قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 26-مرداد-1394 07:03 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Oscar de la Renta Pour Lui Oscar
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
26-مرداد-1394 07:03 ق.ظ
    مقدمه :
    راستش وقتی این عطر توی فروشگاه دیدم با توجه به اینکه عطری از Oscar de la Renta تست نکرده بودم برام جذاب به نظر نیومد ، ناخود آگاه گفتم بزار یک تستی بزنیم ببینم چی هست این عطر این حس که تا حالا چیزی از این برند تست نکردم من رو کشید طرف خودش وقتی تست کردم ، خیلی خوشجال شدم که تست کردم این اثر رو از همون ثانیه اول فهمیدم با یک کار کلاسیک خوب طرف هستم .
    پس از چندین بار تست با توجه به اینکه نت چرم ، نت مورد علاقه من نیست ولی کیفیت ، سبک و نوع رایحه من رو مسحور خودش کرد .
    تست این عطر رو به دوست داران عطرهای کلاسیک و چرمی پیشنهاد میکنم .
    در ابتدا با فضای الدئیدی مواجه میشیم که به شدت از طرف نت های اروماتیکی چون اسطخودوس و ریحان و بوی سبزو تلخ Juniper Berries و کمی ته بوی ادویه ای و ترش که به وضوح در ابتدای عطر قابل تشخیص است ، همین ابتدای یک عطر و نت های اولیه خود به اندازه یک عطر قابل ستایش است .
    با شروع قسمت دوم عطر کمی این فضا کنترل شده و نت الدئیدی کم محسوس تر شده این بار فضای عطر کمی چوبی با و ملایم شده و از اون حالت تند و تیز اولیه کاسته میشود ( ولی از بین نمی رود بلکه در پس زمینه عطر باعث قوام و ارائه حس تازگی به نت خزه بلوط میشود )
    به ارامی رایحه چرم خود نمایی میکند . چرم در ابتدای حضور کمی حس مرطوب و نم دار دارد و یا اینکه ( یک تصویر چرم واکس خورده و تازه شده را ارائه میکند ) ولی به مرور زمان خزه بلوط با ارائه حس چوبی که تمایل زیادی به رایحه خاک مانند و ته بوی ادویه ای تیز دارد از حس نم دار چرم کاسته و و به مرور رایحه چرم به سمت خشک و مردانه شدن سیر میکند ولی این رایحه چرم هیچگاه بصورت خشک و کلاسیک چرم در سایر عطرهای کلاسیک نمی رسد ، بلکه ته بوی الدئیدی و فضای اروماتیک و یا شاید گلها یک حس تازگی به چرم ارائه میکند .
    فضای کلی عطر : عطری چوبی ، خاکی( خزه بلوط ) که چرم با قدرت زیاد آن را همراهی میکند ( و یا شاید برعکس این برداشت شخصی من است ) ، چرمی تازه با ته بوی فضای الدئیدی و اروماتیک در پس زمینه عطر .
    عطر کاملا کلاسیک محصول سال 1981 برای اقایان
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.