیاد شناخته شده ای نیست از لنکوم که فکر میکنم بخاطر سال ورودش باشه ولی رایحه ش اصلا و ابدا قدیمی نیست.بوی بسیار تازه و ملیحی داره
    مصطفی عظیمی
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:10


    --
    15-اردیبهشت-1395 11:14 ب.ظ
    سلام و درود خدمت همه ی عزیزانم و عرض خسته نباشید حضور شقایقی های مهربان...

    خب کاری که خیلی دلم میخواد ازش حرف بزنم هوم اینتنس از برند پر آوازه ی دیور هستش.
    در مورد این عطر دوستان بسیار خوندن و شنیدن و بی تردید این کار موافقان بسیار و مخالفان جدی و سخت گیر!!!! داره!
    خب باید عرض کنم من از گروه موافقان این کار ارزشمندم اگرچه افت محسوس این اثر در زمینه ی پخش و تا حدودی ماندگاری باعث شده تا حدودی ازش فاصله بگیرم و انتقاذات بی رحمانم رو همه جا نثارش کردم ولی خب نمیتونم از حس خوبی که این کار بهم میده بگذرم!
    هوم اینتنس طبق شعار تبلیغاتیش؛رایحه ی یک مرد مدرنه.و جناب داماشی استادانه این جمله رو به حسی ملموس و واقعی تبدیل کردن.
    مردی شیک پوش و جدی؛با چهره ای مصمم و ظاهری آراسته که روحی بزرگ و قلبی مهربان داره.
    وقار و آراستگیش در کنار شخصیت محکمش اون رو برای خانمها بسیار جذاب اما دست نیافتنی جلوه میده و
    در عین جدیت؛بسیار خوش مشرب و شیرین هست اما هرگز از اصولی که پایبند به اونهاس؛چشم پوشی نمیکنه!
    این حسیه که باعث میشه برای حضور در محافل رسمی و خاص؛بی هیچ شکی از شاهکار جناب داماشی؛هوم اینتنس استفاده کنم.
    اونچه که بنده از نتهای این عطر حس میکنم شروعی تند و تلخ از لاوندر هست که خیلی سریع به قلبی از زنبق و ختمی میرسه.رایحه و تم اصلی این کار همین رایحست که بخاطر دز بالای زنبق پودری و تا حدی یونی سکس هست اما ایطور نیست که برخی از دوستان میگن زنونست یا بوی رژ لب میده؛البته این نظر بنده هست و نظر سایر دوستان هم کاملا محترمه.
    در قلب عطر رایحه ای چوبی هم به مشام میرسه که البته به قدرت رایحه ی پودری نیست اما حس تلخ و چوبیش که بخاطر وتیور و سدر هست کاملا حس میشه که بخاطر بالانس عالی کار هست و میشه تمامی روایح رو بخوبی تشخیص دادو نهایتا این تلخی و شیرنی توامان عطر رو بسیار بسیار دوست داشتنی میکنه.این رایحه تا مدتها حس میشه تا اینکه در انتها شیرینی غالب میشه و بویی وانیل مانند و البته ضعیف به مشام میرسه تا حسن ختامی زیبا باشه برای یک هم نشینی چند ساعته با شاهکار هوم اینتنس...
    دریغ و افسوس که این کار مث سابقش ماندگار نیست اما همچنان کیفیت و جذابیت خودش رو داره و در خرید اون جای شک و تردید نیست..

    ممنونم بابت وقتی که گذاشتید و پوزش از طولانی شدن مطلبم
    با تشکر از عزیزان شقایقی
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
    صفحه 1 از 1012345 > >>