قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 14-اسفند-1393 01:23 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Nevermore Frapin for women and men
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
14-اسفند-1393 01:23 ب.ظ
    این هفته با اضافه شدن محصولات frapin به مجموعه فروشگاه ، عطر انتخابی من هم از این برند بود . از این سری 3 اثر برای من جالب بود و در انتخاب ما بین انها دچار شک بودم هر کدام از این 3 اثر انتخابی من دارای ویژگی هایی خاص بودند در نهایت nevermore بعلت علاقه به نت های الدئیدی را انتخاب کردم .
    نت های الدئیدی معمولا در عطر های قدیمی با رایحه ای ترش و نشاسته ای با ته بوی تمیزی ( صابونی ) که با ترکیب با نت هایی مانند خزه بلوط به رایحه ای خاکی ، تلخ ، صاف و برش خورده ای دارد که در عطرهای زنانه عموما با ترکیبی از مجموع گلها در نت های میانی کمی ملایم و شیرین شده است .
    در این عطر و عطرهای جدید که عطار از نت الدئیدی استفاده میکند در ترکیب با صمغ ها ، ادویه ها و ... نت الدئیدی تغییر رایحه میدهد و رایحه ای جدید و نو از خود ارائه میکند.
    در شروع رایحه این عطر نت الدئیدی با رایحه ای ترش و سبز و دودی آغاز میشود ، رایحه ای ترش و تیز و تند همچون وقتی که ظرف سرکه ! را باز میکنید ، رایحه ی ترش و گاز دار و تند به مشام میرسد
    حالت ترشی الدئید ها در این اثر هیچ شباهتی به نت عطر های کلاسیک ندارد و رایحه ای بسیار خاص از الدئید را ایجاد میکند ، حالت گاز دار عطر به رایحه ای ادویه ای و تند مثل فلفل سیاه تبدیل میشود . ( یعنی رایحه ای ترش ، تند ، ادویه ای و کمی دودی ) سپس از حجم و قدرت الدئید ها و نت ادویه ای کاسته شده و نسیمی خنک از رایحه رز به مشام میرسد .
    پنجره باز و هجوم ناگهانی باد باعث پرواز پرده های بلند پنجره تمام قد اتاق قدیمی شد تابش خورشید همانند انعکاس ناگهانی نور توسط آينه چشم ها را رنجور میکرد ، این روح باد است یا روح پرتو خورشید و یا روح رنج که باعث پرواز پرده های اتاق شده بود . پرده ها همچون ارواحی اسیر در سقف اتاق در تلاش برای رهایی و صدای فریادشان بسان سایه هایشان در تمام اتاق شنیده میشد . به راستی پایان یک عشق یعنی شروع یک مرگ ...
    در ادامه با شروع رایحه رز از ترشی و حالت تند ادویه ای اثر کاسته شده و رز با حضور خود عطر را به سمت یک تعادل نسبی هدایت میکند .
    حالت کلی عطر رایحه ای جدید از نت الدئیدی با ته بویی ادویه ای و رایحه ای ملایم از رز که ترکیب ملایمی از ترشی خاص الدئیدی با رایحه ای ملایم گلی و کمی ته بوی ادویه ای .
    لحظات خاص عطر در ابتدای شروع رایحه گل رز در زمانی که نت ادویه ای ضعیف و رایحه ملایم و ظریفی از رز آغاز می شود.
    عطر مخصوص خانم ها و آقایان البته گرایش بیشتر به سمت آقایان .
    مخصوص استفاده بهتر برای بهار و پاییز و زمستان
    محصول سال 2014 و عطار آن Anne Sophie Behaghel که به نظرم به زیبایی این رایحه مدرن را ایجاد نموده است .
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.