قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 08-اردیبهشت-1393 10:03 ب.ظ توسط  عطر و ادکلن شقایق ۲
معرفی شرکت Aigner
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
عطر و ادکلن شقایق ۲
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:1


--
08-اردیبهشت-1393 10:03 ب.ظ
    Etienne Aigner AG نام یک فروشگاه کالاهای لوکس است که در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. این برند که در سال 1949 توسط اتین اگنر تولید شده در سراسر دنیا به دلیل کیفیت و استادکاری در تولید انواع کیف دستی، کیف پول و متعلقات مربوطه، و نیز به خاطر چرم مشکی و قرمز محصولات آن شناخته می شود؛ این چرم رنگ شراب سرخ کیانتی را تداعی می کند.
    اتین اگنر در سال 1904 در مجارستان به دنیا آمد و کار خود را بعنوان صحاف کتاب در پاریس در سال 1926 آغاز کرد. مهارت او با چرم بسیار معروف شد و او به تدریج از صحافی کتاب به ساخت کیف ها و کمربندهای با کیفیت برای طراحان برتری از جمله Christian Dior روی آورد. اگنر در فرصتی که بدست آورد در سال 1949 به نیویورک رفت و کالاهای دست ساز و چرمی خود را در خارج از آپارتمانش می فروخت. کالاهای موسوم به Mandy از جنس چرم مشکی و قرمز تولید می شد و این تمام آن چیزی بود که او در آن دوران قادر به عرضه بود. سایه قرمز رنگ روی چرم مورد استفاده وی همچون لوگوی «A» سرانجام بعنوان برند و امضای وی بر روی کالاهای تولیدی اش رخ نمود.
    در سال 1959، اگنر اولین نمایشگاه خود را در خیابان 5 افتتاح کرد. ترکیب چرم با دیگر پارچه ها – پوشال،‌ کتان ... در دهه 1990 باعث شد تا کیف های دستی وی برای خانم های شیک به یک کالای «واجب» تبدیل شود. او خیلی زود با سیل انبوهی از سفارشات خرده فروشان معروف دنیا روبرو شد.
    لوگوی برند این طراح – که حرف A را به شکل نعل اسب طراحی کرده بود – نشان دهنده تاثیر روزافزون تم های اسب سواری در این مجموعه می باشد.
    در سال 1965، اگنر مجوز محصولات خود را به یک تاجر آلمانی بنام Heiner H. Rankl داد و تجارت جهانی اتین اگنر با سرعت هر چه بیشتر رشد می یافت.
    در دهه های 1970 و 1980 اتین اگنر محصولات دیگری را مانند شال های ابریشمی، لباس، ساعت، جواهرات و عطرهای مردانه و زنانه را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
    اتین اگنر در سال 2000 در سن 95 سالگی از دنیا رفت. شرکت او همچنان به عرضه کیف های دستی و کالاهای کوچک چرمی در دنیا می پردازد و دفتر مرکزی آن در مونیخ در سال 2002 افتتاح شده است. امروزه محصولات این شرکت در 49 کشور و بیش از 438 فروشگاه خرده فروشی عرضه می شود.
    اولین عطریجات شرکت، زنانه و مردانه، در سال 1975 عرضه شد. بسیاری از عطرهای تولیدی اتین اگنر دارای یک نوت چرم یا تم چرم/جیر بنام و با بسته بندی این شرکت می باشند. این شرکت با عرضه عطر 2011’s Revolutionary جدیدترین و مدرن ترن عطر را روانه بازار کرده است. عطرهای این شرکت اکنون با همکاری شرکت عطرسازی اسپانیایی Puig عرضه می شود.
    اتین اگنر در حال حاضر 34 عطر را تولید و عرضه می کند. اولین عطر آن در سال 1975 و جدیدترین آن در سال 2012 تولید و عرضه شده است.
    www.shaghayegh2.com
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.