قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 25-شهریور-1393 03:23 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
مقایسه رایحه JOUR D'HERMES با JOUR D'HERMES ABSOLU
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
25-شهریور-1393 03:23 ب.ظ
    در ابتدا شرحی از هر عطر
    JOUR DHERMES :
    شروع مرکباتی ( کلود النا حرف اول و اخر رو در کار با مرکبات میزنه ) رایحه ابتدایی مثل این میمونه که دستاتون رو شستید و خیس هست با همون دستهای خیس شروع میکنید به پوست کندن گریپ فروت ، یعنی یک بوی ترش و تلخ و خاکی با ته بوی رایحه اب رو حس میکنید این ابتدای ترش و خاکی ابدار که یواش یواش حالت مرطوب خودش رو از دست میده و عطر کمی ترش میشه ترشی مرکباتی ، با نزدیک شدن به رایحه میانی کمی از ترش کاسته شده ولی رایحه تلخ و خاکی گریپ فروت هنوز هست و در انتظار رایحه گلهای سفید هست و با وزیدن رایحه گاردنیا که ی بوی شیرین و ملایم سر از پا نمیشناسه و عطر تو این مرحله کمی حس دودی پیدا میکنه ولی رایحه رایحه گلها با قدرت بیشتر ادامه میدن .
    در انتهای رایحه کمی حس چوبی هم میشه توش حس کرد .
    در حالت کلی رایحه عطر بوی شیرین بسیار ظریف همچون قطره ی روی گلبرگ گلها با کمی رایحه مرکبات رو خواهد داشت .
    عطر بسیارشاداب مفرح بسیار ارامش بخش گه با هر بار استشمام اون حس ارامش و دوری از سختی های زندگی روزانه رو به همراه می اورد ، مثل استراحت زیر یک درخت روی چمن ها در کوهستان .
    JOUR DHERME ABSOLU:
    این کار رایحه مرکباتی خیلی کوتاه در حد 3 تا 5 ثانیه محو میشه و به یک رایحه گلی مثل گل یاس میرسه رایحه گل یاس کمی به تلخی میزنه ی بویی مثل ساقه شکسته گل اون حس تردی و تازگی و تلخی رو توش حس میکنیم این رایحه تلخ به یک رایحه گلی میرسه که شکوفه گلابی هست حتی برای لحظاتی رایحه گلابی هم حس میشه گلابی که برش خورده ، رایحه گاردنیا در ادامه کمی عطر رو از شادابی رایحه شکوفه گلابی کم میکنه ... .
    در حالت کلی رایحه شیرین و ظریف و ملایم گلها با کمی تلخی گیاهی حس میشه.
    مقایسه :
    ماندگاری : نسخه اولی JOUR بهتر هست
    کیفیت رایحه : نسخه اولی JOUR بهتر است
    تفاوت : نسخه اول شاداب و ارامش بخش نسخه دوم : ملایم و ارامش بخش .
    تفاوت این 2 عطر مانند تفاوت Terre d'Hermes و Terre d`Hermes Parfum هست در نسخه اولیه تق رایحه تند و تیز و مرکباتی و در رایحه پرفیوم کمی پخته تر ، ملایم تر ...
    کیفیت مثال زدنی و ظرافت بی همتای کلود النا در هر دو کار موج میزنه ولی من به شخصه از نسخه اول JOUR ( روز ) رو بیشتر دوست دارم .
    http://www.fragrantica.co...-d-Hermes-17076.html
    http://www.fragrantica.co...es-Absolu-23907.html
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.