عطر زنانه با پخش بوی عالی
سهیل صمدی

عطر زنانه با پخش بوی عالی

 

اثرگذاری عطر بر روح و روان

هر چیزی که در دنیای پیرامون ما انسان‌ها وجود داشته، مسلما روی روح و روان ما نیز اثرگذار است. معمولا همه ما انسان‌ها دوست داریم همیشه خوش بو باشیم و از عطر های ماندگار و خوش بو و استفاده کنیم؛ البته از نظر کارشناسان تنها نکته مهم در کیفیت عطر‌های زنانه خوش بو بودن و ماندگاری بالای انها نیست و عوامل دیگری مانند خلوص رایحه‌ها، ترکیبات هارمونیک آکوردها، کنش و واکنش‌های مناسب در برابر محرک‌های محیطی و بقیه عواملی از این دست، شاخصه‌هایی هستند که در افزایش کیفیت عطر نقش بسیار بسیار مهمی دارند در ادامه میخواهیم در مورد انواع عطر زنانه با پخش بوی عالی بپردازیم.

عطر زنانه با پخش بوی عالی

اگر به عنوان یک خانم قصد خرید عطر زنانه با پخش بوی عالی را دارید، حتما باید به سمت عطرهایی با غلظت ادوپرفیوم یا پرفیوم بروید و به این نکته دقت داشته باشید که عطرهای زنانه با غلظت ادوتویلت، حتی اگر رایحه‌ای از ترکیب نت‌های گرم و شیرین داشته باشند، باز و باز هم به اندازه ادوپرفیوم‌ها ماندگاری طولانی مدت و قابل قبولی را نخواهند داشت.

تاثیرات عطرها بر روان انسان

بشر از سه هزار سال پیش به تاثیر عطر بر روحیه انسان و خواص درمانی گیاهی انها پی برده و از آن در درمان بیماری ها استفاده کرده است؛ شناخت تاثیر عطر بر روحیه انسان یکی از موضوعات مهم و داغی است که بسیاری از محققان در حال حاضر بر روی ان تمرکز کرده اند. با استشمام کردن رایحه بعضی از عطرها گاهی به یاد خاطرات گذشته می‌افتیم که همین میتواند تاثیرات بسزایی بر روی روان انسان ها بگذارد.

آروماتراپی چیست؟

در قدیم در طب سنتی با کمک رایحه‌ها، روش‌های درمانی بسیاری را برای روان و اعصاب استفاده میکردند. این طب کم کم بسیار پیشرفت کرد و نام اروماتراپی جا افتاد. اثراتی که رایحه‌ها روی قوی‌ترین حس انسان‌ها، یعنی حس بویایی می‌گذارند، فوق‌العاده است. تاثیرات مثبت و منفیی که عطر ها روی انسان ها می‌گذارند بستگی به ویژگی های خود انسان دارد. به عنوان مثال اگر عطری اثر منفی بر روی فردی می‌گذارد مربوط به بخش بد تاثیرگذاری رایحه آن عطر است.

انواع عطرهایی که مشکلات را از بین میبرند

درمان بعضی از بیماری ها و یا حس های ناخوشایند میتواند با خریدعطر زنانه با پخش بوی عالی مناسب حل شود و اگر شما از علائم زیر برخوردار هستید مطمئن شوید که در عطری که انتخاب میکنید گیاهان نام برده به کار رفته باشند. بعضی از گیاهانی را معرفی خواهیم کرد تاثیرات بسیار زیادی بر روح و روان انسان‌ها می‌گذارند و این تاثیرات آنقدر مفید است که نمی‌توان از آن‌ها غافل شد.

گیاهانی که باعث بهبود پرخاشگردی میشوند

  1. گل رز
  2. یاسمن
  3. چوب صندل
  4. سدر
  5. شمعدانی
  6. اکالیپتوس
  7. گلاب

گیاهانی که باعث بهبود تقویت حافظه می‌شوند

  1. ریحان
  2. نعناع
  3. مرکبات
  4. پونه
  5. فلفل قرمز
  6. مریم گلی
  7. دارچین
  8. رزماری 

گیاهانی که باعث بهبود ارامش می‌شوند
  1. گیاه اسطوخودوس
  2. گل یاسمن
  3. کاج

معرفی عطر های زنانه با پخش بوی بالا

در ادامه میخواهیم چند عطر زنانه با پخش بوی عالی به شما عزیزان معرفی کنیم:

 عطر زنانه تروساردی  TRUSSARDI DONNA

این عطر یک عطر شرقی گلی است که رایحه ی معتدل و شیرین دارد و استفاده از این عطر در همه ‌ی فصل های سال پیشنهاد می‌شود. این عطر یک عطر بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. رایحه شیرین این عطر آرامش زیاد و تمرکز بالا را به خانم‌های هدیه می کند که میتواند نقطه مثبت این عطر باشد 

نت های این عطر به ترتیب:

  1. گلاب، سیب سرخ، نارنگی ماندارین، سرخالو
  2. فریزیا، گل نخود، مگنولیا، یاس، گاردنیای یاسمنی
  3. وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، مشک، لوبان، کهربا

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس VICTORIA SECRET NOIR TEASE

این عطر زنانه یکی از کار های فوق‌العاده کمپانی ویکتوریا‌ سکرت می‌باشد که با رایحه معتدل و شیرین با گروه بویایی گلی تولید شده است و بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است که میتواند یکی از نقاط مثبت این عطر باشد

نت ‌های این عطر به ترتیب :

  1. گلابی ، سیب سرخ ، نارنگی ماندارین ، سرخالو
  2. فریزیا ، گل نخود ، مگنولیا ، یاس ، گاردنیای یاسمنی
  3. وانیل ، پرالین ، چوب صندل سفید ، لوبان ، مشک ، کهربا
  4. خرید ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس

 عطر کوکو مادمازل CHANEL COCO MADEMOISELLE

 این عطر زنانه با پخش بوی عالی در سال 2001 توسط برند شنل روانه بازار شد و این عطر در سال 2008 برنده جایزه fifi award شد . رایحه عطر کوکو مادمازل یک عطر زنانه معتدل و صد درصد شیرین است و باعث ایجاد انرژی مثبت در فرد می‌شود . این عطر یکی از ماندگار ترین عطرهای زنانه نامبرده شده است و یکی از محبوب ترین عطر‌های جهان است.

عطر کالوین کلین ایفوریا CALVIN KLEIN EUPHORIA

کالوین کلین ایفوریا یک عطر بسیار بسیار محبوب است و ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارد و یک عطر کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.

 یکی از نقاط مثبت این عطر بعد از قیمت مناسبش ظاهر بسیار شیک و جذاب این عطر است و این عطر با رایحه شیرین و گرم تولید شده است که یکی از عطرهای زنانه با پخش بوی عالی نامبرده شده است . این عطر سرشار از انرژی خوب و نشاط آور است.

 

سوالات متداول عطر زنانه با پخش بوی عالی

  • عطر‌ها تاثیراتی بر روان انسان ها می‌گذارند؟
    بله یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روان انسان ها عطر ها هستند که در حال حاضر محققان بسیار بر روی این مطلب وقت میگذارند
  • عطر هایی که قیمت پایینی دارند کیفیت کمی دارند؟
    خیر مسلما هر عطری که قیمت پایینی دارد کیفیت پایینی ندارد البته باید توجه کرد که عطرمورد نظر فیک ویا تقلبی نباشد
  • اروماتراپی چیست؟
    از قدیم در طب سنتی روش های درمانیی با کمک از رایحه‌ها استفاده شده است که با گذر زمان این طب کم کم بسیار پیشرفت کرده و نام اروماتراپی را گرفته است.

 


 

مطلب قبلی عطرهای اقتصادی
مطلب بعدی عطر امضا و نحوه انتخاب آن
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته