قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 15-تیر-1395 02:41 ب.ظ توسط  مازیار بهروز
Olivia Giacobetti
 2 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مازیار بهروز
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:16


--
15-تیر-1395 10:28 ق.ظ
    خانم اُلیویا ژیاکوبتی متولد سال 1966 شهر Boulogne در جنوب فرانسه است. پدر او Francis Giacobetti عکاس، کارگردان و نویسنده فرانسوی است که کارگردانی فیلم سینمایی Emmanuelle II 1975 و تهیه کنندگی فیلم سینمایی Emmanuelle IV 1984 از آثار شاخص کارنامه هنری اوست. اُلیویا که از کودکی به هنر عطر سازی علاقه داشت با کمک و تشویق های پدرش از همان اوان نوجوانی وارد دنیای عطر سازی شد، او از 17 سالگی در مجموعه Robertet مشغول به یادگیری این حرفه شد.
    چند سال بعد، در 1990 اُلیویا کمپانی خودش را تاسیس کرد، تولید عطریات ISKIA. اُلیویا در سال 2003، IUNX را با حمایت Shiseido در پاریس تاسیس کرد که سه سال بعد فروشگاه اصلی بسته شد و فعالیت IUNX به صورت محدود در شعبه ای واقع درHotel Costes پاریس ادامه یافت.
    مشخصه بازر آثار اُلیویا مهارت منحصر بفرد او در بکار گیری "انجیر" "زنبق" و "چای چینی" است. او تا کنون بیش از 50 اثر موفق در کارنامه هنری خود دارد و از آثار شاخص او می توان به IUNX L'Ether و Lubin Idole de Lubin و d'Orsay Tilleul و L'Artisan Fou d'Absinthe و Diptyque Philosykos اشاره کرد. او در حال حاضر طراح ارشد Lubin است.
    برخی منابع : wikipedia.org و nstperfume.com و boisdejasmin.com

    http://www.shaghayegh2.co...%DA%AF%D9%88/aft/239
    http://www.parfumo.net//P...rs/Olivia_Giacobetti
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    15-تیر-1395 11:30 ق.ظ
    سلام
    باز هم ممنون اقای بهروز که زحمت میکشید و اطلاعاتتون رو با ما شریک میشید ... خیلی ممنون
    بسیار عطار توانایی هست این خانم و لطافت وظرافت در آثارش موج میزنه ... متاسفانه در ایران آثار ملایم ، لطیف و .... مخاطب زیادی ندارد ولی چند اثری که من از ایشون تجربه کردم بسیار لذت بخش بوده ...
    مازیار بهروز
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:16


    --
    15-تیر-1395 02:41 ب.ظ
    عرض ادب
    بنده هم با معرفی شما و آنچه درباره این عطار مطالعه کردم به آثار ایشان راغب شده ام ... در اولین فرصت ... او در خلق آثارش از درخت انجیر الهام می گیرد ... اُلیویا درباره خلق عطر می گوید : " عطر یک معماست، یک گویش است، دنیایی از سمبل ها که ناخودآگاه انسان را لمس می کنند، آمیزه ای از عقل و احساس. "
    به نقل از Interview with Olivia Giacobetti از lexpress.fr
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.