قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-خرداد-1393 04:28 ب.ظ توسط  7
ELIZABETH AREDEN
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
7
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:28


--
05-خرداد-1393 04:28 ب.ظ
    لیزابت آردن (Elizabeth Arden) نام یک شرکت عطرسازی، آرایشی و پوستی آمریکایی است که در سال 1910 توسط طراح کانادایی آن Florence Nightingale Graham تاسیس شد. گراهام از الیزابت آردن بعنوان نام حرفه ای و نیز نام شرکتش استفاده کرد. اولین تمرکز این شرکت تولید لوازم آرایشی و زیبایی پوست بود، و آنها اولین دفتر خود را به نام Red Door Spa در منهتن باز کردند و همزمان با توسعه کار در دو شهر دیگر دنیا نیز نمایندگی تاسیس نمودند.
    الیزابت آردن در زمینه تولید محصولات آرایشی زنان خلاق بود مثلاً تولید محصولات آرایشی زنانه برای چشم در آمریکا و پیشتازی در این عرصه. اولین عطر تولیدی این شرکت Blue Grass نام داشت که در سال 1934 معرفی شد.
    الیزابت آردن زمام مدیریت شرکت خود را تا سال 1966 بر عهده داشت اما در همان سال از دنیا رفت. در آخرین روزهای قرن بیستم، این شرکت چند دست منتقل شد، و در نهایت در سال 2003 به FFI واگذار شد که نام معروف الیزابت آردن را برای شرکت خود انتخاب کردند.
    این شرکت همچنان به تولید محصولات آرایشی و زیبایی پوست ادامه می دهد و تمرکز خود را به عطریجات معطوف ساخته و موفق شده است تا لیستی طویل از عطر را تحت برند خود و نیز دیگر عطرها را تحت نام طراحان و افراد مشهور ایجاد کند. بسیاری از شعبات Red Door Spas همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند، و این شرکت با معرفی عطر Red Door در سال 1989 نام خود را در تاریخ ثبت کرده است.
    شرکت الیزابت آردن تاکنون 43 عطر را در سبد تولیدات خود دارد. الیزابت آردن نام یک مزون عطرفروشی قدیمی می باشد. اولین عطر آن در سال 1956 و جدیدترین آن در سال 2013 تولید شده است. عطرهای الیزابت آردن با همکاری عطرسازانی مانند Ann Gottlieb, Olivier Gillotin, Marypierre Julien, Yann Vasnier, Antoine Lie, George Fuchs, Francis Kurkdjian, Rodrigo Flores-Roux, Claude Dir, Carlos Benaim, Loc Dong, Jean-Marc Chaillan, Claire Cain, Laurent Bruyere, Clement Gavarry, Sophie Labbe, James Krivda, David Apel و Sophia Grojsman تولید و عرضه می شود.
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.