قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 17-اسفند-1395 03:21 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
L'Insoumis Lalique for men ( سرخس ها عاشق می شوند )
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
21-دی-1395 04:45 ب.ظ
    محصولات و آثار Lalique هرگز شما را نا امید نمی کنند و همیشه از یک استاندارد قابل قبولی بر خوردار هستند ، علاوه بر ارائه رایحه ، کیفیت و قیمت قابل قبول به راحتی شما را قانع میکند که عطر مورد نظر خود را از این برند انتخاب نمایید ، یعنی برند به تمام فاکتورها شامل شیشه و بسته بندی گرفته تا کیفیت مواد ، رایحه ، قیمت و ... برای ارائه آثار خود فکر نموده است .
    عطر جدید این برند ، عطر مردانه ای تحت عنوان L'Insoumis است که در سال 2016 به بازار ارائه شده که همچون قبل علاوه بر اینکه شما را نا امید نمیکند بلکه باعث احساس شعف و وجد شما از تست این رایحه بسیار زیبا خواهد شد ، رایحه ای بسیار شیک ، مجلل ، فاخر و در عین حال آرامش بخش همچون سکوت یک جنگل خواهد بود .

    قبل از اینکه نگاهی به رایحه عطر داشته باشیم کمی درباره شیشه زیبای این عطر که با نگاه به جنبش آرت دکو* که در اوایل قرن بیستم رواج داشته خواهیم پرداخت .
    در طراحی شیشه ی زیبای این عطر در حاشیه های آن دو نوار مشکی رنگ وجود دارد که با الهام از گیاه سرخس طراحی شده است به نوعی که سرخسی در جستجوی گرمای خورشید در پیچ و تابی به دور خود در پناه تنه ی درختی ( خودِ شیشه ) آرام و آزاد ، نرم و ملایم گرمای نرم و فرحبخش خورشید را به کام جان میکشد .

    عطر با رایحه ای بسیار خفیف از مرکبات که در بطن رایحه ی گیاهی و سبز ریحان ( سبز ، کمی سبک ، بدون ته بوی تیزی و تندی شناخته شده از این گیاه در ابتدای عطر احساس خواهد شد به نوعی که رایحه ی ریحان رایحه ی ، شناخته شده ی
    خود را نخواهد داشت ) گم و خاموش خواهد شد و فقط کمی حس ِ تازگی به ریحان و ابتدای عطر اضافه خواهد نمود . سپس به این فضای سبز رایحه ی نوشیدنی الکلی اضافه خواهد شد که در ابتدا کمی رایحه ی نوشینی تند و خودنما خواهد بود ولی به آرامی ( از اواسط عمر عطر تا انتها ) نوعی گرما و روشنی به عطر اضافه خواهد نمود .
    در ادامه در حضور رایحه مشخص ریحان و نوشیدنی الکلی به آرامی از بطن فضای کمی کمی سبز رایحه ی ریحان ، اسطخودوس به همراهی مقدار مشخصی نت ادویه ای ( فلفل سیاه ) و کمی فضای گیاهی سبز ، کمی تلخ و ادویه ای ظاهر خواهد شد ، این ترکیب ( اسطخودوس ، فلفل سیاه ، مریم گلی ) در قلب عطر به نوعی میتواند خود نوعی رایحه مشابه رایحه ریحان را با رنگ و ساختاری دیگر القا نماید .
    در واقع رایحه ی ریحان که یکی از نت ها غالب عطر است ، توسط نت های قلب عطر همان رایحه شناخته شده خود ، که کمی تندی و تیزی ادویه ای مانند دارد را پیدا کرده و با قوام و ساختاری تغییر کرده که مورد نظر عطار بوده را برای ادامه عمر عطر پیدا میکند .
    در ادامه با حضور وتیور و سپس نعناع هندی به رایحه ی شناخته شده ای که در عطرهای بسیاری با این ترکیب آَشنا شده ایم مواجه خواهیم شد برای مثال در این لحظات عطر کمی شبیه Hommage a l'homme Voyageur از همین برند خواهد بود منتها تراش خورده و شفاف و بصورت خشن و خطی نبوده .
    حضور پررنگ تر نعناع هندی که رایحه ابتدایی وتیور را کم رنگ کرده و حتی سایر نت های دیگر عطر را برای مدتی حدود 10 دقیقه تحت تاثیر خود قرار میدهد و ما با ترکیب های متفاوتی از نعناع هندی با وتیور ، فضای ادویه ای ، فضای گیاهی و سبز و سپس به آرامی و در فرود به فضایی چوبی بصورت مشخص چوب سدر همراه خواهد بود . این ترکیب چوبی اگر چه نت قدرتمندی در این عطر نیست ولی نوعی حسِ کِرِم مانند نرم و ملایمی در ابتدای حضور خود ایجاد میکند که باعثِ آرامش نعناع هندی شده و نقش بسیار حساسی خواهد داشت ، تا مجددا فضای سبز و گیاهی مانند ریحان و ترکیب هنرمندانه قلب عطر ( با غالب بودن ته بویی گیاهی ، ادویه ای ) به همراهی نت نوشیدنی ( گرمایی ملایم و روشن ) توانایی حضور مجدد و پر رنگی در عطر داشته باشند .
    به نوعی که خشونت، ته بوی ادویه ای و سبزی پررنگ و تند نعناع هندی با رایحه ی سبز ، ملایم ، کمی تازه و ظریف ریحان و نت های قلب عطر و گرمای فرحبخش نت نوشیدنی و نوعی ترکیب چوبی در پس زمینه تغییر خواهد کرد .

    فضای کلی : عطری ادویه ای ( بسیار سبک که از حضور ریحان ، فلفل سیاه ، بخش ادویه ای مانند نعناع هندی ، اسطخودوس و... حاصل خواهد شد ) چوبی ( ترکیب نت های چوبی و نعناع هندی ) سبز و تازه ( حضور ریحان ) کمی ملایم و شیرین ( نت نوشیدنی ) و ته بوی خفیف خاکی خواهد بود .
    نت های غالب : ریحان ، نت نوشیدنی ، نعناع هندی ، نت چوبی ( بدون ترتیب خاص )

    عطر برای آقایان و بهترین فصل استفاده فصل پاییز و سپس کمی زمستان و بهار خواهد بود ( بهترین فصل استفاده پاییز )
    محصول سال 2016

    * https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B1%D8%AA_%D8%AF%DA%A9%D9%88
    پیوست ها
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    17-اسفند-1395 03:21 ب.ظ
    فروش عطر جدید لالیک از تاریخ 95/12/16 در فروشگاه های شقایق آغاز گردید .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.