قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 20-دی-1395 07:35 ب.ظ توسط  مهرداد پورشکریان
برند فرانسوسی لاگوست
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
aranika ara
کاربر جدید
کاربر جدید
Posts:2


--
18-دی-1395 03:12 ب.ظ
    لاکوست کمپانی‌ای فرانسوی‌ست که لباس، کفش، ساعت و عطر تولید می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۳۳ میلادی توسط رنه لاکوست و آندره جیلر تاسیس شد. معروف‌ترین مخصولشان تی‌شرت های تنیس با نشان سبزرنگ کمپانی است.
    آنها نام شرکت را لاگوست گذاشتند که در ترجمه لغتی به معنی اصلی یا ضروری می‌باشد.‌ این شرکت در ابتدا شروع به تولید لباس‌های تنیس کرد و برای تبلیغات خود نیز یک آرم کروکودیل طراحی نمود که در زمین‌های تنیس از آن استفاده می‌کردند. لاگوست آرم کروکودیل خود را بر روی سینه لباس‌های تنیس چاپ می‌کرد و ادعا داشت که اولین شرکتی است که نام و لوگوی برند خود را بر روی محصولات خود قرار می‌دهد.‌ این شرکت علاوه بر لباس تنیس شروع به تولید و فروش لباس‌های گلف و قایقرانی نمود.
    از سال ۱۹۵۰ تا سال ۱۹۹۳ شرکتی به نام «ایزود لاگوست» امتیاز فروش محصولات‌ این کمپانی را در آمریکا در اختیار داشت، به همین علت، شرکت اصلی به صورت مداوم در ‌این منطقه فعالیت نمی‌کرد. ولی پس از آن، خود شرکت لاگوست توانست فروش انحصاری محصولاتش را مجددا‌ به دست آورد. رقیب آنها در ‌این زمان، شرکتی به نام تایگر بود که محصولات مشابهی تولید می‌کرد و به جای آرم کروکودیل، یک ببر بر روی آنها قرار می‌داد.
    کمپانی لاکوست در ده ۱۹۸۰ میلادی شروع به ارائه ساعت، عینک و عطر کرد. اولین عطر Lacoste مردانه در سال ۱۹۸۴ میلادی بود. بیشتر عطرهای عرضه شد در این کمپانی اسپورت و ورزشی هستند.
    خرید عطر آرانیکا- http://aranika.com
    مهرداد پورشکریان
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    Posts:1


    --
    20-دی-1395 07:35 ب.ظ
    سلام، نویسنده محترم مطلب اصلا کار جالبی نیست که لینک یک سایت فروش عطر را در پایین پست قرار دادید
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.