قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 09-مرداد-1393 09:32 ق.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
victoria secret
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
09-مرداد-1393 09:32 ق.ظ
    درباره سازنده و طراح عطر (برند)

    victoria secret نام یک مزون مد لباس، لوازم جانبی و محصولات آرایشی است. این شرکت در سان فرانسیسکو توسط روی ریموند در سال 1977 تاسیس یافت. این شرکت که ابتدا با هدف تولید لباس های مردانه ایجاد شده بود، اکنون با بیش از 1000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا و کشورهای منتخب دنیا بعنوان امپراطوری لباس های مردانه معروف شده است. رشد این شرکت بعنوان یک فروشگاه خرده فروشی پس از فروش سهام آن به Limited Brands در سال 1982 به اوج خود رسید.
    این شرکت که کار خود را در سال 1995 آغاز کرده بود تاکنون موفق شده همه ساله یک سالن نمایش مد، شوی تلویزیونی با شرکت مدل های برتر (که به Runway Angels یا فرشتگان راه پرواز مشهور است) را راه اندازی کند که هدف آن تبلیغ البسه همراه با موسیقی و نورافشانی انتزاعی می باشد. «تیم رویایی» این شرکت را با نام «Angels» یا فرشتگان می شناسند که شامل چهره های زیبایی مانند Claudia Schiffer, Helena Christensen, Tyra Banks, Heidi Klum و Laetitia Casta می شود. آنجلز (Angels) همچنین نام برند تولیدی است که همراه با برندهای Very Sexy، Body and Pink عرضه می شود.
    این شرکت همگام و البسه تولیدی خود عطرها و لوسیون های بدن را نیز که مناسب این لباس ها هستند تولید می کند و دیگر مجموعه های عطر رومانتیک با طرح لباس که قابل توجه است. اولین محصولات تولیدی این شرکت با طرح گیاهان نیز موفق بود، و حتی برخی از آنها برای فروش عرضه می شود از جمله می توان به Pear Glace اشاره کرد. در اواخر دهه 1980 بود که شرکت در زمینه تولید عطر به طور رسمی تر وارد بازار شد. اولین عطر شرکت Victoria نام دارد که در سال 1989 تولید گردید. خط تولید بسیار موفق فرشتگان رویایی یا Dream Angels در سال 2000 تولید و در انواع و اقسام مختلف و متنوع و بطور مرتب تولید و بروزرسانی می شود.
    شرکت Victoria`s Secret اکنون 210 نوع عطر تولید می کند که اولین آن در سال 1992 و جدیدترین آن در سال 2014 وارد بازار شده است. این عطر (Victoria`s Secret) با همکاری عطرسازانی همچون Adriana Medina, Mark Knitkowski, Annie Buzantian, Ilias Ermenidis, Jean-Claude Delville, Steve Demercado و Clement Gavarry تولید می شود.
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.