قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 28-دی-1394 01:52 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
28-دی-1394 01:52 ب.ظ
    نسخه جدید عطر Narciso Rodriguez for Him با یدک کشیدن نام * ، افتخارات و اعتبار و رایحه خاص نسخه قبلی با نام Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir در سال 2015 به بازار ارائه گردید ، شاید این عطر ، دوست داران نسخه ابتدایی را کمی نا امید کرده باشد ، چرا که این عطر چنانچه بر اساس الگوی تولید نسخه های دیگر یک عطر شناخته شده ، باید از همان DNA و ساختار کلی پیروی کند که در این اثر تقریبا میتوان گفت که ساختار هر دو اثر شبیه به هم بوده ولی در دو دنیای متفاوت ارائه شده و باعث شده که این دو عطر در برداشت کلی هیچ شباهتی به هم نداشته باشند .
    نکته مشترک یا همان ساختار کلی و امضای آثار این برند ، استفاده از نت مشک است ، منتها نت های همراه مشک است که باعث میشود تغییراتی در ارائه رایحه های متفاوت صورت پذیرد .
    عطر جدید Bleu Noir با شروعی کمی خروشانِ رایحه هل آغاز شده ولی به آرامی این رایحه ، نرم و صیقلی شده و فضای ادویه ای تازه و ملایمی تبدیل خواهد شد ، هل در این عطر به ظاهر تحت تاثیر رایحه ملایم و گرم مشک دچار تغییر شده و از فضای تند و تیز ادویه ای آن کاسته شده و تبدیل به رایحه ای نرم ، مخملی و ملایم شده ، ولی در واقع این نت هل است که با اضافه کردن فضای ادویه ای ملایم و صاف در ترکیب و تغییر رایحه ی مشک ، فضایی چوبی ، نرم با ته بویی ادویه ای تازه و صاف فراهم مینماید تا با ترکیب رایحه ی چوبی سدر در ترکیبی بسیار ساده ، زیبا و هنرمندانه رایحه ای چوبیِ ، ملایمِ مشکی با ته بوی بخش ادویه ای رایحه هل همراه خواهد بود . ترکیب حس شیرینی مشک با حس شیرینی ادویه ای هل رایحه ی بسیار جذابی خلق نموده است .
    هنر عطار در این عطر ساده اما جذاب ، ارائه ی رایحه ای بسیار ساده که نت های عطر در کنار هم ، بدون خودنمایی ، درکنار هم و همزمان در حال رقص می باشند بوده و این باعث خاص بودن این عطر شده است .
    این نسخه بر خلاف نسخه قبلی به ظاهر از رایحه ی خاصی بر خوردار نبوده که عده ای عاشق آن و عده ای با آن ارتباط برقرار نکنند ، بلکه رایحه ی ارائه شده اثری است که در هنگام تست باعث آرامش ، اطمینان و امنیت در شخص استفاده کننده و ارائه کننده تصویر چنین مردی برای اطرافیان شما خواهد بود .
    فضای کلی عطر : رایحه ای چوبی ، مشکی با فضای ادویه ای هلی که در پس زمینه ی عطر قابل تشخیص بوده .
    نسخه جدید شاید رایحه ی خاص نسخه قبلی را نداشته باشد با این حال در ترکیب و ساخت عطر این خاص بودن را به نوعی دیگر نشان میدهد و به نوعی میتوان گفت فقط نام نسخه اصلی را یدک نمیکشد، بلکه عطری است خاص و منحصر به فرد .

    نکته : در هنگام تست این عطر ممکن است عطر Declaration از Cartier به یاد شما بیایید ، ولی این فقط بخاطر رایحه ی هل در این دو عطر بوده و از نظر نت ، ساختار ، ترکیب و رایحه ی ارائه شده هیچ شباهتی به هم ندارند .

    این عطر مخصوص آقایان برای استفاده در فصل سرد سال و محصول سال 2015 می باشد .

    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.