محبوب ‌ترین ادکلن گرم کدام است؟
گالری عطر شقایق

محبوب ‌ترین ادکلن گرم کدام است؟

محبوب ‌ترین ادکلن گرم کدام است؟

جالب است بدانید گران‌ترین عطر ثبت‌ شده در کتاب گینس از برند بریتانیایی کلایو کریستین دارای طبعی گرم است. به طور کلی ادکلن گرم از ترکیب رایحه‌ای ادویه‌های گرم، چوب یا مشک تولید می‌شود که همین خصیصه به ماندگاری بالای عطر به عنوان ویژگی بارز عطرهای پرفروش کمک زیادی می‌کند. فروشگاه اینترنتی "شقایق" با گزینه‌های متنوع و باب هر نوع سلیقه، چندین مدل ادکلن گرم عرضه کرده است.

در این گزارش فهرستی از محبوب‌ترین ادکلن‌های گرم وبسایت شقایق را معرفی می‌ شود:

1- اتلیه کلن امبر نویی

ادکلن گرم اتلیه کلن امبر در بین بانوان و آقایان مشترک بوده و با طعم‌ و رایحه شیرین، مرکبات، آروماتیک، عنبر و بالزامیک عرضه شده است.

این محصول به خاطر داشتن ترکیبات گرم ادویه‌ای بیشتر مناسب فصل زمستان است. این عطر به گونه‌ای طراحی شده که در ابتدا با رایحه خوش ترنج، پرتقال ماندارین و گل همیشه بهار، در میانه با رایحه بنزوئین و ارکید و در پایان با نت نعنای هندی و گل لاله خودنمایی می‌کند.

امبر نویی، عطری یونی و مشترک برای بانوان و آقایان بوده.

atelier Cologne Ambre Nue

2- اتلیه کلن میموزا ایندیگو

ادکلن محبوب بعدی نیز از کمپانی اتلیه کلن بوده و بازهم بین خانم‌ها و آقایان مشترک است. ادکلن میموزا ایندیگو با طعم و رایحه ادویه گرم، گلی، چرم و پودری بیشتر مناسب فصل‌های پاییز و زمستان است.

ادکلن گرم میموزا ایندیگو در گروه بویایی چرمی قرار داشته و نت‌های بی‌نظیر آن با رایحه نارنگی، ترنج و زعفران به مشام رسیده و اندکی بعد با رایحه گل میموزا و یاس بنفش ترکیب شده و در انتها به چوب معطر صندل، وانیل و مشک ختم می‌شود.

83 درصد ترکیبات ادکلن گرم و لوکس اتلیه کلن میموزا ایندیگو دارای منشأ طبیعی بوده .

Atelier Cologne Mimosa Indigo

3- ادکلن ارامیس ارامیس دوین

ادکلن محبوب بعدی محصول سال 1977 شرکت Aramis بوده و سازنده آن برنارد چنت است. عطرهای این کالکشن همگی با طبعی گرم ولی هویتی متمایز برای مردان طراحی شده است. ادکلن گرم ارامیس دوین در گروه بویایی رایحه‌ای چایپر قرار داشته و با طعم‌ و رایحه آروماتیک، چوب، بالزامیک و ادویه گرم عرضه شده است.

در ابتدای مصرف این ادکلن، رایحه‌ای از صمغ زرد، اسطوخودوس، آرتمیسیا، پرتقال و لیمو شیرین به مشام می‌رسد که این رایحه در میانه با نت میخک ، کاج، جوانه خشک میخک یاس سفید و زیره درهم آمیخته و در پایان، فرد را با رایحه مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و سدر به حال خود می‌سپارد.

Aramis Devin

4- ادکلن گرم آتلیه کلن پواوره الکتریک

پواوره الکتریک نیز از شرکت آتلیه کلن با طعم‌ و رایحه چوب، بالزامیک، دودی و ادویه گرم و تازه در  گروه بویایی چوبی - ادویه‌ای و طبع گرم به صنعت جهانی عطر و ادکلن معرفی شده است.

نت‌های آغازین ادکلن گرم پواره الکتریک نارنج و فلفل صورتی؛ نت‌های میانی کندر هندی، فلفل فرنگی شیرین و رز و نت‌های پایه با رایحه صمغ درخت مرمکی، سرو و چوب معطر صندل مشام فرد را به بازی می‌گیرد. 

atelier cologne Poivre Electrique

5- اتلیه کلن بلانژ ایمورتل

ادکلن آتلیه کلن بلانژ، عطری گرم، تند و شیرین است. این عطر در سال 2014 و با گروه بویایی شرقی گلی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. بلانچ ایمورتل، عطری زنانه و شیک است که به دلیل ترکیبات خاصش دارای ماندگاری بسیار طولانی است.

بوی شرقی و گلی این ادکلن گرم انرژی مثبت و هیجان بالایی را در طول روز برای فرد به ارمغان می‌آورد. رایحه این عطر زنانه با نت‌های پرتقال ماندارین، گل حساس قهر و آشتی یا میموزا و ترنج آغاز شده و در میانه با رایحه گل پایا، یاس سفید و رز ترکیب و در پایان به نعنای هندی، خس خس و چوب معطر صندل منتهی می‌شود.

atelier-cologne-Blanche-Immortelle

فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن شقایق سال‌هاست که نسبت به فروش برندهای معتبر خارجی و ایرانی عطر در محیط آنلاین اقدام می‌کند. علاوه بر تنوع بالای محصول و در نظر گرفتن گزینه‌های کاربردی مختلف برای سهولت انتخاب کابر همچون تفکیک جنسیت و برند، شرایطی برای انتخاب عطر کمیاب، ست کادویی، عطر لوکس یا مشترک نیز برای مشتری فراهم شده است. تضمین اصالت کالا با ارایه بارکد، قیمت مناسب و امکان پرداخت قسطی با اسنپ پی نیز دیگر ویژگی متمایز وبسایت فروش آنلاین شقایق است.

مطلب قبلی 10 عطر مردانه برتر سال 2022
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
4.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته