قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-فروردین-1396 11:58 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
خلوتی برای آرامش ( Eau de Rhubarbe Ecarlate و Eau de Néroli Doré
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
06-شهریور-1395 02:54 ب.ظ
    شرکت Hermes در سال 2016 ، 2 عضو جدید از سری ادوکلون های خود را معرفی کرد تا با خلق عطر Eau de Rhubarbe Ecarlate توسط خانم Christine Nagel او را به عنوان عطار رسمی این برند در کنار استاد توانا آقای Jean-Claude Ellena معرفی نماید .
    این خانواده اعضای زیادی دارد که اولین آنها Eau d’orange verte در سال 1979 و .... تا در سال 2013 با ارائه ی دو قلوی Eau de Mandarine Ambree و Eau de Narcisse Bleu و اکنون بعد از 3 سال 2 عطر فوق را معرفی نمود .
    در این سری از محصولات این شرکت که عموما با غلظت ادو کلون طراحی گردیده است ، شما بیشتر با رایحه ی با کیفیت بسیار بالا ، شفاف ، کریستالی مواجه هستید و با ماندگاری و نشر بوی آنچنانی مواجه نخواهید شد .
    به نوعی میتوان گفت در این سری و کلا محصولات این برند با خلق رایحه های بسیار تازه ، شفاف و پاک شما میتوانید روح و جان تازه ای پیدا کنید .
    استفاده از نت های کم ، طراحی ساده ، در عین حال انتخاب بجای نت ها ، از این کلون های ساده ، اکسیری روح نواز را به وجود آورده اند .
    در زیر سعی میشود ، بررسی کوتاهی به این 4 عطر داشته باشیم .
    Eau de Mandarine Ambree :
    شروعی مرکباتی ، اما بسیار ساده ، نرم ، شفاف ، اما بدون حالت افشان و خروشان مرکبات ( تند و تیز نیست ) همچون دوش آب سرد تمام روح و جسم را تازه میکند ، شادابی مرکباتی با طعمی خوردنی ، که همراهی کهربا فضایی شیرین و ملایمی را در این بستر مرکباتی ایجاد کرده که باعث افزایش عمر رایحه ی عطر می شود .
    عطری مرکباتی , خنک ، نرم ، تازه ، خوردنی که تازگی مرکباتی بسیار لطیفی ارائه میکند که در انتهای رایحه به نوعی سبزی مرکباتی منتهی می شود .

    Eau de Narcisse Bleu :
    در این نسخه با فضایی گلی ، تازه و سبز نرگس مواجه خواهیم شد ، تازگی و سبزی گلی در این اثر بسیار جذاب بوده ، رایحه نرگس ، تازه ، سبز ، صاف ، کمی در سایه و خاکستری مانند خواهد بود . که در ادامه این تازگی کم محو شده و رایحه ی ملایم و نرم چوبی به این رایحه اضافه میشود .
    عطری تازه ( گلی ) کمی سبز ، کمی مخملی و فضایی چوبی نرم و ملایم در پس زمینه قابل احساس خواهد بود .

    Eau de Néroli Doré :
    در ادامه علاقه و توجه اقای النا به یک فضای ساده ی گلی ، که از Jour d'Hermes آغاز شده ، در این اثر نیز با رایحه ی گلی نرولی یا شکوفه پرتغال مواجه خواهیم شده .
    رایحه ای تمیز ، گلی ، پاک ، با ته بوی کدر عسل مانند که در ابتدا با کمی رایحه خفیف مرکبات بصورت ظریفی هراه است ولی رایحه گلی به مرور زمان قوام یافته ، جا افتاده ، و پر رنگ در عین حال نرم و نه قدرتمند قابل احساس خواهد بود ... این رایحه مثل استشمام رایحه ی شکوفه پرتغال در ظهر بوده که کمی از حس ِ تازگی آن کاسته شده و کمی حسِ ظریف ادویه ای در ته بوی رایحه گلی احساس خواهد شد ، بصورتی که شما احساس خارشِ ظریفی در بینی خود احساس خواهید کرد . و این باعث تغییری بسیار ظریف در رایحه تک محور نرولی خواهد شد .
    عطری ساده ، گلی ( تک محور ) صاف ، کمی ( بسیار خفیف ) زبر ( ادویه ای ) در ته بوی رایحه ی گلی

    Eau de Rhubarbe Ecarlate :
    این نسخه اگر چه عطار آن اقای ژان کلود النا نیست ، ولی تم مرکباتی شناخته شده ( تازه و شاداب و لطیف ) در ابتدای آن مشهود است ، که به زیبایی با رایحه ی ریواس ترکیب شده و رایحه ای ترش و شیرین ( ترشی غالب تر ) با ته بوی صاف و خفیف سبز و کمی خفیف رایحه ی تمیزی قابل احساس خواهد بود .
    عطری شاداب ، سر زنده ، تازه ، میوه ای ، مرکباتی ، خنک و دلنشین خواهد بود .
    پیوست ها
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    05-فروردین-1396 11:58 ق.ظ
    سلام
    این کلون های هرمس مخصوصا Eau de Néroli Doré این روزها بسیار لذت بخش هست ، رایحه ی گلی ( نرولی ) د رکنار تازگی خفیف مرکبات و ته بوی گرم و نرم و ملایم زعفران بسیار عطر لذت بخشی است در این روزهای ابتدایی بهار .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.