قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 02-تیر-1393 01:59 ب.ظ توسط  مدیر سایت - Administrator
lacoste
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مدیر سایت - Administrator
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
02-تیر-1393 01:59 ب.ظ
    درباره سازنده و طراح عطر (برند)

    Lacoste يك مزون طراحي فرانسوي است كه به فروش لباس، كفش، ساعت، و عطر مي پردازد. اين شركت توسط رنه لاكوست و آندره جيليير در سال 1933 تاسيس شد. شهرت اصلي آنها به خاطر توليد لباس تنيس و تي‌شرت هاي چوگان است كه لوگوي كروكوديل سبزرنگ شركت بر روي آنها چاپ شده است.
    اين شركت كه ابتدا به توليد لباس هاي سفيد رنگ تنيس مشغول بود، در سال 1952 به توليد انبوه اين لباس ها روي آورد. تي شرت تنيس Lacoste كالاي اصلي لباس هاي «دانش آموزي» در اوايل دهه 1980 به شمار رفته و همچنان يكي از بهترين فروشندگان اين كالا بشمار مي آيد. اين لباس با امضاي قهرمانان تنيس همچون اندي روديك كه در پشت آن نمايان است عرضه مي شود.
    شركت Lacoste در دهه 1980 فعاليت خود در عرضه انواع كفش، ساعت، عينك آفتابي و عطر را آغاز كرد. اولين عطر اين شركت يك عطر مردانه موسوم به Lacoste for Men بود كه در سال 1984 روانه بازار گرديد. يك سري عطريجات مردانه و زنانه از آن زمان به بعد توسط اين شركت توليد شده و بسياري از آنها داراي زمينه اسپورت بوده و لوگوي كروكوديل بر روي آنها خودنمايي مي كند. شركت Lacoste با همكاري Procter & Gamble به عرضه عطريجات مي پردازد.
    Lacoste اكنون توليدكننده 30 نوع عطر مي باشد. اولين مدل عطر آن در سال 1984 و جديدترين آن در سال 2013 به بازار وارد شده است. عطرهاي Lacoste با همكاري عطرفروشان و عطرسازاني همچون Laurent Bruyere, Jean-Michel Duriez, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo و توليد و Domitille Michalon عرضه مي شود.
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.