قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 13-شهریور-1397 07:34 ق.ظ توسط  مشاور و کارشناس عطر
پیشنهاد عطرهای پاییزی برای خانم ها قسمت 2
 1 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
08-مهر-1395 01:16 ب.ظ


    بخش دوم پیشنهاد عطرهای پاییزی برای خانم ها را به عطرهایی تحت عنوان عطرهای پودری اختصاص دادیم ، این عطرها در دسته بندی و یا گروه خاصی قرار ندارد بلکه نوعی آکورد ( ترکیب چند نت با یکدیگر ، فضا و یا نوعی رایحه را ایجاد میکند که ممکن است هیچ ربطی به نت های تشکیل دهنده آن نداشته باشد ولی باعث ایجاد حس و حال و یا فضای جدیدی گردد ) را تشکیل خواهند داد .
    عطرهای پودری ، شاید نوعی فضا شبیه ملزومات آرایشی ( پنکیک ) را ایجاد کند ، البته همه ی آنها نه و این بستگی به مواد تشکیل دهنده این فضای پودری دارد ، که ممکن است از گلهای زنبق ، بنفشه ، برخی گلهای زرد و گل Heliotrope ، برخی ریشه ها ، مشک ، نت پودری ، برخی صمغ ها و ... و یا از ترکیب نت های فوق با یکدیگر این فضا ( حس و حال ) در انواع و گرایش های مختلف ایجاد شود .
    در گذشته این فضای پودری بسیار متراکم و دارای لایه بندی متورم با گل های بسیار و در برخی ادویه طراحی شده است که این فضا در عطرهای جدید تقریبا متحول گشته به نوعی که عطرهای جدید پودری بسیار سبک ، بدون عمق ولایه بندی زیاد ، صاف و ساده و بدون خشِ( ادویه ای ) ارائه میگردد .

    در زیر سعی میشود ، این دو نوع دسته بندی که تقریبا برداشت شخصی میباشد و در دنیای عطر این طبقه بندی وجود ندارد را معرفی نماییم ، عطرهایی که ، اتفاقا اخیرا نیز مورد توجه برندهای تولید کننده و عطاران قرار گرفته است.


    Teint de Neige از Lorenzo Villoresi :
    این عطر از نوعِ بسیار پر تراکم بوده و رایحه ی خاص و بسیار سنگینی دارد . ترکیب گل Heliotrope ، مشک و نت پودری با همراهی رایحه ی گل رز از این اثر یک شاهکار در سبک عطرهای پودری را خلق نموده است .
    این عطر با شروعی گلی ، ترکیب یاس و رز با فضای بسیار لطیف و خودنمایی بیشتر یاس آغاز شده که به مرور زمان رایحه ی گل رز ، گل یاس رو به عقب رانده ... ولی ترکیب نتِ پودری همچون موجی سهمگین این فضای گلی را به کام خود کشیده این حجم نتِ پودری تصویر زنان گیشا را با آرایش بسیار زیاد و پودر سفید رنگی که به صورت خود زده اند به یاد می آورد . در ادامه با اضافه شدن گل Heliotrope کمی فضای نت ‍پودری کاهش یافته و کمی حس گلی با ته بوی تلخی بادام مانند و کمی محو و گنگ به فضای عطر اضافه میشود سپس با اضافه شدن مشک این اکسیر خارق العاده تکمیل شده .
    فضای کلی : عطری پودری لایه بندی (نت پودری بسیار پر رنگ و قوی ، فضای گلی و مشک ) بسیار سنگین با نشر بو و ماندگاری بسیار قوی .
    لطفا بدون تست این عطر را خریداری نفرمایید


    سایر پیشنهاد ها :
    Guerlain : L'Heure Bleue
    VOLNAY : Perlerette
    VOLNAY : Brume d'Hiver
    VOLNAY : Object Celeste
    VOLNAY: Yapana
    Frederic Malle : Lipstick Rose
    Frederic Malle : Iris Poudre
    Guerlain : Samsara
    Prada Infusion d'Iris : Prada
    Insolence Eau de Parfum : Guerlain
    Shalimar Parfum Initial : Guerlain


    Equistrius : Parfum d’Empire
    در این سبک تقریبا میتوان گفت که هم با نت های زیادی در ارتباط نیستیم و هم حجم و تراکم نت های سنگین و پر رنگ و یا یک نت بصورت بسیار غالب خود نمایی نمی کند . ( بجز گل ها )
    این عطر با ترکیبی ملایم از گل های زنبق و بنفشه آغاز میشود ، سَبُک ، نرم و لطیف ، میتوان گفت در واقع دنیای این عطر پودری گلیِ بسیار ظریف و خوش ساخت بر مبنای گل زنبق استوار بوده و سایر نت ها سعی در زینت ، آرایش و ارائه رایحه مورد نظر عطار داشته ، ته بوی ملایم و نرم از شکلات ( باعث تزریق نوعی گرمی بسیار ملایمی به فضای کلی عطر شده ) و نت پودری که ترکیب هنر مندانه و بسیار ملایمی در ارائه فضای پودری و خلق فضای پودری بر اساس رایحه ی گلی زنبق ولی رنگ و سبک جدیدی از این رایحه ی گل ( زنبق ) خلق کرده است .
    عطر بسیار ظریف و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .
    فضای کلی : عطری پودری ( ترکیب گل ، نت پودری و شکلات این فضا را خلق کرده ) ، گلی با ته بوی ملایم چوبی .

    سایر پیشنهاد ها :
    Eau Parfumée au Thé Bleu : Bvlgari
    Valentina Poudre : Valentino
    Narciso Poudrée : Narciso Rodriguez
    Emozione : Salvatore Ferragamo
    Balenciaga Paris : Balenciaga
    Insolence : Guerlain
    L'Eau d'Hiver : Frederic Malle
    Tom Ford : Violet Bl
    Chloe : Chloe Love
    مشاور و کارشناس عطر
    کاربر فعال
    کاربر فعال
    Posts:380


    --
    13-شهریور-1397 07:34 ق.ظ
    پیشنهادهای پاییزی
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.