قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 20-خرداد-1393 02:54 ب.ظ توسط  7
HERMES
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
7
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:28


--
20-خرداد-1393 02:54 ب.ظ

    درباره سازنده و طراح عطر (برند)

    شرکت Hermes یک شرکت تولید وسایل لوکس و فشن است که در سال 1837 به وسیله Thierry Hermes ( تیری هرمس ) تاسیس شد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود بیشتر بر روی وسایل و لوازم سوار کاری متمرکز بود، ولی در طول زمان کم کم به سمت تولید کیف های دستی چرمی، روسری و متعلقات و ادکلن و محصولات فشن و مد پیش رفت.
    برای شرکت هرمس، وارد شدن به دنیای تولید ادکلن در سال 1951 صورت گرفت که در آن تاریخ این شرکت ادکلن Eau d'Hermes را وارد بازار کرد که وسیله Edmond Roudnitska ساخته شده بود و یکی از خلاقانه ترین ادکلن ها در تاریخ ادکلن در دنیا می باشد.
    ده سال بعد ادکلن Caleche متولد شد که اولین ادکلن زنانه تولیدی در این شرکت بود و به نوعی کاملا تایید کننده حضور شرکت هرمس در دنیای خلق و تولید ادکلن بود. از آن زمان به بعد ادکلن پشت ادکلن از این شرکت وارد بازار شده است که برخی از آن ها جزو ساخته های بزرگ ترین طراحان و ادکلن سازان در دنیا می باشد. با ورو Jean - Claude Ellena در سال 2004 به عنوان ادکلن ساز داخل این شرکت، یک قدم مهم و تعیین کننده برای این شرکت بود. او به عنوان یک هنرمند در دنیای بو ها و رایحه ها معروف بود و هنرمندی بود که به ماورای مرز ها مادی و عادی می رفت، او باعث شد که احساس استادی و تخصص وارد کار های شرکت هرمس شود.
    تقابل بین ادموند رودنیستکا و امیل هرمس ( نوه بنیانگذار این شرکت تیری هرمس )، باعث تولید ادکلن جدیدی با نام Eau d' Hermes شد که هم چنان هم به عنوان یکی از ادکلن های با شکوه در صنعت ادکلن سازی فرانسه مطرح است.
    در سال 1961، با تلاش و درخواست Jean - Rene Guerrand ( که داماد امیلی هرمس و بنیان گذار خط تولید ادکلن در شرکت هرمس بود ) ، ادکلن ساز معروف Guy Robert ادکلن Caleche را ساخت که واقعاً یک اثر هنری و بی نظیر بود که به سرعت باعث شد پس از آن شرکت هرمس به عنوان Equipage را ساخت که اولین ادکلن این شرکت برای مردان بود.
    اولین تلاش او به همراه Jean - Claude Ellena باعث شد که در سال 2003 ادکلن Un Jardin Mediterranee وارد بازار شود و بعد از آن در سال 2004 با یک برنامه و معرفی رسمی، او به عنوان ادکلن ساز رسمی و انحصاری این شرکت معرفی شود. از آن زمان به بعد، تمایل و علاقه شدیدی بین این طراح ادکلن و شرکت هرمس به وجود آمد که بلوغ این شرکت در زمینه تولید این ادکلن موید این موضوع می باشد. ژان کلود النا خالق و وارث به نوعی می توان گفت شجره نامه این شرکت است که دارای چهار اصل و ساختار کلی در زمینه علم و احساس بویایی می باشد : ادکلن ها، ادکلن های باغی، ادکلن های خاص و منحصر به فرد و مجموعه ادکلن های Hermessence ( اسانس های هرمس )
    شرکت طراحی و تولید ادکلن هرمس بنا بر بانک داده های ادکلن ما دارای 54 ادکلن است. شرکت هرمس یک شرکت قدیمی و کهنه کار می باشد. که اولین نسخه از ادکلن های این شرکت در سال 1951 تولید شده است و جدید ترین ادکلن این شرکت هم در سال 2013 وارد بازار شده است. شرکت تولیدی ادکلن هرمس با همکاری ادکلن ساز های معروفی مانند Maurice Roucel, Jean-Claude Ellena, Bernard Bourjois, Maurice Maurin, Francois Maurin, Jean-Louis Sieuzac, Guy Robert, Fabrice Pellegrin, Jean Guichard, Ralf Schwieger, Nathalie Feisthauer, Edmond Roudnitska, Francoise Caron, Olivia Giacobetti, Akiko Kamei و Gilles Romeyادکلن های خود را تولید می کند.
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.