قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 06-شهریور-1395 12:09 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
تحليل ادكلن Paco Rabanne Pour Homme for men
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
سيد محمد علي قرشي
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:11


--
06-شهریور-1395 09:12 ق.ظ
    گاهي براي اينكه احساسي از گذشته ها را در خود زنده كنيم لازم است كه ادكلنهاي كلاسيك را بو كنيم ، آنهايي كه خيلي قبل تر از رايحه هاي جديد امروزي مون ، استفاده و استنشاق ميكرديم .
    پاكو رابانا پورهوم يك ادكلن كلاسيك با رايحه صابوني- خزه اي - رزيني است و از نوع ادكلنهاي باربر شاپ ( آرايشگاهي ) محسوب مي شود . شيشه اين ادكلن ، سبز بلوري و شفاف و بسيار زيبا است . نوشته هاي سفيد رنگ روي شيشه ، رايحه اي با طراوت و سبز و تميز و شادي بخش را نويد ميدهد و براي كامل مردان ، بسيار دلنشين و جذاب و مناسب است. قدمت اين ادكلن براي بنده به زمان هايي كه آراميس و آزارو خيلي توي بورس بودند بر ميگردد .
    پس از اسپري كردن ، با رايحه اي سبز گياهي و نسبتا تلخ و با طراوت و بويي قوي از رزماري و مريم گلي ، كه كمي تاريك به نظر ميرسد ، در زمينه اي چوبي ، روبرو خواهيم شد . رايحه اي قوي و مردانه و زمخت كه بسيار جذاب است. پس از چند دقيقه رايحه غالب لاوندر با بويي تميز و نرم و ملايم و صابوني به همراه تونكا و گل شمعداني ملايمي به مشام ميرسد. در مرحله بعد، عسل با شيريني ملايم خودش به مجموعه اين رايحه ها ، نرمي و لطافت لازم را ميدهد و رايحه كهنه و مونده و خاكي خزه بلوط با بيسي از مشك خود نمايي ميكند . در اين مرحله شدت رايحه ها فروكش كرده و شيريني و سبزي كمتري دارد و بسيار دلپذير و نرمتر است.
    هماهنگي و بالانس نتها در اين ادكلن به گونه اي است كه حس صابوني و تميزي و همچنين و سبز بودنش تند و زننده نيست و هر كدام به جاي خود و به مقدار لازم حضور دارند.
    اين ادكلن بيشتر براي فصول بهار و پاييز و زمستان مناسب است و ميتواند به عنوان ادكلني روزانه ، هر وقت كه نياز به رايحه اي تميز و شيرين و با نشاط داشتيد ، استفاده شود و به دليل رايحه سبز و با طراوت و صابوني اش ، شايد براي موارد كاملا رسمي مناسب نباشد.
    ماندگاري اين ادكلن بر روي پوست در حدود 5 - 6 ساعت و در ساعت اول ، از پخش رايحه اي خوب وسپس ، متوسط برخوردار است.
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    06-شهریور-1395 12:09 ب.ظ
    سلام
    اقای قرشی ممنون بابت ارائه شرح عطر متاسفانه هیچ وقت نتونستم این عطر رو تست کنم .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.