قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 22-بهمن-1393 11:12 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Narciso Narciso Rodriguez for women
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
22-بهمن-1393 11:12 ق.ظ

    عطرهای برند نارسیس رودریگز را که بررسی میکنیم به یک نت غالب بر خواهیم خورد تقریبا در تمام عطرهای این برند از نت مشک استفاده شده در بیشتر آنها نت غالب و در برخی دیگر بعنوان نت های پایدار کننده و نت های فرعی دیده میشود .
    نکته اصلی در عطرهایی که مشک نت غالب اثر می باشد این است که حس گرمی و شیرینی این نت در عطرهای این برند به زیبایی کنترل شده به صورتی که یا با ترکیب گل رز , چوبها , نعناع هندی ,گل ها و ... سایر نت ها این نت کنترل میشود و در کنار کنترل آن تغییرات بسیار زیبایی نیز از نت مشک با ترکیب با سایر نت ها مشاهده خواهیم کرد .
    برای خانم های علاقمند به کارهای شیرین , شیرین و ملایم عطرهای Narciso Rodriguez For Her نسخه edp و edt و سایر نسخه های تولید شده این سری زنانه , شناخته شده است .این اثر نیز همچون همان نسخه های قبلی و با DNA تقریبا یکسان ولی با تغییرات بسیار زیبا و ظریفی همراه خواهد بود که این اثر را از سایر عطرهای این خانواده متمایز خواهد کرد . این تمایز از طراحی متفاوت شیشه و همچنین رنگ بسیار زیبا شیشه نمایان خواهد بود . در مورد رنگ شیشه و رنگ حسی عطر در ادامه صحبت خواهیم کرد .
    شروع عطر با رایحه بسیار ملایم و خنک رز آغاز میشود که این خنکی به زودی با حضور یاسمن کمی شیرین تر ولی ملایم خواهد کرد حضور یاسمن در کنار رز در ابتدای عطر حسی بسیار ارامش بخش ملایم , پاک , لطیف را ایجاد میکند. ( همچون تماشای بارش برف از آسمان )
    در ادامه رایحه عطر کمی بیشتر شیرین و کمی گرم خواهد شد البته بسیار با ارامش و وقار و این حضور نت مشک را اعلام میکند سپس رایحه عطر باز هم بسیار ظریف و ملایم کمی گرمتر خواهد شد , شاید تصور کنید با عطری گرم و شیرین طرف هستید در حالی که اینچنین نیست گرما و شیرینی این عطر همچون یک لیوان چای گرم در زمستان در دستان شما به ارامی و ملایمت تمام وجود شما را شیرین و گرم خواهد کرد , و شما با حجم سنگین و غلیظی از نت های شیرین و مشک مواجه نخواهید شد .
    در این مرحله رایحه عطر حالتی پودری و گلی و کمی حس چوبی پیدا خواهد کرد . حالت گلی و پودری غالب تر به نظر میرسد .
    حالا باید خودتان را برای لحظات ناب و اصلی این عطر آماده کنید چرا که همه این لحظات گفته شده از تغییرات عطر تقریبا در بسیاری از عطرها دیده شده و رایحه خاصی را ایجاد نمیکند ترکیب گل ها با مشک و ... ولی رایحه خاص این عطر با یک نسیم ملایم از خطی از تلخی و سبزی در حجم این رایحه شیرین و گلی ایجاد خواهد شد , رایحه عطر در مرحله نت های پایه حالت چوبی تلخ و کمی ادویه ای همراه خواهد بود رایحه چوب سدر با حالتی کم تلخ کمی دودی و ته بویی ادویه ای در این حجم شیرین و پودری همچون خطی سیاه بر روی کاغذی سفید خودمایی خواهد کرد .
    رایحه ای گلی شیرین پودری با ته بویی از تلخی و چوبی رایحه کلی این اثر خواهد بود .
    تصویر عطری :
    صدای کفش هام تو برف و نفس هام تنها چیزی بود که میشندیم , دوباره برف شروع شد , باید تند تر قدم بر میداشتم تا زودتر به خونه برسم , ولی راه زیادی هنوز مونده بود , تندتر قدم بر میداشتم دشت سرتا سر سفید پوش بود تنم بخاطر تند تر کردن سرعتم عرق کرده بود و ی گرمای بسیار خوبی رو حس میکردم تو این سرما از پشت مه نفس هام در دوردست در جستجوی جنگل درختان سدر نزدیک خونه میگشتم که یواش یواش دیده میشدن تو این حجم سفید برف ها یک حالت سبز و مه گرفته ای رو ایجاد میکردن و این یعنی من دارم به خونه میرسم و این رنگ سفید شیری مانند با ته رنگ سبز کم رنگ نوید رسیدن به خانه را برام به ارمغان می آورد . رسیدن به آرامش و سکون همچون دانه برفی که پس از رقص و تلاش بسیار در آسمان در دل خاک به آرامش میرسد.
    شیشه این اثر بر خلاف سری های قبلی بلند و کشیده نیست بلکه تقریبا حالتی مکعبی دارد , کیفیت شیشه بسیار خوب و مناسب است , ولی نکته برجسته رنگ شیشه است که حس رنگی حاصل از استشمام این عطر دقیقا هم رنگ شیشه حالتی سفید و شیری با کمی حالت چرک که به زردی یا سبزی تمایل دارد را برای شما ایجاد میکند , درب شیشه عطر کمی به صورتی یا شبیه رز کم رنگی خواهد بود , با تماشای شیشه رایحه عطر برای شما تداعی خواهد شد و برعکس .
    عطر مخصوص خانم ها مناسب فصل پاییز , زمستان و اوایل بهار
    محصول سال 2014 و عطار اثر Aurelien Guichard

    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.