قبلقبل Go to previous topic
بعدبعد Go to next topic
آخرین پست 11-دی-1278 12:00 ق.ظ توسط  Anonymous
معرفی 2 عطر مناسب از برند GRES برای خانم ها
 0 پاسخ ها
ترتیب:
شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.
نویسنده پیام ها
مشاور و کارشناس عطر
کاربر فعال
کاربر فعال
Posts:380


--
16-شهریور-1395 06:12 ب.ظ
    خرید عطر ارزان قیمت که با قیمت مناسب ، رایحه ی قابل قبولی ارائه بدهد شاید یکی از سخت ترین کارها در دنیای عطر باشه ، چرا که معمولا هرچه قیمت عطر ارزان تر می شود کیفیت رایحه ی ارائه شده نیز افت میکند ، در این زمینه برای مثال عطرهای Lalique این قابلیت را به بهترین وجه ارائه میکند قیمت مناسب در کنار رایحه ی مناسب باعث شده تا برند Lalique در میان علاقه مندان عطر طرفداران زیادی داشته باشد .
    برند Gres نیز که برندی فرانسوی و قدیمی می باشد نیز تقریبا در همین سبک عطر ارائه میکند ، این برند با عطر Cabochard Parfum در سال 1959 پا به عرصه دنیای عطر نهاد . در ادامه در دهه 70 تا 90 تعدادی عطر به بازار معرفی نمود و از اوایل قرن جدید با جدیت بیشتر سعی در معرفی عطرهای عموما زنانه نموده است .
    عطر Madame Gres که یکی از محصولات شناخته شده این برند می باشد ، یکی دیگر از آثار معروف این برند بوده .
    اما دو عطر مورد نظر از سری Cabotine این برند می باشد که در زیر نگاهی کوتاه به این دو عطر زنانه خواهیم داشت .

    - Cabotine Floralisme :
    عطر بالا ، عطری گلی ، میوه ای بوده . ترکیبی از انواع میوه ها و گل ها بوده .
    عطر با رایحه ای مرکباتی کمی ترش ، کمی شیرین آغاز شده ، که رایحه ی هلو در این لحظات غالب بوده ، سپس رایحه نرم گلی به این ترکیب رایحه ی شیرین و خنک اضافه شده و بر لطافت عطر اضافه کرده ، ترکیب رایحه ی کهربا و تمشک فضایی شیرین و ملایم را به عطر اضافه میکند ، به نوعی که عطر در حالی که خنک و شیرین است با پس زمینه ای از کهربا و ... ملایم شده و عطر را مناسب برای فصل های بهار تابستان و پاییز مینماید .
    سایز 50 میل قیمت 850000 ریال
    سایز 100 میل قیمت 980000 ریال

    - Cabotine Cristalisme :
    عطری چوبی گلی ملایم و شیرین با ته بوی خفیف ادویه ای
    عطر با فضای میوه ای سیب و کمی گلی یاس آغاز شده در ادامه کمی بر فضای ادویه ای عطر اضافه شده تا فضای میوه ای را به عقب رانده . به آرامی رایحه چوبی نرم و ملایم صندل در بستری گلی ( گل زرد ) خودنمایی میکند در پس زمینه ی عطر رایحه کهربا و وانیل به همراهی لایه ی خفیفی از ادویه ساختمان کلی عطر را تشکیل خواهد داد . عطر مناسب فصل پاییز و زمستان بوده .
    سایز 50 میل قیمت 850000 ریال
    سایز 100 میل قیمت 980000 ریال

    دو عطر فوق رایحه ی مناسب با قیمت مناسبی را به خانم ها معرفی میکند یکی مناسب فصل گرم سال و دیگری مناسب فصل سرد سال خواهد بود . عطرهایی که میتواند گزینه خوبی برای مصرف روزانه باشد .
    پیوست ها
    شما مجاز به پاسخ به این پست نیستید.