قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-فروردین-1396 12:07 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
ُسحرگاه در سویل Seville a l'aube L`Artisan Parfumeur
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
08-آبان-1394 12:02 ب.ظ
    وقتی با آثار عطاران بزرگ مواجه میشیم , همیشه باید به دنبال نوعی تصویر , فکر , فضا و... باشیم , چرا که بدون دلیل هیچ عطری رو خلق نمیکنند .
    سحرگاه در زیر درخت بسیار بزرگ پرتغال با رایحه سفید و پاک شکوفه های پرتغال در کنار شمع هایی که تمام شب را بیدار بوده و برای روشنایی ما , با سوختن جان خود باعث بیداری ما شده اند .
    سحرگاهی در هفته مقدس * در شهر سویل
    در شروع رایحه این عطر با رایحه ای سبز و تازه مثل برگ مرکبات برش خورده اشنا میشیم ( سبز , تلخ , برنده ) کمی هم حس سبز ملایم در کنار این رایحه برگ مرکبات احساس میشه ,که باعث میشه از تندی و تلخی اون کاسته و کمی رایحه سبز و تلخ را متعادل کرده , به آهستگی و بسیار شفاف رایحه گلی بسیار لطیفی , ملایم , شفاف و نرمی احساس میشه که ( شکوفه مرکبات ) با کمی حس گلی و تیزی همراهی میشه بطوری ک کمی از نرمی رایحه گل سفیذ کاسته شده و باعث میشه رایحه گل در تضاد با این رایحه خودش رو بهتر نشون بده .
    رایحه گلی سفید با حجم نسبتا زیادی از رایحه شیرین عسل مانند (موم عسل ) با کمی حس چرب مانند و کمی حس دودی تحت تاثیر قرار میگیرد و رایحه ای گلی و شیرین خاصی را بوجود می آورد , در این مرحله تقریبا عمر عطر به پایان رسیده ولی ترکیب ارائه شده دارای نکات بسیار ظریف و زیبایی است .
    رایحه گلی : رایحه گلی ( نرم , لطیف , تازه , با کمی حس شیرین و کمی پودری ) ارائه شده که در ترکیب با فضای شیرین و شمع مانند کمی گرفته و مغموم به نظر می رسد که عطار با ترکیب رایحه سبز برگ مرکبات و اسطخودس در پس زمینه این فضای شیرین سعی , در ایجاد حس تازگی و خطی تلخ و سبز بسیار ظریف و زیبایی در تمام طول عطر شده .
    رایحه شیرین خاص : به نظر می رسد عطار با ترکیب موم عسل و انواع صمع , سعی در تهیه رایحه ای , شبیه رایحه مداد شمعی یا شمع ذوب شده که شعله آن در اشک های ذوب شده شمع در حال خاموش شدن و دود کردن ( حس دودی بسیار خفیف است ) است را داشته . این ترکیب شیرین از طرفی باعث قوام و کمی پر رنگ شدن فضای شیرین و گلی اثر شده ( حس لطافت و تازگی گل همانطور که قبلا گفته شد از بین نخواهد رفت ) و از طرفی رایحه شمع مانند و دودی را ایجاد خواهد کرد ( تا فضای مورد نظر عطار ایجاد شود )
    در واقع ما در سحرگاه در زیر درخت بسیار بزرگ پرتغالی هستیم در کنار شمع هایی که تمام شب را بیدار بوده برای روشنایی ما , با سوختن جان خود باعث بیداری ما شده اند . ( سحرگاهی در هفته مقدس در شهر سویل )
    فضای کلی اثر : گلی , سفید نرم و لطیف - شیرین ملایم , نرم , تازه
    بدون تست خریداری نفرمایید
    این عطر مناسب فصل بهار و اوایل تابستان و اوایل پاییز در صورت سرد نبودن هوا می باشد .
    عطر برای خانم ها و آقایان طراحی شده ولی سبک و رایحه عطر بیشتر به سمت زنانه می باشد .
    محصول سال 2012
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87_%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3

    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    05-فروردین-1396 12:07 ب.ظ
    این اثر خاص گلی به دوسداران شکوفه پرتغال ، اقای برتراند دوشافور و شهر سویل اسپانیا پیشنهاد میگردد . تجربه ای خاص و متفاوت از شکوفه پرتغال در کنار موم عسل ... از عطاری متفاوت که شما را به شهر سویل خواهد برد .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.