عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس777 در فروشگاه شقایق
گالری عطر شقایق

عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس777 در فروشگاه شقایق

عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس مجموعه La Collection Serpent

عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس777 در فروشگاه شقایق

 

عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس 777 در مجموعه La Collection Serpent‌‌‌‍‍‍، فصل جدیدی از فعالیت‌های این عطرساز است. این لاین عطرسازی یکی از نام‌های موفق و مطرح در یک دهه‌ اخیر جهان عطر بوده است. روایح پیچیده و راز آلودی که هامبرت لوکاس طراحی می‌کند؛ همواره مورد توجه و استقبال مخاطبان عطرسازی هنری و نیش قرار گرفته است. این عطرساز مستقل و خلاق با ارائه روایحی بدیع و اصیل، مفهوم جدیدی از عطر نیش را به مخاطبان خود عرضه کرده است. پس از یک دهه فعالیت و خلق روایحی اعجاب‌انگیز، استفان هامبرت لوکاس در سال 2022 با معرفی عطرهای جدید برند Stéphane Humbert Lucas 777 یک‌بار دیگر علاقمندان عطر نیش را تحت تأثیر هنرنمایی خود قرار داد. به مناسبت ارائه عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس777 در فروشگاه شقایق با این هنرمند عطرساز و عطرهای جدید 777 بیشتر آشنا خواهم شد.

 

استفان هامبرت لوکاس و لاین عطرسازی 777

استفان هامبرت لوکاس سال 1971 در شهر اپینال فرانسه متولد شد و بواسطه زندگی در فضایی که با هنر و آفرینش هنری عجین بود؛ از سنین کودکی رؤیاها و آرزوهای متفاوت خود را دنبال کرد. به منظور آشنایی با تمدن‌ها و عقاید مختلف، لوکاس سفرهای متعددی به سرزمین‌های مختلف داشت تا اینکه حضور در خاورمیانه و آشنایی با تاریخ شگفت‌انگیز سرزمین‌های این منطقه، در کنار دلبستگی وی به دنیای بکر و جادویی روایح؛ اساس تفکرات وی و شیوه بیان آن‌ها را شکل داد. لوکاس عطرسازی را همچون هنری کامل (کامل‌ترین سبک هنری) برای بیان ایده‌ها و تحقق رویاهای خود قلمداد می کند. از همین رو وی از سال 2010 کار بر روی ساخت عطرهایی برای لاین‌های اختصاصی خود یعنی Nez a Nez و SoOud  را آغاز کرد.

اگرچه استفان هامبرت در قالب لاین‌های نام‌برده آثار نفیس و درخور اعتنایی طراحی و عرضه کرده است؛ اما دنیای تفکرات و ایده‌های این هنرمند با برند 777 به نمایش گذاشته شده است. بدین ترتیب استفان هامبرت لوکاس و لاین عطرسازی 777 در سال 2013 با ارائه هفت عطر به مخاطبان دنیای روایح نیش و آرتیزان معرفی شدند. هفت، عدد مقدس مردمان خاورمیانه و عدد شانس هامبرت لوکا است و به همین خاطر بعنوان سمبل آثار این خانه انتخاب شد و عدد 777 بر روی درب فلزی بطری عطرها کنده کاری شده و نقش بسته است. عطرهای برند  ۷۷۷با الهام از فضای شهرهای مختلف خاورمیانه و بر اساس آیین‌ها و اعتقادات مردمان این شهرها طراحی شده‌اند. روایحی عمیق، غنی و شگفت انگیز که گلچینی از مرغوب‌ترین و کمیاب‌ترین عصاره‌ها در ساخت آن‌ها بکار گرفته شده تا لاین 777 را به یکی از سردمداران عطر نیش و عطرسازی هنری در سال‌های اخیر تبدیل کند.

 

جدیدترین مجموعه از برند استفان هامبرت لوکاس 777 با عنوان La Collection Serpent

استفان هامبرت لوکاس در سال 2015 با معرفی یک عطر خاص و متفاوت، ابعاد تازه‌ای از توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت. عطر Mortal Skin با بطری جذاب و البته متفاوت خود رایحه‌ای افسونگر و چالش‌انگیز از بخور، روایح صمغی و چرم دارد که مورد استقبال طرفداران عطر نیش قرار گرفت. تصویر مار بر روی بطری این عطر و البته نام این عطر، پایه‌گذار مجموعه‌ای متفاوت و فصلی تازه در آثار برند استفان هامبرت لوکااس 777 شد. La Collection Serpent یا مجموعه مار، در سال 2022 با چندین عطر زیبا و ارزنده در ادامه عطر Mortal Skin معرفی شد. این مجموععه در حال حاضر شامل هفت عطر و دو عطر اختصاصی برای فروشگاه لوکس هارودز است.

جدیدترین مجموعه از برند استفان هامبرت لوکاس 777 با عنوان La Collection Serpent ضمن وفاداری به امضای شرقی و غنی آثار این خانه، تجربه‌ای متفاوت و شگفت‌انگیز برای مخاطبان عطر نیش به ارمغان خواهد آورد. در مجموعه مار، استفان هامبرت لوکاس روایحی پدید آورده است که سرشار از رنگ، روشنایی، ظرافت و درخشش هستند. عطرهای جدید استفان هامبرت لوکاس 777 اکسیر شور، شوق و شیفتگی هستند. موسیقی، شعر، طبیعت و تاریخ منابع الهام عطرساز برند 777 در خلق این روایح بوده‌اند. در هر عطر از ترکیب و هم‌نشینی ساختارها و نوت‌های مختلف رایحه‌ای پدید آمده که در عین زیبایی و گیرایی، چالش برانگیز و بکر است. استشمام عطرهای La Collection Serpent تجربه فراموش نشدنی و دلنشینی از غوطه‌ور شدن در احساسی عمیق و وسیع از شادی و شور به همراه دارد. حضوری اعجاب‌انگیز در جهانی از نور و رنگ و موسیقی، جهانی که غنی و بدون مرز است.

 

 

عطرهای La Collection Serpent در فروشگاه شقایق

فروشگاه شقایق به‌عنوان یکی از پیشگامان معرفی برندهای مهم و معتبر عطر نیش در ایران مفتخر است که جدیدترین مجموعه از برند استفان هامبرت لوکاس 777 را در دسترس مخاطبان این هنر قرار داده است. پنج عطر جدید از این مجموعه در کنار عطر مورتال اسکین از فروشگاه‌های شقایق و وبسایت شقایق2 قابل تهیه هستند. قبل از انتخاب و خرید عطر از این مجموعه، پیشنهاد می‌کنیم با عطرهای La Collection Serpent در فروشگاه شقایق بیشر آشنا شوید.

  • عطر Venom Incarnat

Venom-Incarnat

نوت‌های اصلی: توت فرنگی، تمشک، کارامل، چرم

ترکیبی پر حجم و قدرتمند، سرشار و در هم تنیده از میوه‌های جنگلی که رایحه سرکش و پرشور خود را با پایه‌ای گرم و اغواگر از چرم روسی و کارامل در هم آمیخته است تا عطری مقاومت‌ناپذیر به مشام برسد. شراب‌آگین، غبارگرفته و جادویی.

 

  • عطر Sand Dance

Sand-Dance

نوت‌های اصلی: کاکائو، ویسکی، بنزویین، چوب صندل

یک نفس عمیق و سفری جادویی به هند با رایحه‌ای که سرشار از عطر کاکائو، پچولی و ادویه‌های هندی است. ترکیبی متوازن و فرازمینی از بخور صندل، چرم و روایح خاکی تکمیل‌کننده نمایش این رایحه منحصربفرد است.

 

  • عطر Crying of Evil

Crying-of-Evil

نوت‌های اصلی: روایح ادویه‌ای، چوب صندل‌، چرم، کندر

فضای مسحورکننده‌ای از عطر ادویه‌ها و روایح چرمی که در هاله‌ای از بخور کندر و دود تنباکو تنیده شده است. عطری از خاک، دود و روایح جانوری که سفری به فراسوی مرزهای زمین را به ارمغان خواهد آورد!

 

  • عطر God of Fire

God-of-Fire

نوت‌های اصلی: انبه، لیمو، عود، زنجبیل، میوه‌های جنگلی

عطری فراتر از یک رایحه، اکسیری از سرمستی و قدرت که از شهد شیرین میوه‌های استوایی جاری شده است. خنکای روایح مرکباتی و زنجبیل بر زمینه‌ای چرکین و دودی از عود و روایح چوبی؛ رایحه‌ای فراتر از توصیف و تصور به این عطر بخشیده است.

 

  • عطر Lady White Snake

Lady-White-Snake

نوت‌های اصلی: گل مریم، مگنولیا، شکوفه پرتقال، چرم

این عطر استفان هامبرت لوکاس 777 تفسیری نفیس و ارزشمند از زنانگی است. ترکیبی از گل‌های سفید با شیرینی اغواگر و چرکین آن‌ها که بر زمینه‌ای از مشک، مرکبات و روایح چرمی نقش بسته است.

 

سخن پایانی درباره عطرهای جدید استفان هامبرت لوکاس 777

عطرای برند استفان هامبرت لوکاس 777 ارائه‌گر روایحی پویا و قدرتمند هستند که از دل سنت‌ها و افسانه‌های خاورمیانه و تمدن‌های کهن برخاسته‌اند. هامبرت لوکاس می‌گوید: خاورمیانه یک رایحه دارد و من عاشق این رایحه هستم. این عشق و این تلاش ستودنی در مسیر خلق روایحی پالوده و بدیع از خاورمیانه زمینه‌ساز خلق حدود چهل عطر نفیس توسط هامبرت لوکاس شده است. اعجاز شرقی و ظرافت غربی ویژگی مشترک تمامی آثار هامبرت لوکاس در دو برند 777 و SoOud است. در مجموعه جدید عطرهای استتفان هامبرت لوکاس، نبوغ و بلندپروازی این هنرمند روایحی جسورانه و حیرت‌انگیز را برای دوستداران عطر نیش به ارمغان آورده است. روایحی مجلل، چندلایه و اعجاب‌انگیز که هر یک روایتگر افسانه و داستانی ویژه خواهند بود.

سخن پایانی درباره عطرهای جدید استفان هامبرت لوکاس 777 آن‌که برای خرید عطر از این مجموعه فاخر می‌توانید با وبسایت شقایق2 و فروشگاه‌های شقایق در ارتباط باشید.

مطلب قبلی معرفی عطرهای ارزان قیمت زنانه و مردانه
مطلب بعدی معرفی عطر بلو شنل
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
2.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته