قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 28-دی-1393 11:43 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
lAVENDER
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
28-دی-1393 11:43 ق.ظ
    عصاره این گلهای کوچک و ارغوانی اغلب برای اهالی دنیای عطر ها از رایحه بسیاری از انواع شکوفه ها دلنشین تر است . این نت به تنهایی کمتر شناخته شده است و به نظر بسیاری رایحه ساده ای دارد و عده ای رایحه انرا صابونی یا همچون مواد شوینده میدانند . ولی این نت در کنار سایر نت ها از چنان تغییری برخوردار است که گاهی اوقات اصلا قابل شناختن نبوده . اسطخودوس برای دوست داران عطر های فرانسوی که مهد هنر عطرسازی می باشد رایحه ای بسیار گران قدر و با اهمیت است به طوریکه کمتر عطار فرانسوی پیدا میشود که با اسطخودوس عطری طراحی نکرده باشد .
    عطر با رایحه اسطخودوس یادآور حس و حال شبهای تابستان است که گرمای هوا رو به کاهش است . در مرداد ماه در ایالت پرووانس فرانسه کمتر کسی است که مست رایحه مزارع اسطخودوس نشود عطر و رایحه ای که تمام منطقه را از بوی خوش خود انباشته و شما را با رایحه شیرین و ملایم خود سرمست می نماید.
    از این نت در عطرهای زیر استفاده شده و شما به راحتی میتوانید حس و رایحه این عطر را تجربه نمایید.
    CARON POUR UN HOMME :
    این عطر قدیمی مردانه که در سال 1934 تولید شده یکی از بهترین و ارزان ترین رایحه های موجود از اسطخودوس است که از سال 1934 تاکنون مشتاقان بسیاری داشته و دارد . ترکیب رایحه اسطخودوس و وانیل در بستری از مشک رایحه ای بس زیبا و دلنشین را ایجاد نموده است عطری تقریبا چها فصل .
    HERMES BRIN DE REGLISSE:
    زان کلود النا طراح عطر خانه هرمس که تخصص فوق العاده ای در نت های مرکباتی داشته ، عطری بر اساس اسطخودوس خلق نموده است که با ترکیب با رایحه شیرین بیان و علف خشک طراحی نموده است که رایحه ای در عین اینکه شیرین است به شوری نیز نزدیک شده ، رایحه ای عجیب است اما اثر ، بسیار جالب و فوق العاده ای را خلق نموده است به طوریکه اگر چشمان خود را ببندید خود را در مزرعه اسطخودوس حاضر خواهید یافت .
    عطرهای بسیاری با رایحه اسطخودوس خلق شده از این جمله میتوان به چند مورد به شرح زیر اشاره کرد ....

    lorenzo villoresi wild lavender
    viktor&rolf antidote

    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.