قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 10-آذر-1393 01:35 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
Stéphane Humbert Lucas 777 perfumes
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
10-آذر-1393 01:35 ب.ظ
    استفان هامر لوکاس در 6 اکتبر 1971 در " افینال " یکی از شهرهای معروف در جنوب فرانسه متولد شد . که این شهر شهرتش به خاطر پرورش هنرمندان است . او پس از فعالیت های مستمر در انواع رشته های هنری تصمیم گرفت تمام وقت خود را به این حرفه اختصاص دهد و با الهام گرفتن از کارهای سزان عطرهایی با رایحه ی خاص و غریب بوجود آورد. با تد لاپیدوس همکار بود و بسیار تحت آموزه های او قرار گرفت و تمام تلاشش این بود که از طریق احساسات درونی خود ، جاه طلبی و احساسات ذهنی خود ، یک مخلوق جدید را به نمایش در آورد. وی عاشق سفر کردن و نوشتن بود و سالهای زیادی به سفر کردن پرداخت در طی این سفرها به دنیای شرق که آن را گهواره تمدن جهان میداند راه پیدا کرد به طوری که شعار او اینک این است " خاور میانه یک رایحه دارد و من عاشق این رایحه هستم "

    فلسفه تفکر : تدریجا در طول سالهای متمادی به این نقطه رسیدم که جهان هستی از یک "کل " تشکیل شده است و پر است از اجزا کوچکتر .

    بسته بندی این محصول بر پایه دو نوع معماری برپا شده است . معماری روسی و عثمانی . شیشه ی تخت ، مسطح و براق آن نمادی است از تقدس . 777 عددی است که نماد خوش شانسی است ، آن را نشان دهنده معنویت ، حمایت و حفاظت میدانند و این عدد ، عدد شخصی و شانس استفان هامر لوکاس است . این عدد در قلب درب این شیشه که به شکل لانه ی زنبور است حکاکی شده است . شکل لانه زنبوری آن نمادی است از کار ، عزم ، اراده و خوشبختی و وزن قابل قبول این شیشه نمادی از احترام و قدرت است . این درب ها دست ساز بوده و با دست جلا داده شده اند. جعبه آن با چرم سیاه و لوگوی حکاکی شده بر روی آن است . درون این جعبه چرمی ، از جیر با کیفیت بالا و به صورت خیلی محکم و به طور دست ساز برش داده شده است .

    777 نماد خوش شانسی ، معنویت ، قدرت و حفاظت است .
    کل محصولات این برند در حال حاضر 11 عدد می باشد که 9 عدد آن در حال حاضر در این فروشگاه موجود و به زودی اثر دهم و یازدهم نیز اضافه خواهد گردید .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.