قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 05-دی-1400 12:03 ب.ظ توسط  میثم حسینی
نحوه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
میثم حسینی
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:1


--
05-دی-1400 12:03 ب.ظ
    رخلاف تصور افراد که فکر می‌کنند ماندگاری رایحه یک عطر مبنای اصلی اصل بودن آن است. باید بگویم این روزها تولیدکنندگان عطرهای تقلبی از ترفندهای بسیار متفاوتی برای ماندگاری بیشتر عطر استفاده کرده‌اند تا شما به‌راحتی نتوانید به این مهم دست پیدا کنید. ممکن است عطرهای فاسد به شما با برند اصل معرفی شود و شما به‌سادگی پول زیادی را برای یک عطر تقلبی فاسد بپردازید.
    یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های که با استفاده از آن می‌توان به اورجینال بودن یک عطر و ادکلن پی برد شیشه آن است. سبک طراحی اسم برند بر روی شیشه عطر و ادکلن به‌گونه‌ای است که روند کپی کردن روی آن محدود می‌شود. اندازه، ضخامت و شفافیت شیشه را به‌خوبی بررسی کنید. اگر شکل غیرعادی مشاهده نکردید از خرید خود خاطرجمع باشید. حال اگر شیشه عطر شما پلاستیکی بودن یا اینکه سبک بسته‌بندی آن نظر شمارا به‌خوبی جلب نکرد مطمئن باشید عطر شما تقلبی است. از سوی دیگر درب شیشه‌های عطرهای اورجینال جنس بسیار خوبی دارد. اگر به عطر دسترسی دارید می‌توانید با ناخن روی درب آن بکشید. اگر رنگ روی درب رفت بدانید محصول شما تقلبی است.

    بوی الکل
    برای تشخیص عطر اصل در زمان استشمام بوی عطر اگر احساس کردید بوی الکل زیادی از آن منتشرشده است از خرید دست بکشید. برای یک شرکت سازنده بزرگ‌ترین ننگ استشمام بوی الکل از آن ادکلن است. از همین رو به‌هیچ‌عنوان برندهای شناخته‌شده از این مهم چشم‌پوشی نمی‌کنند و به‌شدت آن را موردبررسی قرار می‌دهند. پس اگر عطری در زمان اسپری کردن همراه با بوی الکل بود آن عطر تقلبی است. این امر نشان از فاسد بودن عطر نیست زیرا تقریباً پرسه زمانی ۱۲ ساله‌ای برای فاسدشدن یک عطر نیاز است. از سوی دیگر عطرهای فاسد دورنگ می‌شوند و یک‌لایه روغنی روی آن بسته می‌شود و شما به‌راحتی در یک نگاه می‌توانید این مهم را تشخیص دهید.

    روغنی بودن عطر تقلبی
    به شما توصیه می‌شود به رنگ عطر بسیار دقت داشته باشید. یک رنگ نبودن و یکدست نبودن تم رنگی عطر نشان از فاسد بودن و تقلبی بودن آن است. اگر ذرات ناهمگون بارنگ متمایزی را در عطر مشاهده کردید از خرید آن صرف‌نظر کنید. مقداری از عطر رابین دو انگشت خود اسپری کنید. دو انگشت خود را روی‌هم ماساژ دهید اگر دست شما چرب شد عطر شما تقلبی است. استفاده از مواد روغنی زیاد در عطرهای تقلبی همیشه سبب رو شدن دست آن‌ها شده است. این امر سبب بروز یک رایحه ناآشنا نیز برای شما می‌شود. رایحه ادکلن: تا ۲ ساعت، ادو تویلت: حدود ۲ – ۳ ساعت و ادو پرفیوم: حدود ۶ – ۴ ساعت است. پس با این تست هم می‌توانید به یک محصول اورجینال دست پیدا کنید.
    منبع: https://mandaliouf.com/

    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.