قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 12-تیر-1395 11:00 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
فروشگاه شقایق در سال 93
 4 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
17-فروردین-1394 08:24 ق.ظ
    در سال 93 فروشگاه شقایق با راه اندازی سایت فروش اینترنتی سعی در ارائه خدمات فروش الکترونیکی عطر با کیفیت و شرایط مورد نظر مخاطبان دنیای عطر و در ادامه محصولات آرایشی و بهداشتی را آغاز نمود .
    سیاست کلی فروشگاه در سال 93 پس از راه اندازی سایت اینترنتی و آگاهی و ارتباط بیشتر از طریق سایت با مخاطبان در سراسر کشور به این نتیجه رسید که نیاز شدید مخاطبان در تهیه و تست عطرهای مختلف و خاص می باشد . به همین منظور و در پی تامین نیاز مخاطبان عزیز از اواخر سال 92 و اوایل سال 93 اقدام به هدف گذاری جدیدی ب شرح زیر نمود.
    1- عدم دسترسی به سمپل های خارجی عطرها به علت قیمت زیاد ، عدم ارسال مایعات و هزینه حمل و ارسال بالا به ایران یکی از مشکلات عمده دوست داران عطر می باشد . در این زمینه فروشگاه در قدم اول اقدام به تهیه شیشه های کوچک ارزان قیمت با سایز کوچک نمود تا در هنگام خرید عطر ، خریداران محترم امکان تست سایر رایحه ها و عطرهای مورد نظر خود را نیز داشته باشد .
    با توجه به اینکه این روش کمی غیر حرفه ای و موقت بوده ، در آینده با تهیه شیشه های بهتر و با کیفیت در سایز های متنوع 5 تا 10 میل اقدام به تهیه سمپل و فروش آن برای مخاطبانی که تمایل به خرید سمپل عطر در سایز های کمی بزرگتر دارند را فراهم نماید .
    این اقدام ( ارائه سمپل ) با استقبال مخاطبان خاص دنیای عطر همراه بود به نحوی که تعداد بسیار زیادی از مخاطبان حتی تمایل به خرید این سمپل های رایگان را داشته اند .
    2- در مرحله بعد ، با توجه به تغییرات روز افزون دنیای عطر و رایحه ها از اوایل قرن جدید و رکود و عدم توانایی ارائه محصولات جدید , رایحه های متنوع توسط برندهای دیزاینر یا پایه بازار و رشد برندهای خاص یا نیش در ارائه رایحه های متفاوت ، جدید ، مدرن و تشخیص نیاز مخاطب دنیای رایحه و تغییر سمت و سوی بازار در این راستا فروشگاه شقایق نیز جهت تامین نیاز مخاطب و دوست داران دنیای رایحه در اولین قدم در ابتدای سال 93 با ارائه محصولات با کیفیت ، هنری و فوق العاده serge lutens این مهم را آغاز نمود . و این روند در طول سال ادامه پیدا کرد به نحوی که در پایان سال 93 با ارائه بیش از 15* برند و 100 نوع عطر و رایحه جدید و نیش ادامه پیدا کرد .
    این فروشگاه با افتخار در سال جدید همچون سال 93 در ارائه و معرفی برندهای محصولات برگزیده دنیای عطر ادامه خواهد داد و در این بین با معرفی ، اطلاع رسانی سریع و بروز محصولات پایه بازار سعی در تامین نظر نیاز کلیه مخاطبان خود خواهد نمود .
    1- Serge Lutens
    2- odin
    3- Terry de Gunzburg
    4- mark baxton
    5- brecourt
    6- Les Liquides Imaginaires
    7- Lorenzo Villoresi
    8- Stéphane Humbert Lucas 777
    9- Frederic Malle
    10- Tauer Perfumes
    11- Profumi del Forte
    12- Grossmith
    13- frapin
    14- volnay
    15- Neela Vermeire Creations
    16- vero
    ,.....
    Aboutalebi
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:10


    --
    18-فروردین-1394 02:03 ب.ظ
    بسیار عالی
    یعنی ما میتونیم دکانت از انواع و اقسام عطرهای مختلف بگیریم از فروشگاه؟
    مدیر سایت - Administrator
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    19-فروردین-1394 11:02 ق.ظ
    اقای ابوطالبی در فکر تهیه شیشه مناسب در سایز مناسب جهت این کار هستیم ، البته همه عطرها نه ولی اکثر عطرها چرا احتمالا امکان پذیر خواهد بود .
    علی جهان
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:2


    --
    10-تیر-1395 10:05 ب.ظ
    سلام حضور شما
    ببخشید این تاپیک به کجا رسید و عملی شد یا نه ؟
    الان بنده مدتی شهرستان هستم بخاطر مسائل کاری و این موضوع میتونه کمک بسیاری به امثال بنده بکنه اکه بشه دکانت از عطرها رو توی سایت مثلا در ظرف های 2 میلی لیتری سفارش داد
    ممنون
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    12-تیر-1395 11:00 ق.ظ
    با سلام
    در حال حاضر متاسفانه خیر ، تاکنون شرایط فروش سمپل مهیا نگشته است .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.