معرفی عطرهای ارزان قیمت زنانه و مردانه
گالری عطر شقایق

معرفی عطرهای ارزان قیمت زنانه و مردانه

عطر های اورجینال با قیمت مناسب

خرید عطر ارزان قیمت در شرایطی که نوسانات نرخ ارز بر قیمت کالاهای لوکس تأثیر مستقیم می‌گذارد یکی از اولویت‌های علاقمندان عطر است. برای خرید عطر اصل در شرایط کنونی مراجعه به فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر بهترین گزینه است. فروشگاه‌های شقایق و سایت شقایق 2 نیز در این شرایط پیشنهادهای ویژه‌ای جهت خرید عطر با قیمت مناسب برای مخاطبان و علاقمندان دنیای روایح در نظر گرفته است. بر این اساس مجموعه‌ای از روایح محبوب و پرطرفدار مارکت عطر در دو گروه عطر مردانه و عطر زنانه جهت معرفی انتخاب شده‌اند. هر مجموعه بر اساس یک محدوده قیمتی انتخاب شده است تا از این طریق طیف گسترده و متنوعی از عطرها معرفی شود. جهت خرید عطر ارزان قیمت و بر اساس قیمت مورد نظر خود در ادامه این مطلب همراه ما باشید.خرید عطر ارزان قیمت در شرایطی که نوسانات نرخ ارز بر قیمت کالاهای لوکس تأثیر مستقیم می‌گذارد یکی از اولویت‌های علاقمندان عطر است. برای خرید عطر اصل در شرایط کنونی مراجعه به فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر بهترین گزینه است. فروشگاه‌های شقایق و سایت شقایق 2 نیز در این شرایط پیشنهادهای ویژه‌ای جهت خرید عطر با قیمت مناسب برای مخاطبان و علاقمندان دنیای روایح در نظر گرفته است. بر این اساس مجموعه‌ای از روایح محبوب و پرطرفدار مارکت عطر در دو گروه عطر مردانه و عطر زنانه جهت معرفی انتخاب شده‌اند. هر مجموعه بر اساس یک محدوده قیمتی انتخاب شده است تا از این طریق طیف گسترده و متنوعی از عطرها معرفی شود. جهت خرید عطر ارزان قیمت و بر اساس قیمت مورد نظر خود در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید عطر با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

چنانچه قصد خرید عطر ارزان قیمت دارید؛ عطرهایی که قیمت زیر دو میلیون تومان دارند گزینه‌های مناسبی به‌حساب می‌آیند. در این بازه قیمتی انتخاب‌های مناسب و ارزشمندی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزء پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای جهان هستند. برخی دیگر از عطرهایی که در این محدوده قیمتی ارائه می‌شوند شاهکارهای جهان عطرسازی بوده و در گروه روایح ماندگار جهان عطر جای می‌گیرند. در این مقاله از مجله عطر و ادکلن وبسایت شقایق 2 تعدادی از این روایح به‌یاد ماندنی و زیبا در دو دسته عطر های مردانه و عطر های زنانه معرفی شده‌اند. برای آشنایی با این عطرها و خرید عطر با قیمت کمتر از دو میلیون تومان این مقاله را از دست ندهید!

 

خرید عطر مردانه با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

با مراجعه به وب‌سایت شقایق2 مجموعه‌ متنوعی از روایح پرطرفدار برای خرید عطر ارزان قیمت در دسترس شما خواهد بود. در فهرست ارائه شده در ادامه مطلب منتحبی از روایح پرطرفدار به‌منظور خرید عطر مردانه با قیمت کمتر از دو میلیون تومان معرفی شده است.

  • عطر Halston Z 14

 

نوت های اصلی: دارچین، صمغ درخت سرو، مرکبات، چرم، خزه

مخاطبان دنیای روایح، عطر Halston Z 14 که مخاطبان ایرانی آن‌را با عنوان زی14 می‌شناسند یکی از بهترین روایح کلاسیک تاریخ می‌دانند. رایحه غنی و گرم این عطر ابعاد و لایه‌های مختلفی دارد. رایحه گرم و شیرین این عطر از یکسو با نوت‌های دارچین، چرم و روایح صمغی شکل گرفته است. از سوی دیگر روایح مرکباتی و گیاهی، شادابی و تازگی منحصربفرد این عطر را شکل داده‌اند. عطری کلاسیک که گذشت زمان هیچ تأثیری بر رایحه چرمی، ادویه‌‌ای و خزه‌ای آن نداشته است.

 

  • عطر Dunhill Brown

دانهیل قهوه ای

نوت‌ های اصلی: زنبق، اسطوخودوس، چرم، مشک، لوبیای تونکا، رز و شمعدانی

عطر Dunhill Brown یا دانهیل قهوه‌ای یکی از بهترین گزینه‌ها  برای خرید عطر ارزان قیمت و خاص است. این عطر رایحه‌ای گیرا و پیچیده دارد که در اوج ظرافت و ملایمت ارائه می‌شود. ترکیب روایح چوبی و مشک با اسطوخودوس فضایی کلاسیک و خاطره‌انگیز به این عطر بخشیده است. از سوی دیگر نوت‌های زنبق و گل‌بو رایحه‌ای پودری و مدرن به این عطر مردانه و چهار فصل بخشیده‌اند.

 

  • عطر Aigner No 1 Platinium

Aigner No 1 Platinium عطر

نوت های اصلی: روایح ادویه ای، روایح چوبی، مرکبات، نعنا، مشک

طرفداران روایح شاداب و آب‌بو در عطر Aigner No 1 Platinium فضایی متفاوت و خاص را تجربه می‌کنند. این عطر رایحه‌ای ملایم و باطراوت از همراهی مرکبات و هل با نعنا و روایح سبز دارد. روایح آب‌بو (آکواتیک) نیز بر طراوت و نشاط این عطر افزوده‌اند تا یک رایحه شاداب با قیمت مناسب در دسترس دوستداران این گروه از عطرها قرار بگیرد.

 

  • عطر Emanuel Ungaro Pour L homme III

Emanuel Ungaro Pour L homme III عطر

 

نوت های اصلی: رز و شمعدانی، اسطوخودوس، ودکا، چوب صندل

عطر Emanuel Ungaro Pour L homme III یک عطر شگفت‌انگیز با رایحه‌ای پیچیده است که قیمت مناسب، ارزش‌های آن‌را بیشتر می‌کند. این عطر مردانه و چهار فصل رایحه‌ای چوبی و ادویه‌ای دارد که نوت‌های گل‌بو ظرافتی ویژه به آن داده‌اند. رایحه نوشیدنی‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت در این رایحه، آن‌را اسرارآمیز و متفاوت می‌کنند.

 

  • عطر TOUS MAN Les Colognes Concentrées

TOUS MAN Les Colognes Concentrées عطر

نوت های اصلی: گریپ فروت، شکوفه پرتقال، نعنا، وتیور، چوب گایاک

رایحه خنک، نشاط بخش و صمیمی این عطر که در فضایی مرکباتی، گیاهی و چوبی شکل گرفته است یک انتخاب ایده‌آل و بی‌نقص برای طرفداران روایح شاداب است. قیمت مناسب عطرهای توس محصولات این برند را همواره در فهرست بهترین روایح برای خرید عطر ارزان قیمت قرار می‌دهد.

 

  • عطر Jacques Bogart One Man Show

Jacques Bogart One Man Show عطر

نوت های اصلی: صمغ درخت کاج، خزه، چرم، روایح ادویه ای، روایح گل بو

در مارکت عطر کمتر برندی قابلیت رقابت با لاین عطرسازی بوگارت را دارد. عطرهایی با قیمت مناسب و روایحی جذاب که همواره در گروه پرطرفدارترین روایح جهان عطر قرار می‌گیرند. عطر وان من شو یکی از همین روایح است که با رایحه چوبی، خزه‌ای، چرمی و گیاهی خود بیش از چهار دهه در فهرست پرطرفدارترین عطرهای مردانه جهان قرار گرفته است.

 

  • عطر Rosseta Hariss Maxim

Rosseta Hariss Maxim عطر

نوت های اصلی: چرم، خزه، فلفل سیاه، گاردنیا، اسطوخودوس، انگور فرنگی

برند رزتا هریس با ارائه عطرهایی باکیفیت و مدرن در سالیان اخیر یکی از لاین‌های محبوب مخاطبان برای خرید عطر ارزان قیمت تبدیل شده است. عطر Rosseta Hariss Maxim  یکی از روایح پرطرفدار این لاین است. عطر ماکسیم رایحه‌ای چرمی و ادویه‌ای دارد که با نوت‌های خزه و روایح گل‌بو همراهی می‌شود. این رایحه جذاب و گیرا انتخاب مناسبی برای طرفداران عطر مردانه چهار فصل است.

 

  • عطر Celebon Tika

Celebon-Tika عطر

نوت های اصلی: صمغ کندر، روایح گل بو، وتیور، سدر، مرکبات

برند ایرانی سله‌بون با معرفی عطرهایی باکیفیت و مدرن که بر اساس سلیقه و خواست مخاطبان ایرانی طراحی شده‌اند؛ یکی از نام‌های پرطرفدار مارکت عطر ایران است. عطر مردانه Celebon Tika یکی از روایح ویژه و موفق این لاین عطرسازی است. این عطر فضایی صمغی و چوبی دارد که به زیبایی با رایحه افسونگر گل مریم و گل شمعدانی همراهی شده است. رایحه سیب و مرکبات، طراوت و نشاط دلنشینی به این فضای اسرارآمیز می‌بخشد تا Celebon Tika را به یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید عطر ارزان قیمت تبدیل کند.

 

 

خرید عطر زنانه با قیمت کمتر از دو میلیون تومان

خرید عطر زنانه با قیمت کمتر از دو میلیون تومان یک چالش خاص و بعضاً دشوار است. انتخاب یک رایحه که هم‌زمان لطافت و زنانگی را به نمایش بگذارد و در عین حال، خاص بوده و قیمت مناسبی داشته باشد کمی سخت به‌نظر می‌رسد. با این وجود در ادامه با منتخبی از عطرهای زنانه پرطرفدار وبسایت شقایق2 برای خرید عطر ارزان قیمت آشنا خواهید شد.

  • عطر Dsquared 2 Potion

Dsquared2-Potion-women

نوت های اصلی: گل بنفشه، گل رز، وانیل، مشک، ریواس، شاه توت

عطرهای گل‌بو و میوه‌ای همواره یک انتخاب ایده‌آل برای خرید عطر زنانه هستند. رایحه پودری، میوه‌ای و شیرین عطر Dsquared 2 Potion For Women که از همراهی میوه‌ها و بنفشه با وانیل و مشک شکل گرفته است یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است. این عطر برند دیسکووارد یکی از محبوب‌‌ترین روایح زنانه مارکت جهانی عطر است که کیفیت بالای رایحه و قیمت مناسب آن، دلیل اصلی این محبوبیت است.

 

  • عطر Ungaro Fruit D Amour Turquoise

Ungaro-Fruit-D-Amour-Turquoise

نوت های اصلی: رایحه دریا، ارکیده، نارگیل، گل تیاره، مرکبات

عطر Ungaro Fruit D Amour Turquoise بدون اغراق یکی از زیباترین روایح خنک و زنانه را دارد. با استشمام این عطر نسیمی آکنده از عطر دریا و مرکبات، نارگیل و گل‌های استوایی شما را در بر می‌گیرد. اگر به دنبال خرید عطر ارزان قیمت تابستانی هستید؛ این عطر برند آنگارو گزینه‌ای کامل به‌حساب می‌آید.

 

  • عطر Halloween Blue Drop

Halloween-Blue-Drop

نوت های اصلی: مرکبات، گل های سفید، سیب، مشک

رایحه ساده اما پرطراوت عطر Halloween Blue Drop هر مخاطبی را شیفته خود می‌کند. این عطر فضایی پودری، میوه‌ای، گل‌بو و تازه دارد که با زمینه‌ای از مشک و ادویه‌ها همرهی می‌شود. برند هالووین که به معرفی عطرهای باکیفیت و ارزان‌قیمت شهرت دارد؛ یکی از پرطرفدارترین نام‌های مارکت عطر در سطح جهانی است.

 

  • عطر Gres Lumiere D’Orient

Gres-Lumiere-D'Orient

نوت های اصلی: نعنای هندی، روایح صمغی، گل مریم، سیب سرخ، انگور فرنگی

انتخاب یک رایحه زنانه خاص و قدرتمند، کار سختی است. با این وجود، عطر Gres Lumiere D’Orient تمام فاکتورهای مورد نظر برای این منظور را دارد. این عطر رایحه‌ای چوبی و صمغی دارد که از همراهی پچولی با صمغ‌ها و لوبیای تونکا شکل گرفته است. گل‌های یاس و مریم، بر اغواگری و جذابیت ان فضای چوبی افزوده‌اند و روایح میوه‌ای آن‌را بانشاط و لطیف کرده‌اند. برند گِرِس همواره آثار ارزنده‌ای ارائه می‌کند که این عطر یکی از بهترین نمونه‌های این روایح با قیمتی مناسب و کیفیتی ایده‌آل است.

 

  • عطر Pedro Del Hierro Peonia

​​​​​​​Pedro-Del-Hierro-Peonia

نوت های اصلی: گل رز و صد تومانی، شبنم و روایح سبز، مرکبات

برند اسپانیایی پدرو دِل‌هیه‌رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید عطر ارزان قیمت با روایح خاص است. عطر Pedro Del Hierro Peonia یکی از پرطرفدارترین آثار این لاین عطرسازی است. عطری با رایحه ملایم و شفاف گلبرگ‌های رز که حس تازگی شبنم صبحگاهی نشسته بر گلبرگ‌ها و هوای بارانی بهار را در خود دارد.

 

  • عطر Women Secret Eau It's Fresh

​​​​​​​Women-Secret-Eau-It's-Fresh

نوت های اصلی: مرکبات، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، بنفشه

عطر Women Secret Eau It's Fresh یک عطر چهار فصل زنانه با رایحه‌ای پر ظرافت، لطیف و شاداب است. برند اسپانیایی وومن سیکرت با ساخت و معرفی عطرهای زنانه باکیفیت و ارزان‌قیمت به یکی از برندهای پرطرفدار سالیان اخیر مارکت عطر تبدیل شده است. عطر Women Secret Eau It's Fresh یکی از روایح محبوب این برند است. عطری ملایم با رایحه‌ای پودری، مرکباتی، میوه‌ای و آب‌بو که تمامی فاکتورهای یک عطر زنانه خوش‌قیمت و زیبا را در خود دارد.

 

  • عطر Rosseta Hariss Artemis

​​​​​​​Rosseta-Hariss-Artemis

نوت های اصلی: مرکبات، تمشک، گل یاس، گل رز، مشک

عطر Rosseta Hariss Artemis با رایحه ملایم، شاداب و دلپذیر خود یک پیشنهاد ویژه برای خرید عطر بهاری ارزان قیمت است. این عطر رایحه‌ای ترش و شیرین از همراهی میوه‌های جنگلی و مرکبات دارد که به زیبایی با نوت‌های مشک و روایح گل‌بو همراهی می‌شود.

 

  • عطر Celebon Serma

​​​​​​​Celebon-Serma

نوت های اصلی: اسطوخودوس، مرکبات، انگور، وانیل، یاس

رایحه ملایم و شیرین عطر Celebon Serma یک انتخاب کامل و به‌یاد ماندنی برای استفاده در چهار فصل سال است. همراهی اسطوخودوس با مرکبات و انگور رایحه اصلی این عطر از برند سله‌بون را به‌وجود آورده است. زمینه‌ای از یاس، مشک و روایح چوبی پیچیدگی و غنای این رایحه را دو چندان کرده است تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک عطر ارزان قیمت پیش روی شما باشد!

 

 

در پایان

در پایان باید به این نکته اشاره کرده که نوسانات بازار و افزایش قیمت‌ها، خرید عطر ارزان قیمت از هر طریق را توجیه نمی‌کند. عطرهای روغنی(اسانس) یا عطرهای تقلبی(های‌کپی یا Fake) هرگز جایگزین عطر اصل نخواهند بود. روایح متمرکز و سنگین این عطرها هرگز قابل مقایسه با رایحه عطرهای اصل و اورجینال نیستند. کیفیت و سلامت ترکیبات مورد استفاده در ساخت چنین محصولاتی همواره محل تردید است. به همین دلیل می‌توان گفت که افزایش قیمت عطر، خرید محصولات تقلبی و بی‌کیفیت را توجیه نمی‌کند. با توجه به هزینه و بودجه مورد نظر خود خرید عطر اصل را اولویت همیشگی خود قرار داده و با مراجعه به فروشگاه‌های شقایق یا وبسایت شقایق 2 از یک خرید مطمئن لذت ببرید.

مطلب قبلی خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی
مطلب بعدی عطرهای جدید برند استفان هامبرت لوکاس777 در فروشگاه شقایق
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
2.5
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته