قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 16-آذر-1393 04:43 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Lorenzo Villoresi
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
16-آذر-1393 04:43 ب.ظ
    لورنزو ویلورزی خانه عطر خود را در سال 1990 در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس کرد . وی تحصیلات خود را در سال 1981 در جنوب شرقی اسیا در زمینه عطر اغاز نمود و همین موضوع باعث الهام گرفتن وی از رایحه های گرم و شرقی شد. او در سال 1990 و در زمانی که سبک رایحه های عطرها به سمت مدرن شدن پیش می رفت ، با خلق رایحه های سنتی و کلاسیک مسیر متفاوتی را در پیش گرفت . فعالیت انحصاری او در زمینه عطر و خلق عطرهای سفارشی برای مشتریان خاص ، جزو اولین نکاتی بود که باعث شناخته شدن این برند شد . او در طی این مدت برای شرکت های شنل ، هرمس ، فندی و گوچی نیز همکاری میکرد ، در سال 2006 برنده ی جایزه بهترین پرفیومر یا عطار از مراسم PRIX FRANCOIS COTY شد در طی این مدت او 4 کتاب درباره عطر منتشر کرده و یکی از اعضای فرهنگستان هنر عطر در فلورانس ایتالیا است . ویلورزی تا کنون 25 عطر خلق نموده است و برای او ارزش نهادن به تک تک متریال و المان های عطر قابل اهمیت بوده است دنیای عطرهای ویلورزی پر است از رایحه های مرغوب رنگ های خاص مواد با کیفیت است و رهاورد او از اسیا ادویه و اسانس های مشرق زمین بوده است همچون تجار فلورانسی او نیز از سفرهایش به اسیا تاثیر گرفته است که این حضور در عطرهای او SPEZIE , PIPER NIGRUM , YERBAMATE مشهود است .نکته دیگر که در عطرهای او به وضوح مشاهده میشود قدرت او در ارائه نت های مرکباتی و اروماتیک بوده برای مثال عطر UOMO, ACQUA DI COLONIA, AURA MARIS میباشد .

    او مخالف با تولید متداول و قرار دادی عطرها است و کاملا از تجارت عطرها و محصولات بصورتیکه در محصولات تولید انبوه اشغال شده است اجتناب میکند .
    فروشگاه شقایق با افتخار تعداد 12 عدد از محصولات این برند با کیفیت و خاص را در حال حاضر برای علاقه مندان دنیای عطر اماده ارائه دارد.
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.