قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 13-مهر-1394 09:35 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
کنار خانواده در بهشت
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
13-مهر-1394 09:35 ق.ظ
    کسانی که عطر Orange Sanguineاز این برند را تست نموده اند ، هرگز رایحه پرتغال ارائه شده در آن عطر را فراموش نمیکنند ، رایحه ای شفاف ، تمیز و کریستال گونه این عطر همچون خاطره ای شیرین از گذشته و چه بسا رویایی در اینده در ذهن شما نقش خواهد بست .
    در این اثر همان کیفیت ، ظرافت در کنار لطافت , پاکی و روشنی نیز , اضافه گشته و عطر جدیدی به نام pomelo paradis خلق گردیده است .
    زمانیکه زنان زیبایی یوسف را دیدند , محو تماشای او و رایحه زیبای پرتغال شدند , غافل از اینکه در حال بریدن دستان خود هستند .
    رایحه این اثر از نظر شفاف بودن و طبیعی بودن رایحه در بالاترین حد ممکن است . رایحه گریپ فروت ارائه شده در این عطر به نحوی است که شما در حال خوردن گریپ فروت هستید , شیرین کمی ترش و کمی ته مزه خاکی و تلخ در ادامه این رایحه برای تعادل و از بین بردن ته بوی تلخی گریپ فروت ، با سایر مرکبات عطر کمی شیرین شده . ولی همچنان لطافت اثر پابرجاست و حتی برای بیشتر کردن این حس لطافت رایحه گلهای سفید و کمی رز و احساس تازگی بیشتر با ته بویی نعناعی ( بسیار خفیف و فقط حس تازگی نعناع بسیار ظریف و جزیی احساس میشود ) به عطر اضافه میشود .
    رایحه عطر مرکباتی بوده ولی رایحه ای ترش از مرکبات ارائه نشده بلکه با گلها این عطر ملایم و شیرین شده است .
    این عطر از نشر بو و ماندگاری زیادی برخوردار نبوده , ولی در همین مدت کوتاه رایحه ای بسیار شاداب , شفاف و لطیفی ارائه میکند .
    رایحه این عطر برای در کنار خانواده بودن در منزل پیشنهاد میگردد , رایحه لطیف این عطر برای شما , همسر و عزیزانتان , آرامش , پاکی , مهربانی به همراه خواهد داشت چیزی که این روزها به آن نیاز فراوانی احساس میشود .
    مخصوص اقایان و خانم ها
    محصول سال 2015

    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.