قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 11-دی-1278 12:00 ق.ظ توسط  Anonymous
شهر المپیک بیدار است ( Still Life in Rio Olfactive Studio )
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
02-مرداد-1395 04:34 ب.ظ
    الفکتیو استودیو Still Life in Rio را معرفی و ارائه میکند. احساس و شور جدید و متفاوتی از عطر که در سایه رفرنس قبلی Still Life نبوده و هویت مستقلی دارد . رویکردی متفاوت به مفهوم دو گانه Still Life که از طرفی به معنی تکنیکی رایج در حرفه عکاسی بوده که در آن نور پردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از طرفی دیگر به معنی زندگی آرام و مسالمت آمیز است .
    الفکیتیو استودیو دیدگاه خود را بر اساس مفهوم دوم و در شهر "ریو " پایه گذاری کرده است .
    ریو دو ژانیرو : شهر عجایب ، شهری جادویی که در هنگام طلوع آفتاب به اوج زیبایی خود می رسد . الفکتیو استودیو برای اولین بار است که مقصدی را برای خود تعیین کرده است ، اما با این حال باز هم رویکردش در خلق این عطر قطعا به رخ کشیدن هنر عکاسی است .
    چشم ها به منظره بی نظیری از خلیج جلب می شوند که توسط عکاس برزیلی Flavio Veloso به تصویر کشیده شده است . این عکس ، زیبایی شهر ریو را در زمانی خاص که آسمان ، رنگ طلایی خود را به همه جا تابانیده به نمایش می گذارد .عکاس هنگام سپیده دم به قله Corcovado ، جایی که مجسمه باشکوه مسیح در آنجا پیداست رفته و عکس نیز از همان جا گرفته شده است .
    این لحظه با شکوه ، سراسر قدرت است که این حس را به بیننده نیز القا میکند.
    Still Life in Rio منظره ای پر طراوت است که بیداری و سرزندگی را به تصویر می کشد . در این تصویر که عکاس به طرز هنرمندانه ای خلق کرده است ، توازنی خاص و دلپذیر بین منظره و اجسام وجود دارد ، مکانی احاطه شده توسط آب که طراوتش پوست را نوازش میکند .
    در منظره ای که پیش رو دارید ، تخته سنگ هایی عظیم ، کوه Sugarloaf در شهر ریو و خلیج Guanabara ، نور پردازی خیره کننده ، گستره زیبایی گیاهی ، قله شهر و بازتاب سراسری آفتاب در امتداد تراس به چشم می خورد . جذابیت بصری این تصویر احساسات شاعرانه را بر می انگیزد .
    ریو بیدار است . این انگیزه نو شدن همان چیزی است که Still Life in Rio قصد به تصویر کشیدنش را دارد.
    هنر نورپردازی در این اثر جدید می درخشد و در عین حال این عطر آفتابی در بهترین ترکیب نوری ارائه شده است .
    Still Life in Rio عجیب غریب و نورانی ، عطر جدید و منحصر به فرد است که با رایحه های یوزو ، زنجبیل ، نعنا و لیمو آغاز می گردد.
    در قلب این عطر ترکیب رایحه فلفل و آب نارگیل نهفته است .
    رایحه های پایانی این عطر را عرق نیشکر و رایحه صمغ درختی برزیلی تشکیل می دهند.
    طراح عطر : DORA BAGHRICHE
    پیش از علاقمندی به طراحی عطر و گذراندن دوره آموزشی انستیتو بین المللی ISIPCA ، رویای نویسندگی و خبرنگاری را در سر می پروراند . وی دوران کودکی خود را در بین شهر الجزایر و پاریس و در دو فرهنگ به همراه مادر بزرگ هایش که هر دو قنادان ماهری بودند سپری کرد .
    او خاطره شمیم بذر کاج ، دارچین و وزش نسیم میان درخت های بادام را در ذهن خود به یادگار دارد . کنجکاوی و علاقه او باعث شد تا با تعدادی هنرمند گمنام ملاقات کند . چندین تا از دوستانش موسیقیدان ، فیلم ساز و بازیگر هستند . برنامه زندگی او شامل سفرهای متعدد و متنوعی است . از بوته زارهای مدیترانه گرفته تا آسیا و نیویورک جایی که او مدتی در آنجا زندگی کرده و مطالب بسیاری نیز آموخته است .
    عکاس : FLAVIO VELOSO
    عکاسِ جوان برزیلی است که در سفرهای متعدد به برزیل مهارتهای بی شماری در حرفه عکاسی طبیعت کسب نموده است . وی علاقه مند به پیاده روی در پارک های ریو دو ژانیرو است . از همان سنین جوانی می دانست که عکاسی جایگاه ویژه ای در زندگی اش خواهد داشت.
    او در رشته زیست شناسی فارغ التحصیل شد که نقطه قوت دیگری برای دیدن طبیعت به شمار می رود .
    منبع : بروشور ارائه شده از طرف شرکت
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.