قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 21-اردیبهشت-1395 11:43 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
دختری شاداب و جوان در آرزوی زنی با اراده و قدرتمند, Amethyst Eclat Amethyst
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
21-اردیبهشت-1395 11:43 ق.ظ
    وقتی دختر نوجونی بودم پر از انرژی، شاد و سرخوش مثلِ " مریدا " * بودم . تو این فصلِ سال تو باغِ پدرم اگر کسی دنبالِ من بود زمین رو نگاه نمیکرد ، بلکه باید روی درخت ها دنبال من میگشت ، فصلِ توت ها که میشد من همیشه لباس هام گل گلی میشدن ، و مامانم که تو باغ نشسته بود همیشه میگفت ، مواظب باش لباسات رنگی نشن ، رنگِ شاه توت از لباس هات سخت پاک میشه. اون همیشه تو باغ یا کتاب میخوند و یا قدم میزد و همیشه از رایحه ی خوش گلها حرف میزد و من در تعجب بودم که چطور رایحه ی گل ها رو احساس نمیکنم ، با شاه توت ها اول لب هام رو گلی میکردم و این طعم ترشُ شیرین شاه توت ها برای من اول با سرخی لب هام همراه بود و سپس طعم اون و بعد رایحه ی اونها ، این رایحه خنک ، ترش و شیرین با اون دونه های ریز که رو لب هام میموند با نسیمِ خنکی که از میان شاخ و برگِ درخت ها ته بویی خاکی رو به همراه داشت باعث میشد که این رایحه ی لطیف و خنک من رو مست خودشِ میکرد .

    وقتی صورتم رو در حوضِ آب میخواستم بشورم ، رایحه خوش انواع توت هایی که خورده بودم و رنگ بنفشِ لب هام که از شاه توت ها باقی مونده بود تو تصویر آینه حوضِ آب همچون سنگ آمتیس** تو خنکی و آبیِ کف حوضِ آب باعث آرامش و اطمینان خاطرِ عجیبی در من میشد ...

    الان سال ها از اون زمان گذشته و من خودم مادر شدم ، الان تو همون باغ من فقط رایحه ی گل ها رو احساس میکنم مثل مادر خودم ولی من علاوه بر رایحه ی گل ها هنوز اون حسِ خوب آمتیست رو در درون خودم احساس میکنم ، با درخششی بیشتر و زنانه تر همچون آمیتیس اکلت .


    آمیتیست :
    آمتیست از لالیک عطری میوه ای ، شاداب و تازه با رایحه ای ترش و شیرین که شیرینی در این عطر غالب بوده و از رایحه ترشی در پس زمینه عطر جهت خنک نمودن رایحه و کم کردن شیرینی عطر و دادن حس تازگی و طراوت به عطر مورد استفاده قرار گرفته است . رنگ بنفش شیشه این عطر و نام آن که از نوعی سنگ کوارتز گرفته شده که در انرژی درمانی و ... موثر بوده ( لینک پیوست ) و شاید این قدرتِ آرامش بخش و انرژی های مثبت آن در رایحه ی این عطر نیز مستتر باشد .
    نکته جالب این عطر رایحه خاص آن است که در عین اینکه خاص بوده و در میان خانم ها طرفداران زیادی داشته با این حال به صورت عمومی منتشر نشده است ، این تضاد جالب این عطر را به گزینه ای مناسبی تبدیل کرده ، همچنین قیمت مناسب ، در کنار کیفیت ارائه شده نکته برجسته دیگر این عطر می باشد .


    آمتیست اکلت :
    نسخه جدید این عطر بعد از 7 سال از تولید نسخه اولیه در سال 2014 ارائه گردید ، در این نسخه کمی از تند و تیزی و شادابی اولیه عطر و فضای میوه ای آن کاسته شده و عطری ملایم تر با پس زمینه ی گلی ارائه گردیده است ، ولی همان حس و حال و شادابی نسخه اولیه را دارا می باشد با فضایی ملایم و کمی پرداخت شده و نرم و ِگرد شده .
    شاید بتوان امتیست نسخه سال 2007 را در دختری جوان و شاداب و پرجنب و جوش دید ، و نسخه امتیست اکلت همان دختر جوان در حالی که اکنون به زنی جوان ، بالغ ، قوی و با اراده ای تبدیل شده ، ولیکن ، همان حس و حال و شادابی را در نهان خود احساس میکند .
    پیشنهادِ فصل بهار( بیشتر ) و تابستان برای خانم ها مصرف روزانه

    + merida نام شخصیت انیمیشن بلند brave برنده جایزه اسکار
    ++ https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%B3%D8%AA

    http://www.shaghayegh2.co...%D9%86/ProductId/395

    http://www.shaghayegh2.co...D9%86/ProductId/2060





    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.