قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 09-شهریور-1394 07:56 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
عطرهای محبوب زنانه lancome
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
09-شهریور-1394 07:56 ق.ظ
    این عطر بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت و در میان خانم ها محبوب خواهد شد.
    سری عطر های Tresor در سال 1990 طراحی شده و در زمان خود و حتی هنوز هم علاقه مندان بسیاری دارد ترکیب گلها و میوه ها مخصوصا نت هلو نت مورد علاقه عطار ان * رایحه ای شیرین و در عین حال با طراوتی را ارائه میکند در نسخه اولیه رز و رایحه ان در ترکیب با سایر گلها مشهود تر بوده . پس از موفقیت این عطر نسخه های فراوانی از ان به دنیای عطر ارائه شد ( حدود 20 عطر ) .
    lancome همچنین پس از موفقیت سری عطرهای La Vie Est Belle ، مشخص شد که به درستی سلیقه و نیاز زنان را تشخیص داده ، ترکیب نت های شرقی وانیل و خوردنی پرالین به همراه میوه ها ، این ترکیب در La Vie Est Belle با دز بالای نت خوردنی پرالین ( بادام به همراه کارامل و یا شکلات ) رایحه ای بسیار گرم و شیرینی را ارائه میکند ( که این حجم شیرینی برای من جالب و زیبا نمی باشد ، که البته این نظر شخصی می باشد چرا که این عطر بسیار طرفدار در میان خانم ها دارد ) که توسط میوه ها کمی حس زندگی به این حجم فضای شیرین ارائه میکند .
    اما در این عطر La Nuit Tresor این حجم شیرین (پرالین و وانیل خیلی کاسته شده ) و حس تازگی و طراوت که در پس زمینه توسط گلها و میوه ها ارائه میشود ** مشهود تر و باعث ارائه حس بیشتری از تازگی و طراوت خواهد شد .
    عطر در مجموع فضایی شیرین ملایم ، خوردنی با حس گلی که تشخیص نوع گل ( رز) کمی سخت است ولی رایحه تازگی گلی و یا کمی میوه ای باعث زیبا شدن این اثر خواهد بود .
    رز : حجم ارائه رایحه شیرین همچون وانیل و ... باعث مستتر شدن رایحه گل رز در این عطر شده به گونه ای که رایحه گل رز ( برای من قابل تشخیص به راحتی نبود ) ولیکن رایحه با طراوت گلی در این اثر قابل تشخیص است . فضای این عطر همچون قدم زدن در شب تاریکی هست ، همچون جان فلیپ گره نویی *** به نا گاه رایحه ای شما را سرمست کرده و به دنبال خود کشان کشان میبرد تا اینکه ، شما را در تاریکی شب به گنجی می رساند .
    شیشه : طراحی شکیل و زیبای این شیشه عطر با توجه به نسخه اصلی در عین ظرافت و دقت همچون یک زن و الماس دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد . رنگ بنفش و سایه های مشکی شیشه علاوه بر زیبایی دقیقا تصویری رنگی از رایحه نیز ارائه میکند . نگاه کردن به دسته گلی رز از پس توری ِ سیاه رنگ و یا ....
    ماندگاری و نشر بو : با توجه به نظر اکثر کاربران سایت های معتبر این عطر از ماندگاری و نشر قابل قبولی برخوردار است .
    زمان مصرف : عطر با توجه به حجم شیرینی عطر شب و مخصوص فصل سرد می باشد
    عطار این اثر : Christophe Raynaud می باشد .
    مدل این محصول lancome خانم Penélope Cruz
    سال تولید : 2015 مخصوص بانوان
    * خانم Sophia Grojsman
    ** این نت litchi برای من قابل تشخیص نیست و نمیشناسم
    ***جان فلیپ گره نویی : شخیصت اصلی داستان کتاب عطر اثر پاتریک سوزکیند می باشد .

    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.