قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 26-شهریور-1394 01:16 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
سبز و تازه به طراوت برگ های انجیر
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
26-شهریور-1394 01:16 ب.ظ

    در این عطر با رایحه ای متفاوت و با تغییرات زیاد و رایحه ای جدید اشنا خواهیم شد.
    رایحه ارائه شده با کیفیت ، دقیق ، هنرمندانه و تقریبا میتوان گفت رایحه ای نو و تازه ای را ارائه میکند. ( شاید خیلی خیلی کم و ان هم در اواسط عمر عطر کمی بعلت غالب شدن برگ انجیر شبیه مدیترانه هرمس شود ، بسیار خفیف البته ) . رایحه متفاوت ارائه شده هم به نسبت سایر محصولات این برند متفاوت بوده و هم نسبت به سایر عطرهایی که رایحه سبز و تازه و تلخ دارند متفاوت می باشد.
    در بررسی این عطر تقریبا با 2 بخش یا فاز متفاوت روبرو خواهیم شد. که به ترتیب نسبت به شرح و بررسی آن در حد توان خواهیم پرداخت .
    فاز اول : بخش خنک ، سبز ، تند و تیز و تازه و تلخ و تیز و کمی خاکی که عموما با مرکبات ، واسابی و باریجه (Galbanum)
    فاز دوم : بخش خنک ، ملایم ، تازه ، سبز و کمی شیرین : برگ انجیر ، علف و..
    در بخش اول :
    شروع عطر با رایحه ای ترش خنک و با کمی تلخی ملایم اغاز شده ، رایحه شفاف و تازه است ، در همان چند ثانیه اول با رایحه ای تیز ، تند ، تلخ و همچون رایحه ترب سیاه با همان تلخی و تندی و کمی حالت ادویه ای مانند بعل تیزی و یا رایحه ای شبیه سیر ( بعلت تندی و نافذی رایحه در ابتدا ) مواجه میشویم . این رایحه تند و تیز ( تیزی رایحه بسیار قوی است ) با مرکبات همچون تنفس در فضایی یخچالی و بسیار سرد و یخ زده را تداعی میکند . ترکیب این رایحه تلخ و تیز با مرکبات باعث ایجاد رایحه ای سبز ، تلخ گیاهی و تندی را ایجاد میکند که به ارامی در حدود 5 6 دقیقه اول عطر حاکم بوده ولی تغییرات سبز و ریز بسیار زیادی در زیر پوست عطر جریان دارد که تمام این تغییرات سعی در کنترل و تغییر رایحه تند و تیز اولیه عطر را دارد . این رایحه تند و تیز که به راحتی در ابتدای عطر قابل تشخیص است ، ظاهرا رایحه نوعی ترب ژاپنی ( واسابی ) می باشد .
    رایحه تلخ و تند و تیز واسابی به ارامی تغییر پیدا میکند و دیگر آن قدرت اولیه را ندارد . و عطر به ارامی رو به سمت ملایم شدن حرکت میکند ولی این حرکت بعلت قدرت اولیه و احتمالا طراحی عطر به ارامی بوده و عطر به اهستگی رو به سمت رایحه ای سبز و تازه با کمی تلخی حرکت میکند . *
    فاز دوم :
    این مرحله با شروع رایحه باریجه اغاز شده و به ترتیب با برگ انجیر و علف ها ادامه پیدا میکند .
    تشخیص رایحه باریجه در این حجم رایحه سبز و تلخ کمی دشوار است ، ولی عطر به اهستگی ته بویی خاکی پیدا میکند و این رایحه خاکی باعث تشخیص باریجه خواهد بود . ( سبز ، گیاهی ، تلخ ، ریشه مانند در عین سبز بودن رایحه ای ریشه مانند و خاکی نیز دارد ) این ته بوی خاکی کمی از تیزی عطر کاسته و و برگ انجیر با تلخی و سبزی خود کمی عطر را ملایم تر کرده و در ادامه رایحه علف ها کمی بر تازگی و لطافت اثر می افزاید. در این مرحله رایحه برگ انجیر نقش مهمی خواهد داشت چرا که تقریبا همه خصوصیات و نیاز عطار را بر اورده کرده و در واقع همه نت های این عطر به نوعی با برگ انجیر در ارتباط بوده و در تماس هستند .
    تلخی و تندی و تیزی : در تماس با واسابی و کمی باریجه
    تازگی و سبزی : واسابی با علف ها
    ترکیب رایحه برگ انجیر باعث تعادل و کنترل بین تندی ، تلخی گیاهی ، سبزی ، تازگی و کمی حالت شیرینی ( شیره موجود در برگ های انجیر ) می شود . و در نهایت در اواخر عمر عطر با رایحه ای سبز ، گیاهی ، تازه که ته بویی بسیار خفیف و تیز ادویه ای مانند همراه خواهد بود.
    عطر محصول سال 2014 مخصوص اقایان و خانم ها بوده .
    بدون تست خریداری نفرمایید .
    * در زمان تست نزدیک یا بر روی کاغد تست ، تغییرات بسیار زیادی شاهد خواهیم بود و این یکی از لذت بخش ترین لحظات عطر در تست نزدیک می باشد . به صورتی که رایحه تند و تیز اولیه بنا به خواست عطار در لایه بندی و عمق بسیار ظریف ان به ارامی تبدیل به رایحه ای سبز ، گیاهی ، تازه ، ملایم می شود .
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    برند olfactive studio : همواره سعی در پیوند هنر عطاری و هنر عکاسی داشته و نام هر کدام از عطرهای این برند از عکاسی برداشت شده .
    panarama : به هر گونه عکس عریض ، سراسرنما با زاویه 360 درجه گفته میشود *
    در این عطر نیز با ترکیب رایحه های بسیار زیاد سبز و گیاهی و تازه ( ترکیب و متصل کردن نت ها همچون متصل نمودن چند عکس در کنار هم برای ارائه تصویر بزرگ و وسیع از منظره ای می باشد ) سعی در ارائه رایحی متفاوت و سبز یا عمق و لایه بندی بسیار شده است .
    همچنین این برند در هنگام ارائه رایحه و عطر جدید خود ، با تصویری سعی در ارائه نوعی ارتباط بصری نیز می نماید . برای مثال در کنار عطار این اثر که اقای clement gavarry می باشد ، اقای miguel sandinha نیز تصویر این عطر را ارائه نموده است .












































    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.