قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 17-شهریور-1397 08:32 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
COCO MADEMOISELLE CHANEL
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مهنوش خاص
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:7


--
15-شهریور-1397 09:11 ق.ظ
    سلام وقت بخیر
    با توجه به طراحی و خلق یک رایحه اخرین چیزی که مصرف کننده بهش فکر میکنه یا شاید هم هیچ وقت برایش مهم نباشه که این رایحه توسط کی ساخته و طراحی شده بهر حال سوال من اینه که عطر COCO MADEMOISELLE CHANEL EDP رو کی طراحی کرده و ممکنه که نسخه EDT وEDP INTENSE رو از COCO MADEMOISELLE CHANEL یک طراح دیگر طراحی کرده باشه ؟
    و سوال اخر اینکه ایا رایحه COCO MADEMOISELLE CHANEL EDP با COCO MADEMOISELLE CHANEL EDP INTENSE باهم متفاوت هست یا فقط غلظت عطر و دوام و پخشش متفاوت شده ؟
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    17-شهریور-1397 08:32 ق.ظ
    با سلام
    بله دقیقن عطارها افراد گمنامی هستند که پس از سالها تمرین ، ممارست و سختی فراوان هیچگاه حتی شاید اسم اونها رو هم ما ندونیم . برای همین موضوع ما سعی کردیم در قسمت عطارها حداقل با دیدن تصویری از اون ها و شنیدن اسمشون توجه کوتاهی کرده باشیم که چه شخصی این عطری که ما ازش استفاده کردیم رو طراحی و ساخته است .
    و همچنین سعی داریم اسم عطارها رو در بخش اطلاعات هر عطر اضافه کنیم.
    اما اینکه فلنکر های ( نسخه های ) دیگه یک عطر رو کسی دیگه طراحی میکنه یا فقط یک عطار طراحی میکنه برمیگرده به نگاه و تفکر یک برند برای مثال خانه عطر شنل ، دیور یا هرمس و برخی از برندهای نیش از یک عطار زبردست و توانمند به عنوان (Perfumers ) یا طراح عطر استفاده میکنند و برخی از خانه های دیگر عطر سازی ممکن است با چند عطار در ارتباط باشند . ممکن است فلنکر های یک عطر توسط یک عطار تهیه شده باشد و ممکن است برخی از آنها توسط یک عطار دیگر تهیه شده باشد .

    برای مثال عطر کوکو مادمازل و کلا سری coco توسط آقای ژاک پولژ ( Jacques Polge ) و برخی از آنها توسط ایشان و اقای کریستوف شلدریک و در نهایت آخرین آنها که COCO MADEMOISELLE CHANEL EDP INTENSE توسط پسر اقای ( Jacques Polge ) الیور پولژ ( Olivier Polge ) طراحی شده است .

    اما تفاوت دو نسخه ادو پرفیم و ادو پرفیوم اینتس متاسفانه چون این عطرها تستری در فروشگاه نداشته تستی به آنها نداشتم ولیکن بر اساس نت بندی میتوان گفت که نسخه اینتس باید کمی سنگین تر و گرم تر و از تراکم بیشتری برخوردار باشد .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.