عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین
سهیل صمدی

عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین

عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین

با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین دوباره بازار کادو و هدیه داغ شده است؛ ما نیز قصد داریم در این مطلب به معرفی عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین بپردازیم.

این روز برای عشاق روز خاصی به شمار می رود، در تمام دنیا روز 14 هم ماه فوریه میلادی را روز عشاق می دانند و آن را جشن می گیرند، البته در ایران هم ما از دیر باز روزی را برای گرامی داشت عشق، زن و زمین داشته ایم و همواره آن را در روز 5 اسفند جشن می گرفته ایم که البته قدمت جشن سپندارمزگان به خیلی قبل تر از ولنتاین برمیگردد؛

بنابراین عشق از گذشته تا به امروز در این سرزمین بوده است و ایرانیان همواره آن را گرامی داشته اند و به بهانه های مختلف برای این جشن سرور برپا می کردند.

 امروزه هم به همین منوال می باشد و عشاق سعی می کنند در این روز به یکدیگر کادو های ولنتاینی ارزنده بدهند تا عشقشان را گرامی بدارند.

کادویی خاص برای ولنتاین

از آنجایی که خوشحال کردن مخاطب خاص برای یک فرد عاشق از هر کاری واجب تر است همه به دنبال کادویی خاص می گردند تا طرف مقابلشان را خوشحال کنند. از کادو های ولنتاینی که در این روز هدیه داده می شود خرس های عروسکی، شکلات، شال و روسری را می توان نام برد اما من به شما پیشنهادی بهتر می کنم و آن هم دادن یک عطر خارق العاده به طرف مقابلتان می باشد.

عطر می تواند بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را میکنید طرف مقابلتان را خوشحال کند، فکر نمیکنم کسی وجود داشته باشد که از داشتن عطر بدش بیاید و آن را پس بزند، از طرفی دیگر شما می توانید با دادن عطر مناسب با خواسته طرف مقابلتان به او بفهمانید که تا چه اندازه او را می شناسید و از خصوصیات او آگاهی دارید. بنابراین عطر، بهترین هدیه ولنتاین می تواند باشد که برای طرف مقابلتان می توانید در نظر بگیرید.

انواع عطر مناسب برای هدیه در روز ولنتاین

 برای این که بخواهید عطر مناسب با شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید کمی با رایحه عطر ها آشنا باشید و بدانید که عطر ها به چند دسته تقسیم می شوند.

بانوان بیشتر از عطر های شیرین با رایحه میوه خوششان می آید البته این بستگی به سلیقه شخص دارد و می تواند کاملا متفاوت باشد اما در بیشتر بانوان به همین منوال می باشد. عطر ها به طور کل به چهار دسته تقسیم می شوند و رایحه آنها می تواند هر چیزی باشد اما این چهار دسته چیست؟

عطر ها به طور کل در دسته های با رایحه شیرین، تلخ، خنک و گرم تقسیم بندی می شوند که با ترکیب اسانس های مختلف می توان این رایحه ها را بدست آورد؛ شما می توانید رایحه عطر خود را در سایت عطر شقایق انتخاب کنید و از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید. از همین رو عطر بهترین هدیه برای ولنتاین می تواند باشد زیرا می تواند با سلیقه هر شخصی ست شود و متناسب با انتخاب او، عطر را ترکیب کرد.

بسته بندی عطر برای روز ولنتاین

همانطور که قبل هم گفتم عطر می تواند بهترین کادو برای ولنتاین باشد تا مخاطب خاص خود را خوشحال کنید.

 یکی از خصوصیاتی که عطر دارد این است که می توانید نوع بسته بندی و شیشه آن را خودتان انتخاب کنید. در واقع با دادن یک شیشه عطر دو کادو به طرف مقابل خود داده اید، یکی خود عطر انتخابی شما با سلیقه خودتان و یا شناختی که از طرف مقابلتان دارید و دیگری شیشه عطری که می تواند به عنوان یک یادگاری خوب همیشه بر روی میز اتاق طرف مقابلتان یادآور لحظه های خوب و شاد باشد.

از این رو عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین است که بتوانید با آن شخص مقابل خود را خوشحال کنید و همیشه با دیدن آن به یاد شما بیفتد حتی اگر رایحه عطر را در جایی دیگر هم بشنود به یاد شما می افتد.

عطر خاص مناسب ولنتاین از کجا بخریم؟

عطر و ادکلن را می توانید از هر جایی تهیه کنید ولی برای این که از کیفیت آن اطمینان داشته باشید و از اصل بودن آن مطمئن باشید بهتر است که از جا های مطمئن خریداری کنید.

 یک راه دیگه که می توانید عطر مورد نظر خود را تهیه کنید این است که آن را به صورت آنلاین از سایت عطر شقایق سفارش دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

برای این که عطر با کیفیت خوب را از عطر های فیک تشخیص دهید تعدادی راهکار خوب به شما میدهم تا هدیه ای باشد از من به شما در این روز خجسته و مبارک.

برای این که یک عطر فیک را از عطر اصلی تشخیص دهید در هنگام خرید به جعبه و بسته بندی آن دقت کنید، برند های معروف جعبه و بسته بندی خود را بدون نقص طراحی می کنند، می توانید فونت و نوع رنگ و جعبه ی عطر خود را در سایت های معتبر ببینید و با عطری که توسط فروشگاه می خواهید آن را بخرید مقایسه کنید.

همچنین درب و شیشه عطر خودشان خیلی چیز ها را گویا هستند، در عطر های فیک برای این که قیمت تمام شده پایین تری داشته باشند از متریال ضعیف تری استفاده می شود، بنابراین اضافات و نقص های بکار رفته در شیشه مانند داشتن حباب را به وضوح می توانید ببینید، اگر همچین مواردی را مشاهده نمودید از خرید عطر مورد نظر جدا خودداری نمایید. برای یک روز خاص کادو های ولنتاینی خاص هدیه دهید.

جمع بندی

روز ولنتاین روز عاشقان است برای این که این روز را در بهترین حالت خود جشن بگیرید می توانید از انواع عطر به عنوان کادویی لاکچری و لوکس استفاده کنید. همچنین برای اطمینان از اصل بودن عطر و برخورداری از مناسب ترین قیمت ها می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی عطر شقایق خریداری نمایید.

سوالات متداول عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین

  • چطور یک کادو ولنتاینی خوب هدیه دهم؟
    ولنتاین یک روز خاص است و برای این که بتوانید یک کادو مناسب هدیه بدهید باید این کادو متناسب با خلق و خوی طرف مقابلتان باشد . عطرها با سلیقه هر فردی جور می شوند بنا بر این می توانید از عطر به عنوان یک کادو ولنتاینی خوب استفاده کنید.
  • همراه با عطر چه کادو های دیگری می توان هدیه داد؟
    شکلات می تواند مکمل مناسبی در کنار عطر برای هدیه در ولنتاین باشد.
  • عطر خوب را از کجا خریداری نماییم؟
    برای این که بتوانید یک عطر خوب تهیه کنید می توانید هم به صورت حضوری از یک فروشگاه معتبر این کار را انجام دهید هم میتوانید عطر خود را از فروشگاه اینترنتی شقایق تهیه نمایید.

 

 

 

 

مطلب قبلی عطر های شرکتی اماراتی
مطلب بعدی اصطلاحات رایج در عطر و ادکلن
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته