قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 27-شهریور-1393 03:06 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
chanel antaeus
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
27-شهریور-1393 03:06 ب.ظ
    آنتائوس نیمه خدای یونانی در هر مبارزه ای که زمین میخورد دارای قدرت بیشتری میشد و بر حریف پیروز میشد . این نام یکی از کارهای کلاسیک دهه 80 (1981) برند شنل می باشد . آنتائوس تا زمانی که با زمین در تماس بود دارای قدرت بسیار بود و در نهایت توسط هراکلس با بلند کردن او و جدا کردنش از منبع قدرتش یعنی زمین به هلاکت رسید .
    آنتائوس نماد عطر مردانه می باشد , مردی که اگر زنی عاشق او باشد اگر صد بار هم شکست بخورد , دارای قدرت بیشتری شده ( شکست پل پیروزی است ) و دوباره با قدرت عشق یک زن به پا خواسته و همچون آنتوس دارای قدرت بیشتری میشود .
    عطر با رایحه ای ترش لیمو و ترنج شروع شده و همچون حرکت خورشید در طول روز در حال حرکت لحظه به لحظه سایه ای از یک مرد را به نمایش میگذارد ، پس از رایحه ترش اولیه به اهستگی رایحه گشنیز و سپس مریم گلی عطر را کمی به سمت حالت ادویه ای و تند هدایت میکند , در کنار این رایحه گیاهی تلخ ردی همچون صاعقه از صمغ " مر " اتشی به رایحه تلخ گیاهی زده و تلخی ان را بیشتر و حالا تلخی صمغی قدرت بیشتری پیدا میکند .
    این تلخی نماد قدرت و اقتدار یک مرد , یک مرد تنها است , مردی فاقد قدرت محرک , مردی بدون داشتن قدرتی از زمین , همچون آنتئوس در روی هوا و بخ دور از زمین .. از اینجا به اهستگی در قلب این مرد رایحه ای زیبا از رز و یاس و اویشن با کمی تندی از ریحان ( عشق , مهر , دلبستگی و حسادت ) در درون قلب آنتوس فوران میکند ... یکی از زیبا ترین قلب عطر های مردانه کلاسیک حضور ریحان و اویشن نکته متمایز کننده این عطر در نت میانی به نسبت سایر عطرهای کلاسیک می باشد و همچنین زیباترین لحظات آنتئوس مثل زمانی که در حال قدم زدن در روی زمین است .
    در ادامه کمی با حضور گل لادن و کاستاریوم عطر شیرین و گرم به نظر خواهد رسید ولی نت خزه که نت اصلی عطرهای کلاسیک می باشد با حضور نعنا هندی بر حالت تلخی و خاکی بودن اون می افزاید و عطر کمی حالت دودی نیز پیدا میکند .
    در حالت کلی رایحه خزه و نعناع هندی قوی بوده و رایحه بسیار زیبای قلب عطر رو پنهان میکند ولی این رایحه همچون چشمان درخشان مردی عاشق و قوی خودنمایی میکند .
    http://www.fragrantica.co...nel/Antaeus-616.html
    تصویر کشته شدن آنتائوس : Gregorio de Ferrari در پیوست
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.