قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 12-خرداد-1395 04:00 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
تحليل ادكلن Yatagan Caron for men
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
سيد محمد علي قرشي
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:11


--
12-خرداد-1395 03:23 ب.ظ
    اين ادكلن را در نوجواني تجربه كرده بودم و حالا بعد از 30 سال ، دوباره تجربه اش كردم. رايحه اين ادكلن طوري است كه لازم است چندين بار و در شرايط مختلف تست شود. رايحه اش پيچيده است و به راحتي نميشه اون رو توصيف كرد.
    اونهايي كه دنبال رايحه خاص و نيش ميگردن ، لازم نيست خيلي زياد هزينه كنن چون رايحه اين ادكلن بقدري خاص هست كه بهتر بود به عنوان يك كار نيش ، معرفي بشه. ياتاقان از اون ادكلنهايي نيست كه چند تا اسپري حسابي به خودمون بزنيم و بريم بيرون و منتظر بازخورد مثبت ديگران باشيم بلكه اونو بايد كاملا با احتياط در حد يك اسپري بزنيم و تازه بعد از يك ساعت بريم بيرون .
    بوي ياتاقان ، كثيف و تا حدي تند و زننده و تعجب برانگيز است . رايحه كلي اين ادكلن رو ميشه رايحه اي بسيار تلخ و تا حدي ترش و گس گياهي دانست كه به همراه رايحه گرم بخور و چرمي تلخ و همچنين حس خاكي و كهربايي و مشكي كه سر تاسر عطر برجسته است. همچنين بوي با طراوت كاج و نتهاي سبز و گياهي تند و تيز و رايحه دودي و رزيني ، از مشخصات رايحه هاي اين ادكلن هستند.
    شروع رايحه ها بلا فاصله بعد از اسپري كردن بصورت رايحه اي نيرو بخش گياهي كه كاملا تلخ و خشك است با حسي تند و تيزمشروبي ، به مشام ميرسد . سپس رايحه رزيني گالبانوم كه عمق رايحه رو زياد ميكند و رايحه تند اسطوخودوس كه كمي با شيريني خود تندي رايحه رو كم ميكند و بعد از اون رايحه هاي زيباي ريحان و نعنا كه چندان هم شاداب و با طراوت نيست ، خود نمايي ميكنند.
    بعد از حدود يك ساعت كه تندي رايحه ها فروكش كرد در نت مياني رايحه برجسته كاج و نعنا هندي ظاهر مي شوند.
    پس از حدود 3 ساعت در حالي كه هنوز نتهاي سبز به مشام ميرسند ، نت هاي پايه بصورت روشن و پر انرژي ، با بوي مشك و كثيف و بوي حيواني كاستريوم كه بر كل تركيب رايحه ها برتري دارد و همچنين رايحه تلخ چرمي به همراه رايحه دودي بخوري ملايمي كه به گرمي و عمق رايحه اضافه ميكند ، به مشام مي رسد.
    تغيير نتهاي اين ادكلن در هر مرحله حتي با شروع تندي كه باعث سوزش بيني ميشه ، زيبايي خودش را دارد.
    ماندگاري اين ادكلن روي پوست تا 8 ساعت است و پخش بويي متوسط دارد .
    با توجه به بوي بسيار خاص و شيشه ساده و زيباي اين ادكلن و همچنين قيمت بسيار مناسب آن ، تهيه آن به خاص پسندها پيشتهاد ميشود.
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    12-خرداد-1395 04:00 ب.ظ
    با سلام
    اقای قریشی ممنون از شرح و بررسی شما برای این عطر ... بله عطری با رایحه ی خاص که هنوز هم شاید بعد از 40 سال رایحه ی خاصی داشته باشد .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.