قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 30-بهمن-1393 03:37 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Bottega Veneta Bottega Veneta for women
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
30-بهمن-1393 03:37 ب.ظ
    در هفته گذشته عطرهای زیادی وارد بازار شد که شاید سر آمد همه آنها اپیوم بلک از ایو سن لورن بود ، که خواسته های حداقل من را بر آورده نکرد . و من مجبور شدم برای عطر هفته به اثر سال 2011 برند Bottega Veneta پناه ببرم چون بعد از مدتی دوباره به محصولات فروشگاه اضافه شد . و این عطر رو بعنوان عطر برگزیده هفته اتخاب کردم .

    شروع کار این اثر با ترکیب رایحه برگاموت و نت ادویه ای مثل فلفل شروع میشود ، رایحه ای ترش و تلخ که به سمت تندی ادویه ای حرکت میکند ، این حس حرکت در تمام لحظات عطر با شماست حرکت از حال به گذشته ، به آینده و هیچ حس سکون و یکنواختی در رایحه عطر حس نخواهید کرد .
    ترکیب رایحه برگاموت با فلفل رایحه ای شبیه نعناع هندی ایجاد میکند با کمی شیرینی میوه مانند ، با حضور نت نعناع هندی با کیفیت بسیار بالا و ته بویی شیرین شما به یاد اثر پچولی ویلارزی خواهد انداخت . به آرامی حس چوبی و خاکی با حالت خیس و ادویه ای پچولی بر عطر غالب میشود ، شاید تا اینجا وقتی عطر را تست میکنید برای شما تداعی عطرهای کلاسیک و قدیمی را ایجاد کند چرا که عموما در عطاری مدرن از نت خزه بلوط زیاد استفاده نمیشود بخاطر همان حس خاکی و چوبی این نت ، ولی عطار با دقت و ظرافت و هنر بالای خود از این رایحه بهره جسته تا از ترکیب این نت ها با هم رایحه مورد نظر خود را ایجاد کند .
    چرم :
    چرم در این اثر بر خلاف عطرهای چرمی قدیمی ( خشک ، سخت ، خاکی ، حس مردانه و کمی حیوانی ) و نت چرمی در عطرهای جدید ( دودی ، تلخ ، شیرین ) رایحه ای متفاوت را ایجاد میکند ، چرا که این عطر عطری زنانه با ظرافت های لازم در عین وقار و قدرت یک زن را طلب میکند که عطار به زیباترین حالت از عهده ارائه این رایحه بر آمده است .
    چرم در این اثر بسیار ظریف همچون چرم های نازک و چرم روسی بوده ( رایحه چرم ظریف برش خورده ) با ته بویی چوبی و پودری یکی از زیبایی های این اثر حالت نرم ، پودری و کمی حالت روغنی چرم است . که حالت پودری روغنی با ته بوی چوبی و کمی حس دودی و یا ادویه ای است، این هنر عطار است که برای اینکه نت چرم را لطیف کند از ترکیب آن با چوب و سایر نت های عطر رایحه چرم را به این حالت پودری تبدیل کرده است .
    حرکت در این عطر به گونه ای است که شما در بستری از حس چوبی برای لحظاتی رایحه نعناع هندی را استشمام کرده و برای لحظاتی حس چرمی ، البته شاید این حالت بخاطر حرفه ای نبودن تست اینجانب باشد ولی این حالت رفت و برگشتی برای من در تجربه عطر تقریبا تا انتهای اثر وجود داشته ، که در انتها به نظرم رایحه چرم غالب میشود.
    حالت کلی رایحه :
    رایحه ای چرمی ، کمی پودری با ته بوی چوبی ، خاکی یا ادویه ای بسیار ملایم . نت چرم به نظرم نت غالب این اثر در کنار حالت پودری ، چوبی خواهد بود با ته بویی خاکی .
    عطار در این اثر به گونه ای با استفاده از نت های قدیمی در زمان حال با حرکتی به گذشته در زمان حال رایحه ای جدید و مدرن را ایجاد نموده است و این حس حرکت در رایحه عطر نیز موجود است .
    عطر مخصوص خانم ها برای فصل مناسب پاییز و بهار ( رایحه این عطر با ترکیب با هوای مرطوب و بارانی بسیار زیبا و فوق العاده خواهد بود . ) و زمستان .
    ماندگاری و پخش بوی عطر مناسب و خوب می باشد .
    با توجه به سلیقه خانم های ایرانی که عموما گرایش به عطرهای شیرین داشته ، پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید تست شود.
    محصول سال 2011 و عطار صاحب سبک و توانای آن آقای michel almairac می باشد .
    آنا اسیر در دنیای حال آینده و گذشته خود شد ، اسیر زمان ، اسیر جستجوی گذشنه از دست رفته و آینده ای نا معلوم ، زمان او را بلعید حتی عشق نیز یارای نجات او نبود .
    http://www.fragrantica.co...Michel_Almairac.html
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.