قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 10-فروردین-1394 01:01 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Gucci Nobile
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
09-فروردین-1394 03:15 ب.ظ
    راستش بعضی از این عطرهای که الان کلاسیک بهشون میگن خیلی بوی خوبی دارن و حیف است که کسی طرفشون نمیره مثلا تو این سبک عطر مورد نظر من tsar از van cleef است . این دو عطر تقریبا از یک ساختار بهره میبرن فقط یک نکته تو این کار گوچی هست که به نظرم باعث برتریش میشه و این که تزار اون حالت تند و تیز اولیش که با رایحه گلهای نت های میانی اروم میشه در ادامه باز هم تند و تیز میشه ولی تو کار گوچی ی رایحه ملایم چوبی تو پس زمینه باعث ملایم تر شدن اثر میشه .
    فقط نکته ای ک میمونه این هست که چه سیاستی باعث میشه که ون کلیف هنوز تزار رو تولید میکنه ولی گوچی اثر به این زیبایی رو تولید نمیکنه ؟
    در ابتدا رایحه تند و تیز سبزیجات معطر و مرکبات رایحه ای خنک و ترش و کمی تلخ ایجاد میکنه که کمی هم به نظر ادویه ای میاد , هر چی از شروع اثر دور میشیم حس خنکی و ترشی کم میشه و جایگزینش ی رایحه ملایم و سبز گلی میشه , این عطرهای کلاسیک از قلب عطر بسیار زیبایی برخوردار هستن هم زنانه و هم مردانه البته در مردانه گلی کمتر و تلخی بیشتر .
    و یک رایحه سبز ک هم گلی هست وهم گیاهی رایحه گلی که رایحه ملایم و ظریف رز هست با ترکیب میخک و شمعدونی یک حالت گلی ملایم با ته بوی سبز و کاغذی پیدا میکنه , پس از این رایحه دلنشین که خیلی سخت هست به توصیف کشیدنش عطر کمی چوبی و شیرین شده , خزه بلوط تقریبا تو این اثر اون کارکرد چوبی و تلخ و خاکی خودش رو نداره و یک حس چوبی فقط داره با حالت خیلی ظریف خاکی . در واقع میتونم بگم نقش اصلی یا فرق اصلی که این عطر با تزار و هم سبک های خودش داره این چوب صندل هست که این عطر رو از حالت تند و تیز و اروماتیک اون کم کرده و یک حالت چوبی ملایم رو به عطر هدیه میده .
    فضای عطر : عطر کلاسیک با رایحه چوبی ملایم و کم شدن قدرت نت های اروماتیک و خزه ای .نت های غالب خزه بلوط با قدرت کمتر از حد معمول این خانواده عطرها و چوب صندل با رایحه چوبی ملایم بیشتر و یک حالت سبز و گیاهی با ته بوی ادویه ای و اسپایسی.
    عطر به نظر چهار فصل بوده ولی بیشتر برای بهار و پاییز مناسب می باشد .
    محصول 1988 و دیگر تولید نمی شود . مخصوص آقایان
    در حال حاضر در فروشگاه یک عدد نسخه 60 میل به قیمت 2800000 ریال و تعدادی ست 2 تکه 30 میل عطر به همراه 50 میل شاور ژل به قیمت 1580000 ریال موجود می باشد .


    مدیر سایت - Administrator
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    10-فروردین-1394 01:01 ب.ظ
    محصولات ذکر شده همگی فروش رفت
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.