معروف ترین عطرهای تلخ مردانه و زنانه در سال 1402

معروف ترین عطرهای تلخ مردانه و زنانه در سال 1402

عطر تلخ همواره حسی پیچیده و منحصربه‌فرد به افراد می‌بخشد و جذابیت و اعتماد به نفس آنان را بالا می­برد. برخی از عطرهای تلخ از ترکیبات و عناصر پیچیده و مرموزی ساخته شده‌اند و محبوبیت گسترده‌ای در میان مردم دارند. امسال نیز استفاده از عطر تلخ در میان مردان و زنان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

 در این گزارش از فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن اورجینال شقایق، به معرفی مشهور‌ترین عطر تلخ مردانه و زنانه در سال 1402 پرداخته است.

 

1- کلینیک آروماتیکس الکسیر زنانه پرفیوم Clinique Aromatics Elixir For Woman Perfume

عطر آروماتیکس الکسیر از قدیمی‌ترین عطرهای برند معروف کلینک است که در سال 1971 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و همچنان محبوبیت خود را میان مردم حفظ کرده است. نت‌های اولیه این عطر از بوی خوش بابونه، گل شمعدانی، مریم گلی و گل لیموی شاه پسند تشکیل شده و سپس در قلب ترکیبات آن بوی آرامش‎‌بخش مرواریدهای سفیدی همچون یاس سفید، گل مریم، شکوفه پرتقال و یاسمن قرار گرفته است و ترکیب تسکین‌دهنده‌ای به افراد می‌بخشد.

بانوان شیک‌پوش می‌توانند با این عطر تلخ، استایل خاص خود را در مهمانی‌ها و مجالس رسمی تکمیل کنند و جذابیت خود را بالا ببرند. این عطر با داشتن رایحه‌ای گرم و تلخ برای استفاده در شب‌های سرد سال همچون زمستان بسیار مناسب بوده و با رایحه دلنشین گرم خود، گرما و حرارت را برای مخاطبان به همراه می‌آورد. قیمت این عطر تلخ چهار میلیون و 500 هزار تومان است.

clinique-aromatics-elixir

2- کریستین دیور ساواج الکسیر مردانه Dior Sauvage Elixir

عطر ساواج الکسیر مردانه در سال 2021 توسط کمپانی مشهور دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر تلخ به دلیل قدرت ماندگاری طولانی و با داشتن رایحه‌ای ملایم و تلخ از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در فصل‌های بهار و پاییز استفاده کرد. این عطر تلخ با داشتن رایحه‌ای آروماتیک و چوبی، جذابیت، سرزندگی و نشاطی دوباره برای افراد به همراه می‌آورد.

نت اولیه این عطر تلخ از ترکیب گریپ فروت و رایحه آرامش­بخش دارچین، جوز هندی و هل آغاز می‌شود و در ادامه با عطر آرامش‌دهنده اسطوخودوس ترکیب می‌شود. در آخرین مرحله، عنصری دلنشین و آرامش بخش از بوی چوب معطر صندل، نعناع هندی، چوب شیرین بیان و عنبر به مشام می‌رسد و لذت و سرمستی شورانگیزی به افراد القا می‌کند. قیمت این عطر تلخ در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون تومان است.                       

Dior-Sauvage-Elixir

3- شنل بلو مردانه پرفیوم Chanel Blue For Men Parfum

شنل بلو مردانه همراه با رایحه‌ای خنک و تلخ توسط برند فرانسوی معروف شنل به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت زیادی در میان مردم کسب کند. در نت‌های اولیه این عطر تلخ، بوی خوش نعنا، ترنج، مزه پوست لیمو و آرتمسیا به مشام می‌رسد و پس از مدتی نت‌های میانی، جایگزین و بوی دلنشین و شیرین آناناس، اسطوخودوس و گل‌های شمعدانی در فضا پراکنده می‌شود.

این عطر تلخ با پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا طولانی برای استفاده روزمره آقایان شیک‌پوش بسیار مناسب است. این عطر تلخ و خنک برای استفاده در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان و فصل خنک پاییز بسیار مناسب بوده و به روح و جان آدمی سرزندگی و نشاطی دوباره می‌بخشد. قیمت این عطر تلخ 12 میلیون تومان است.

 Chanel-Blue-For-Men-Parfum                                

4- آمواژ ممواق ادیشن زنانه اکستریت د پرفیوم Amouage Memoir Limited Edition For Woman

آمواژ ممواق با رایحه‌ای تلخ و شیرین در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و توانست محبوبیت گسترده‌ای در میان بانوان دوستدار عطرهای تلخ کسب کند. ساختار این رایحه در ابتدا با نت آغازین هل، پرتقال ماندارین و فلفل صورتی آغاز می‌شود و در ادامه ترکیب رز، نت‌های چوبی، گل‌های سفید و فلفل، انرژی مثبتی به افراد هدیه می‌دهد.

در نهایت هم رایحه مدهوش کننده این عطر با ترکیبی از گل لاله، مشک، چرم و خزه بلوط آرامشی دوباره برای افراد به همراه می‌آورد. این ادوپرفیوم با وجود رایحه قوی، نت‌های تلخ و گرم، استایل بانوان خوش‌سلیقه را در شب‌های سرد سال همچون پاییز و زمستان تکمیل می‌کند و شور و نشاط دوباره‌ای به آنان می‌بخشد. قیمت عطر تلخ آمواژ 12 میلیون تومان است.

Amouage-Memoir-For-Woman                      

مطلب قبلی 4 عطر خوشبو برای خانم های شیک پوش
مطلب بعدی 5 عطر و ادکلن‌ محبوب با قدرت نشر بالا
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
2.4
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته