قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 02-تیر-1394 07:47 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Vent Vert Pierre Balmain for women
 2 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
01-تیر-1394 11:49 ق.ظ
    زمان تولید یک اثر و کیفیت ارائه شده ان اثر گاهی اوقات باعث شگفتی میشود سال ساخت این محصول 1947 اعلام شده ولی وقتی رایحه این عطر را استشمام میکنیم از چنان کیفیت بالایی برخوردار است که باعث تعجب میشود ، چرا که با پیشرفت علم و تکنولوزی در هنر عطر سازی هم تغییرات و پیشرفت بسیاری اتفاق افتاده است . ولی با نگاه به محصولات قدیمی متوجه خواهیم شد استفاده بیشتر از مواد طبیعی و با کیفیت بالا به همراه هنر عطر ساز های قدیمی باعث ارائه محصولاتی چنین با کیفیت و ناب میشود .
    برای تست این عطر باید چشم ها را بست و خود را آرمیده در مرتعی با علف های بلند و سبز و وحشی تصور کرد به طوری که حجم بدن در داخل این علف های سبز و بلند شکل بگیرد ، خنکی و نرمی علف ها با رطوبت کمی در زیر بدن احساس شود سایه درختی بزرگ بر روی شما قرار گرفته باشه و نور خورشید کمی از خنکی این فضای سبز کم میکند .
    رایحه سبز و تلخ گیاهی با پس زمینه خنک و ترش مرکبات که با ظرافت این رایحه یبز و گیاهی رو همراهی میکنن و همچنین یک شیرینی و نرمی به نرمی علفهای زیر شما قابل استشمام هست ی بوی میوه ای شیرین و بسیار لطیف و ملایم در کنار همه این رایحه های خوب یک حس تلخی شبیه " سیر " کمی حالت تیزی به این رایحه میده که کمی اذیت کننده است ولی این رایحه به ارامی در زیر ترکیب ملایم خنک کمی خاکی و چوب مانند این ترکیب انواع گلها از بین میرود .
    رایحه گلها در نهایت خنکی و لطافت در ترکیب با هم رایحه ای ملایم و نرمی را ایجاد میکند که از حس تلخی و گیاهی عطر کاسته و یک حس بسیار لطیفی را ارائه میکند .
    در این مرحله ترکیب گلها کمی از خنکی تازگی و تلخی گیاهی عطر میکاهند .
    با شروع نت های پایه به ترکیب فوق العاده قسمت پایه عطر نگاه کنید ( زنبق ، صندل ، کهربا ، مشک ، خزه بلوط ، مریم گلی ، سدر ، styrax : نوعی صمغ که رایحه ای جیر مانند را ارائه میکند )
    عطر باز هم کمی حالت چوبی و کمی خاکی پیدا میکند در عین حال باز هم کمی ملایم و از قدرت تلخی و تازگی عطر کم میکند ، ولی رایحه سبز و گیاهی با پس زمینه ضعیف گلی و ضعیف تر مرکباتی قابل حس می باشد .
    فضای گلی : رایحه ای گیاهی سبز تلخ و خنک که به ارامی توسط ترکیب گلها ملایم و در ترکیب با نت های پایه کمی حس چوبی و ملایم پیدا خواهد کرد .
    نکته : شروع اثر طوفانی تلخ و سبز و تازه بوده که هرچه به سمت پایان عمر عطر نزدیک میشویم عطر ملایم و ارام تر خواهد شد .
    اکنون با باز کردن چشمان خود شما خود را کنار پروانه ای در حال پرواز بر فراز این علفهای سبز ، تازه ، وحشی خواهید یافت و کفشدوزکی بر روی بدن شما به خیال گشت و گذار در علف زاری در حال حرکت خواهد بود .
    عطر محصول سال 1947 Germaine Cellier خلق و سپس در سال 91 مجددا باز تولید شده است . عطر مخصوص خانم ها برای استفاده فصل گرم می باشد .





    پیوست ها
    behnam Gh
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:48


    --
    01-تیر-1394 08:57 ب.ظ
    مرسی ادمین عزیز
    خیلی احساس خوبی به این عطر دارم , تا جایی که از ریویو برداشت کردم این عطر راحت میشه مردها هم استفاده کنن .
    من شدیدا عاشقه رایحه های تند سبز هستم
    مدیر سایت - Administrator
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    02-تیر-1394 07:47 ق.ظ
    اقا بهنام با تشکر از شما
    عطر در ابتدا تلخ و سبز هست ولی با شزوع رایحه گلها و نت های چوبی این حس تلخ و سبز و خنک کمی ملایم شده و تعدیل میشه ... بنظرم بله مردونه هم میتونه باشه حتی با توجه به حجم گلی که در در قلب عطر وجود داره
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.