قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 22-دی-1395 04:09 ب.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
عطرهای معروف زمستان
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
عطر آرلانیکا
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
22-دی-1395 03:51 ب.ظ
    شاید تعداد زیادی عطر وجود داشته باشد که برای استفاده در زمستان مناسب باشد اما ما در این وبلاک سعی کردم عطرهای معروف و جدید را معرفی کنیم البته همان طور قبلاً هم توضیح دادیم خرید عطر یک موضوع کاملاً سلیقه ای است ولی ما بر حسب بررسی انتخاب مشتریان به این نتایج دست یافتیم.


    عطر زنانه نینا ریچی الکسیر L' Extase ‎


    آخرین محصول برند نینا ریچی که در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار معرفی شد. با رایحه ملایم و شیرین که احسا جذابیت را به خانم ها هدیه می دهد. با رایحه ای از ترکیبات رز، تمشک، توت فرنگی و گل یاس می باشد.


    عطر زنانه لانکوم Tresor La Nuit


    با رایحه گرم و شیرین و از سری آخر محصولات برند لانکوم که در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. شاید یکی از دلایل محبوبیت این عطر شیشه زیبای آن باشد. رایحه های بادام سوخته، کارامل، قهوه و کومارین، عطری پرطرفدار را رقم زده است.


    عطر زنانه نارسیزو رودریگز L' Absolu


    عطری با رایحه ای از ترکیبات گلهای مریم و یاس مناسب برای فصول سرد که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد. کمپانی رودریگز این عطر را به عنوان آخرین محصول خود تولید کرد. شیشه های این برند تقریبا همه مثل هم هستند و شباهتی های زیادی دارند .


    در آخر عطری را معرفی خواهیم کرد محصول ۲۰۱۶ میلادی است وهنوز در بیشتر فروشگاه ها موجود نیست اما اگر قصد سفارش این عطر را دارید، می توانید با فروشگاه آرانیکا تماس بگیرید و سفارش دهید.


    عطر زنانه کارلینا هرراGood Girl


    عطری الهام گرفته از نیویورک با قدرت و بی پروا با رایحه ای از ترکیبات قهوه، بادام، گلهای مریم و یاسمن، بسیار خوشبو برای خانم های با احساس و عاشق با شیشه ای شبیه به کفش پاشنه بلند زنانه که با اینکه این عطر هنوز در اکثر فروشگاهای معتبر موجود نیست اما در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    22-دی-1395 04:09 ب.ظ
    با سلام و احترام
    با تشکر از مطالب ارائه شده توسط شما ، خواهشمند است لطفا از تبلیغ سایت و وبلاگ خود در این مکان اجتناب فرمایید تا مجبور به حذف بخشی یا کل آنها نشویم .
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.